Jump to content

Wie zijn de GO-leden eigenlijk?

Recommended Posts

Even een stukje uit het shut geciteerd:

Ik merk dat we hier op GO het nogal leuk vinden om lijstjes in te vullen over elkaar enzo. Maar is het niet ook een idee om lijstjes over onszelf in te vullen? Dus dat er steeds vragenlijstjes gemaakt worden daardoor je elkaar beter leert kennen, of mensen juist uit een heel onverwachte hoek kunnen komen.

Bij deze dus, we laten de oordelen over elkaar even achterwege en kunnen op deze manier misschien wel hele verrassende dingen over elkaar te weten komen.

Even een vragenlijstje om mee te beginnen:

- Waar kan je je heel erg over opwinden?

- Verzamel of spaar je iets, zo ja: wat?

- Wat vind je de beste eigenschap van jezelf en

- Waar vind je dat je nog iets in te leren hebt?

- Wat is je vroegste jeugdherinnering?

- Wat is je angst of fobie?

- Wat is je favoriete dier? :P

- Waar zie je jezelf over 10 jaar? (mag zowel realistisch als een droom/wens zijn)

- Beschrijf een ideale dag in je leven

• Replies 610
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• shizzle

21

• iCake

20

• Maresa

20

• Sidney

19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoi! Ik lees inderdaad vaker het verzoek om meer privacy. Een forum dat alleen toegankelijk is voor gebruikers met meer dan 500 posts behoort tot de mogelijkheden. Laat ik er ook wel vast bij zeggen

Maar hoezo niks toe te voegen? Vind je jezelf dan niet leuk genoeg om wat te zeggen? Ik praat altijd gewoon en soms is dat nuttig, maar vaak is het gewoon gezellig en heb ik een leuke tijd. (en ja, s

Nee,vind een pakje sigaretten gewoon mooi staan bij mijn tas : Nee,ik rook idd,moet wel mijn reputatie als foute tienermoeder eer aan doen:p

Waar kan je je heel erg over opwinden?

zwartrijders bij de metro, van die irriatante mensen die dicht achter je lopen zodat ze nog door jouw poortje mee kunnen. ggrrr

nope

- Wat vind je de beste eigenschap van jezelf?

sociaal, lief

assertiever worden

dat ik huilend in de buggy zat en dat ik er van mijn opa niet uit mocht

in de lift stilstaan en dat er dan brand uitbreekt

- Wat is je favoriete dier?

konijn, hond

- Waar zie je jezelf over 10 jaar? (mag zowel realistisch als een droom/wens zijn)

huisje, boompje, beestje, kind

heerlijk wakker worden naast mjin vriend. in de winter Lange wandeling maken over het strand met de hond. Daarna knoflookbroodjes bakken in de oven en warm opeten buiten. In de avond romantisch uit eten, filmpje kijken en in elkaars armen in slaap vallen.

NgiNeThemba

K vind het echt een heel erg leuk idee!!

Onrecht in de wereld en mensen die in het openbaar vervoer niet even kunnen wachten totdat mensen het vervoersmiddel allemaal zijn uitgestapt om naar binnen te gaan.

Ik heb nu meer dan 30 badeendjes op mijn boekenplanken staan :P

Ik ben behulpzaam en wil ik heel graag mensen helpen. Ik hou van mijn beroep (verpleegkundige, wel in opleiding)

Ik heb geen geduld en kan snel boos/geirriteert raken

Pfft, dat mijn broertje in de voederbak van de geiten klom :P

Slangen en het overlijden van mijn dierbaren

Om te hebben een kat, van alle dieren beren. Vind beren echt heeel erg mooi!

Als moeder en verpleegkundige in een mooi huis dicht bij de natuur

Lol hebben met vrienden, familie en mijn vriend, samen eten etc. Gewoon samen zijn ;)

Mensen die niet zichzelf zijn. Maar ik kan me ook gruwelijk ergeren aan mensen die heel langzaam voor je lopen wanneer je gewoon door wilt lopen, dat werkt echt op mijn zenuwen. Verder kan ik me ook opwinden over 'grote' zaken zoals onrecht ten opzichte van mensen/dieren, klimaatproblemen, discriminatie etc, maar daar los je alleen iets mee op door actie te ondernemen.

Ja, ansichtkaarten van kunstwerken. Elke keer als ik in een museum of iets dergelijks ben, koop ik er een paar.

Ik ben vrij gevoelig, dus ik voel het wel goed aan als iemand niet lekker in z'n vel zit en dan probeer ik diegene te helpen of erover te praten. En ik ben heel zorgzaam, ik wil altijd dat iedereen het naar z'n zin heeft.

