Jump to content
Verdandi

Auto-topic

Recommended Posts

Leah

Jaaa ben er heel blij mee, zit alleen nog even te stoeien met extra opties, ben besluiteloos en vind het allemaal duur hahaha!

Oh en 3 maanden levertijd, heel fijn haha.

Intouchables

Ja ik vond die opties ook super duur en lastig. Kwam uiteindelijk uit bij Kia Rio en Hyundai i20, voordeel van die twee is dat ze superluxe en compleet zijn voor dezelfde prijs als waar een Europese auto start. Uiteindelijk Hyundai omdat een Kia 5 maanden zou duren. Misschien nog wat meer rond kijken?

Leah

Ik heb al wel wat rond gekeken, maar ik rij een automaat dus dat maakt het aanbod beperkter. Plus dat ik nu een Citroën c1 rij en ik echt een formaat groter wilde. Maar opzich is de c3 die ik heb uitgezocht wel erg compleet, is de hoogste editie, dus met 7 inch scherm, navigatie en achteruitrijcamera, cruise control, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrische ramen voor en achter etc etc.

Maar het zit meer in wel of geen panorama dak, een armsteun in het midden (kost 255 euro, vind ik heel duur haha), dab+ radio? Dus de echte extra's...

_Lins

Mwoah panoramadak is leuk maar dat ga je niet missen. Zit er anders geen middenarmsteun in? Of is het dan een basic variant zonder knopjes oid? 

Leah

Nee geen middenarmsteun standaard, alle knopjes zitten op het stuur en het touchscreen. De middenarmsteun is alleen opbergruimte en een steun. Heb ik in mijn huidige auto niet, daarom twijfel ik ook.

Crush

Oh joh die dingen ga je echt niet missen denk ik hoor. Ik heb wel panorama dak volgens mij maar gebruik het nooit. 

Intouchables

Ik vind DAB+ wel chill! En ik heb een middensteun maar ik zit zover naar voren (korte benen 😂) dat mn arm er niet op kan. Dus misschien ff in een versie met steun rijden? Of je hem wel nodig hebt haha?

perle

Leuk leah! Ziet er uit als een leuke auto! Panoramadak zou ik idd niet doen, armsteun gebruik ik zelf vooral als opbergruimte (heb zo’n ding wat je openklapt) ipv als steun. Dus ik zou m niet echt missen.

ik begin 1 januari met een nieuwe baan en moet dus afscheid nemen van mn leaseauto. Echt shit haha. Heb vandaag mn eigen auto opgehaald, heb een opel astra gekocht. Wel ff wennen weer😇

BigTasty

Ik heb van de week mijn Volkswagen up ingeleverd (private lease), vandaag deze auto gekocht:

photo_editor_ds_1555013701628.thumb.jpg.7de4e95b62663689e9ca229a2e280731.jpg

16.thumb.jpg.e6c1879353c18c4f3153107f12cae3aa.jpgVolkswagen Golf 1.4 TSI 122pk Highline

Helemaal blij! De 24e ophalen 😃😃

• Like 3

Assepoes

Zooo ja echt een vette auto! 

• Thanks 1

BigTasty

Jaa super blij. Highline versie is iets luxer en mooier afgewerkt als de comfortline. En grotere velgen + bredere banden .

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Actieve Onderwerpen

• Similar Content

• Redactie
      By Redactie
      Alle zorgverzekeraars hebben sinds gisteren hun premies bekend gemaakt. Door onderzoek te doen en verstandige keuzes te maken kan je behoorlijk wat besparen op je zorgverzekering. Maak bijvoorbeeld eens een vergelijking bij Independer. Ga er gerust een middagje voor zitten! Op girlsonly.nl helpen we je alvast een eindje op weg.
      Collectief
      Zorgverzekeraars adverteren vaak met speciale verzekeringen. Houd dit in de gaten als je bijvoorbeeld veel sport, zwanger bent of student bent. Soms heb je hiervoor speciale collectieve regelingen die een hele voordelige basisverzekering aanbieden. Studenten kunnen zich bijvoorbeeld via de lsvb aansluiten bij een collectief. Ook is er een zorgverzekeraar, Energiek, die zich richt op vrouwen.
      Vrije keuze van artsen
      Let op bij het kiezen van je zorgverzekering of je naar ieder ziekenhuis en iedere dokter mag die jij wilt, of dat de zorgverzekeraar dat voor je bepaalt. Sommige verzekeringen (meestal de wat goedkopere) hebben alleen contracten met bepaalde ziekenhuizen. Dat doen ze zodat ze afspraken kunnen maken over de prijzen van een behandeling. Dat kan dan weer leiden tot een lagere premie voor de basisverzekering.
      Kijk dus voor je kiest of het ziekenhuis waar jij heen zou willen wel op de lijst van gecontracteerde zorgverleners staat van die verzekeraar.
      Eerdere kwalen
      Mensen vragen zich soms af of ze hun hele medische historie aan de nieuwe zorgverzekeraar moeten vertellen. Dat is niet per se het geval. Voor de basisverzekering moet de verzekeraar iedereen accepteren. Ongeacht je leeftijd of geslacht of medische historie. Maar als je een aanvullende verzekering wilt nemen dan kan de verzekeraar wel om bepaalde medische gegevens vragen. Medische acceptatie heet dat en komt soms voor als je bijvoorbeeld een tandartsverzekering wilt afsluiten.
      Eigen risico
      Bij je zorgverzekering heb je altijd een verplicht eigen risico. Het minimum eigen risico bedraagt in 2016 €385. Dit betekent dat als je naar de eerste hulp moet omdat je je pols gebroken hebt, je de eerste €385 zelf moet betalen. Als de behandeling duurder is (of als je al eerder je eigen risico op hebt gemaakt) dan betaalt je verzekering dat. Een bezoek aan de huisarts valt niet onder het eigen risico en wordt dus gewoon vergoed.
      Je kan ervoor kiezen om je eigen risico vrijwillig te verhogen tot maximaal €885. Als je besluit om je eigen risico vrijwillig te verhogen, betekent dat dat je maandelijkse premie omlaag gaat. Doe dit echter alleen als je zeker weet dat je altijd je extra eigen risico achter de hand hebt. Zo voorkom je dat je door een ongeluk in de financiële problemen komt.
      Deadline overstappen
      Je mag tot 1 januari van het nieuwe jaar van zorgverzekering wisselen. Zorg dus dat je op tijd bent.
      He, maar hoe zit dat dan met de deadline op 31 januari?
      Als je van verzekeraar wilt wisselen moet je voor 1 januari je oude verzekering hebben opgezegd. Je hebt dan wel tot 31 januari de tijd om je nieuwe zorgverzekering uit te zoeken. Maar het slimst is om alles voor 1 januari te regelen.
      Hoe zeg ik mijn oude zorgverzekering op?
      Alle zorgverzekeringen hebben een overstapservice, waardoor zij je oude verzekering opzeggen, mits dat voor 1 januari is. Controleer wel of de automatische incasso van je oude verzekering is gestopt. Check dat minstens een keer per maand, want dan kan je nog de incasso 'storneren'. Dat houdt in dat je de incasso terug laat gaan naar je rekening.
      Bij deze zorgverzekeraars kun je direct je premie berekenen:
      Unive
      Anderzorg
      OHRA
      Menzis
      Salland
      PNOZorg