Mijn gevoeligheid is ook meteen m'n zwakte want ik ben snel geëmotioneerd, trek me dingen snel aan (ook bijv wanneer iemand anders zich kut voelt) en ik denk veel te veel na. Ik kan dingen dus niet altijd goed loslaten.

Een nachtmerrie op vakantie.

Ik ben claustrofobisch en ik ben doodsbang dat er ooit iets met mijn tanden gebeurt.

Een kat!

Onderzoeken, artikelen schrijven, samenwonend, waarschijnlijk ook wel kinderen en een kat.

Uitslapen, lekker ontbijten, krantje lezen, koffie drinken bij een leuk koffie tentje, boekje lezen op de bank, samen koken, daarna in een warm bad, open haard aan en lekker op de bank hangen met een bak popcorn.

shizzle

Oh over alles ik ben echt een opgewonde standje. Verschrikkelijk. Maar voordringen vind ik super irritant, Van die snotneuzen die harde muziek luisteren met hun telefoon in de tram. Mensen die onbeschoft tegen je zijn in winkels hallo kom hier in een keer jou maandsalaris uitgeven bitch.

Ikeapotloodjes. Vraag me niet waarom, kdenk omdat ze gratis zijn en potloodjes zijn gewoon handig.

Ik ben heel trouw, kga voor mijn vriendinnen door het vuur. Kdenk dat ik iemand ben van wie je op aan kan, op wie je kan bouwen.

Ik ben heel stellig in dingen. Dat zou ik nog wel wat kunnen veranderen.

Oef die vind ik lastig. Ik weet niet wat mijn vroegste is, maar ik herinner me nog wel dat ik echt heeeel klein was, en dat mn vader me altijd voor ging lezen. En dan zaten we op een bankje in mijn kamer, en zat ik opz n schoot met al mn tuttels en mn duim. En dan legde die me altijd in bed, met pop Roosje erbij. Vond ik als kind helemaal geweldig, heeft mn vader ook echt jaaaaren gedaan.

Ik ben als de dood voor verklede mensen. Als er bijvoorbeeld een grote beer ofzo in de stad zou staan, dan zou ik echt een andere straat pakken, als ik er maar niet langs hoef. Verschrikkelijk eng. ALleen Sinterklaas niet, maar dies dan natuurlijk ook echt.

dieren boeien me geen fuck, maar als ik moet kiezen een tekkel

Over 10 jaar heb ik een goede baan, liefst in de kunstwereld. Woon ik samen met mn dan huidige vriend, en heb ik het liefst al wel een kind. En ik hoop dat mijn vader er dan nog is om het allemaal mee te maken.

De ideale dag is uitslapen met mn lover. Dan de hele ochtend in bed hangen, kletsen sexen je kent het. Dan lekker ontbijten, om vervolgens wéér terug naar bed te gaan voor een heerlijk dutje en nog meer sex haha. Dan lekker douchen en richting mn ouders om daar te eten. En dan savonds weer terug naar mn vriend om bij hem te slapen, of lekker in mn eigen huisje in mn geweldige bed. Ja ik hou van slapen en in bed hangen haahah

Goed idee Britt! Vind het vet leuk om dat te lezen van anderen!

Hmm over de racisme heel erg en over achterbakse mensen haha.

- Verzamel of spaar je iets, zo ja:

wat?

Ik heb een tijdje intensief ezels verzameld haha, knuffels en beeldjes enzo en die verzameling staat nog steeds op mijn kamer, koop alleen nooit meer iets.

Hoei moeilijke vraag vind ik dat! Haha mijn vader zegt nu aanhankelijkheid, ik kan er zelf niet op komen. Heb heus wel goede eigenschappen hoor maar ik weet niet.

Ik kan niet zo goed nee zeggen/boos worden, ik moet minder onzeker worden en minder lui :)

Dat Fiep net was geboren, ik was toen 3, en ik at appel met mijn moeder op bed haha.

Hmm ik ben bang voor de dood, niet mijn eigen dood maar die van mensen die ik ken. En ik ben bang voor clowns :P

Een ezel!

Hmm ik ben dan 28, ik hoop dan te zijn getrouwd en zwanger te zijn of een kindje te hebben en werk te hebben dat mij bevalt :D

Ik weet niet of je hiermee bedoelt een dag die je hebt gehad of die je zou willen hebben..?

In ieder geval zal ik hem afwisselend spenderen met familie/vrienden

jekentmewel

Leuk idee!!

als ik iets kwijt ben op het moment dat ik weg moet, bijv. mn OV als ik de tram moet pakken ofzo.

nee helemaal niks?

ik vind mezelf wel behulpzaam k wil andere altijd helpen, bijv geld lenen / verslag voor vriendin afmaken ofzo. Echt overdreven dingen die andere mensen nooit voor mij doen :P

me minder aantrekken van wat mensen vinden.

dat ik stiekem vanuit mn kamer (toen k moest slapen) naar beneden ging en op de tram stiekem tv ging kijken.. dat k dan betrapt werd en ging wegrennen hahah

dat alles mislukt in mn leven :rolleyes:

hond / reuzenpanda

realistisch: bij een tof PR bedrijf in 't buitenland, beetje the hills achtig :lol:

lekker uitslapen, winkelen, naar een tof feestje met veel drank en mooie mensen, helemaal brak in mn bed kruipen bij mn geweldige lover.

Oh wat leuk! :D Ik zal hem eens invullen:

Als ik in de trein zit en ik hoor domme gesprekken hahah! Of als ik niet kan uitpraten tijdens een discussie.

Nee, helemaal niets.

Ik ben heel leergierig. Ik kan goed luisteren.

Woede aanvallen, vaak snel geirriteerd. Leren rustig te blijven dus.

Haha dat is echt een domme.. ik was denk een jaar of 5? En ik speelde met een vriendje in de speeltuin. Er waren van die vrouwen en die zeiden van om 5 uur komt de politie en als die jou zien moet je de gevangenis in. A fijn, ik gewoon lekker aan het spelen, zie ik ineens dus de politie aan komen rijden! Toen ben ik echt zó snel naar huis gerend. Naderhand echt niet leuk van die vrouwen!

Ik durf 's avonds niet in de badkamer te komen. Met als gevolg dat ik dus 2 tandenborstels heb, eentje in de badkamer en eentje in de keuken.

Kat!

Als een juffrouw in groep 8, wonend in een modern huis samen met mijn vriend en 2 katten.

Nu vind ik het heerlijk om naast mijn vriend wakker te worden, en dan lekker tot een uur of 11 te blijven liggen in bed. Het liefst moet het buiten regenen. Daarna samen douchen, brunchen. Daarna iets leuks gaan doen zoals zwemmen vind ik leuk als we dat samen doen. In de avond samen een filmpje kijken en dan weer fijn samen slapen!

Maar een dag met mijn beste vriendin zou ook een ideale dag zijn, en dat zou zijn dat we rond een uur of 1 afspreken, iets leuks gaan doen zoals shoppen, daarna samen uit eten en 's avonds de stad onveilig maken!

Mensen die achterbaks/schijnheilig zijn.

Behalve Douwe Egberts punten en geld niks, al heb ik wel een behoorlijke make-up verzameling

- Wat vind je de beste eigenschap van jezelf

Ik ben een optimist.

Ik ben vooral heel lui, daar zou ik echt wat aan moeten doen.

Dat ik op een speelpleintje speelde met allemaal 'grotere' kinderen

Dat ik geen kinderen krijg (al is dat nu wel stukken minder geworden), fobie heb ik niet

Ik heb bijna een hekel aan alle dieren, maar pinguins vind ik wel koel

Nog steeds gelukkig met mijn (dan) man en 2 of 3 kinderen, in een groter huis dan we nu hebben (is geen must) en een leuke baan.

Er zijn hier zoveel dingen te beschrijven, maar ik denk dat juist op een normale dag waar niks bijzonders gebeurt je ineens beseft dat je ontzettend gelukkig bent met wat je hebt. Als je even vanaf de zijlijn naar je eigen leven kijkt.

Dat jongere kinderen al rond de 13, oudjes lastig vallen. Of mensen achter je rug om verhalen vertellen die totaal niet waar zijn.

Ja, ik spaar geld haha.

Ben een zorgtypetje. Wil altijd dat een ander het goed heeft en zich goed voelt, kan voor mezelf op komen, trek me niet snel aan wat andere van mij zeggen.

Minder gestressed zijn haha.

Dat ik op een stretch bed zat maar aan de verkeerde kant en toen klopte dat bed om haha.

Om weer aangereden te worden. Of om zelf iemand aan te rijden.

Cavia, konijn, hond, kat, apen.

Als dokterassistent of apothekers assistent, met huisje,boompje en beestje.

Ik geniet van elke dag. En dat er elke dag iets gebeurd wat je niet verwacht.

Tentamens, exen van je vriend, achterbakse mensen

Niks : )

Ik ben heel erg trouw, ik probeer mijn vrienden, familie etc. zo goed mogelijk te helpen als ze mijn hulp nodig hebben.

Ik vergelijk me met andere mensen en dat moet ik niet doen. Ik word er vreselijk onzeker van. En ik ben vreselijk ongeduldig.

Dat ik in het ziekenhuis lag en dat ik dat niet leuk vond :P (ik was 2 jaar ofzo xD)

Dat ik faal met school en als goed mens.

Kakkerlakken

Kat! : D

Over 10 jaar woon ik met mijn huidige vriend samen, heb ik een goeie baan (als mediator) en ben ik zeer gelukkig met mijn leven :P

Heerlijk uitslapen met mijn vriend, daarna samen ontbijten in bed, dan aankleden en naar het strand gaan (want het is mooi weer op mijn ideale dag :P), daarna heerlijk barbequen met vrienden en familie en daarna heerlijk feesten en dan met mijn lief weer in bed slapen(?:P)

Als mensen niet eerlijk zijn.

Nee, ik verzamel of spaar niets.

Het lijkt of deze zin niet af is? Nouja, het blijft een moeilijke vind ik :P

Beste eigenschap: Ik denk sociaal zijn

Slechtste eigenschap: Af en toe te naïef denk ik

Autorijden, haha, heb nog een paar lessen nodig.

En ik wil meer over kinderen leren (ik doe dan ook de ipabo ;) )

Dat ik achterop de fiets zat bij mijn moeder, ze haalde me op van de peuterspeelzaal...

Ik ben erg bang voor naalden.

Een olifant.

Het belangrijkste is natuurlijk gelukkig en gezond zijn. Verder wil ik mijn opleiding afhebben en misschien nog een opleiding, misschien in deeltijd oid.. Ook wil ik graag een leuke baan. Het liefst nog een lieve vriend of man erbij, in leuk huisje.

Een ideale dag? Die hoeft niet zo ingewikkeld te zijn.. Allemaal leuke dingen en geen zorgen.

's Morgens een ontbijtje met een croissantje en een zachtgekookt eitje.

en dan lekker zwemmen in een subtropisch zwembad.

's Middags lunchen met m'n vriendinnen en dan shoppen.

's Avonds uiteten met m'n vriendje en daarna samen een nachtwandeling maken en er een gezellig avondje van maken.

shizzle

oh god rian je emailadres hahaahaha

@donya hahaa jaaaaaaaa exen van je vriend, dat is echt een goede. Of vriendinnen van je vriend, die vind ik ook rete irritant.

het lijkt me truowens ook echt super erg om NIETS te bereiken in mn leven. Dat je altijd beetje middelmatig blijft.

Even een stukje uit het shut geciteerd:

Bij deze dus, we laten de oordelen over elkaar even achterwege en kunnen op deze manier misschien wel hele verrassende dingen over elkaar te weten komen.

Even een vragenlijstje om mee te beginnen:

- Waar kan je je heel erg over opwinden?onrecht

- Verzamel of spaar je iets, zo ja: wat?ja,engelen

- Waar vind je dat je nog iets in te leren hebt? mijn beste eigenschap is dat ik altijd hoop houd en dat ik mensen kan vergeven..ik moet nog leren met mijn eigen karakter soms om te gaan (opvliegerig)

- Wat is je vroegste jeugdherinnering?diertjes voeren met mijn broer

- Wat is je angst of fobie?clowns

- Wat is je favoriete dier? :P pinguins vind ik mooi.Prairiehondjes rocken

- Waar zie je jezelf over 10 jaar? (mag zowel realistisch als een droom/wens zijn) eigen kapsalon,moeder van 2 kinderen

- Beschrijf een ideale dag in je leven: in bed blijven liggen de hele dag,slechte films kijken,knuffelen met mijn man en zoon,eten bestellen. :P

Pfoe, ik vind het echt moeilijk om over mezelf in te vullen, dus ik wacht er nog even mee haha. Wel echt een heel leuk idee, ik vind het altijd leuk om zulke dingen te lezen. :D

Achterbakse mensen die heel aardig tegen je doen maar als je er niet bij bent over je lullen, Mensen die andere passagiers in de trein niet eerst laten uitstappen maar gelijk naar binnen stormen, als iemand heel erg ergens over door blijft zeuren.

Nee

- Wat vind je de beste eigenschap van jezelf

Ik wil altijd iedereen graag helpen, sta ook altijd klaar voor iedereen (helaas wordt dit heel vaak verkeerd opgevat)

Ik ben echt heeel erg ongeduldig kan echt niet ergens op wachten ofzo, en kan ook best snel boos worden/geïrriteerd raken :P

Pfff dat weet ik echt niet..

Ik ben echt heel erg bang voor spinnen, maar ook voor de dood..

Hond

Sowieso samenwonend met mijn vriend, misschien getrouwd zijn, een goede baan en 1 of meer kinderen

Heerlijk naast mn vriend wakker worden, dan samen gaan winkelen en lunchen en 's middags lekker relaxen en dan 's avonds samen uit eten.