• Redactie
      By Redactie
      Aan het eind van het jaar komen de zorgverzekeraars weer met de bedragen voor 2015. Als je het slim speelt kan je behoorlijk wat besparen op je zorgverzekering, door verstandige keuzes te maken en een beetje onderzoek te doen, bijvoorbeeld bij Independer. Ga er gerust een middagje voor zitten! Op girlsonly.nl helpen we je alvast een eindje op weg.

Collectief
      Zorgverzekeraars adverteren vaak met speciale verzekeringen. Houd dit in de gaten als je bijvoorbeeld veel sport, zwanger bent of student bent. Soms heb je hiervoor speciale collectieve regelingen die een hele voordelige basisverzekering aanbieden. Studenten kunnen zich bijvoorbeeld via de lsvb aansluiten bij een collectief.
      Vrije keuze van artsen
      Let op bij het kiezen van je zorgverzekering of je naar ieder ziekenhuis en iedere dokter mag die jij wilt, of dat de zorgverzekeraar dat voor je bepaalt. Sommige verzekeringen (meestal de wat goedkopere) hebben alleen contracten met bepaalde ziekenhuizen. Dat doen ze zodat ze afspraken kunnen maken over de prijzen van een behandeling. Dat kan dan weer leiden tot een lagere premie voor de basisverzekering.
      Kijk dus voor je kiest of het ziekenhuis waar jij heen zou willen wel op de lijst van gecontracteerde zorgverleners staat van die verzekeraar.
      Eerdere kwalen
      Mensen vragen zich soms af of ze hun hele medische historie aan de nieuwe zorgverzekeraar moeten vertellen. Dat is niet per se het geval. Voor de basisverzekering moet de verzekeraar iedereen accepteren. Ongeacht je leeftijd of geslacht of medische historie. Maar als je een aanvullende verzekering wilt nemen dan kan de verzekeraar wel om bepaalde medische gegevens vragen. Medische acceptatie heet dat en komt soms voor als je bijvoorbeeld een tandartsverzekering wilt afsluiten.
      Eigen risico
      Bij je zorgverzekering heb je altijd een verplicht eigen risico. Het minimum eigen risico bedraagt €375. Dit betekent dat als je naar de eerste hulp moet omdat je je pols gebroken hebt, je de eerste €375 zelf moet betalen. Als de behandeling duurder is (of als je al eerder je eigen risico op hebt gemaakt) dan betaalt je verzekering dat. Een bezoek aan de huisarts valt niet onder het eigen risico en wordt dus gewoon vergoed.
      Je kan ervoor kiezen om je eigen risico vrijwillig te verhogen tot maximaal €875. Als je besluit om je eigen risico vrijwillig te verhogen, betekent dat dat je maandelijkse premie omlaag gaat. Doe dit echter alleen als je zeker weet dat je altijd je extra eigen risico achter de hand hebt. Zo voorkom je dat je door een ongeluk in de financiële problemen komt.
      Deadline overstappen
      Je mag tot 1 januari van het nieuwe jaar van zorgverzekering wisselen. Zorg dus dat je op tijd bent.
      He, maar hoe zit dat dan met de deadline op 31 januari?
      Als je van verzekeraar wilt wisselen moet je voor 1 januari je oude verzekering hebben opgezegd. Je hebt dan wel tot 31 januari de tijd om je nieuwe zorgverzekering uit te zoeken. Maar het slimst is om alles voor 1 januari te regelen.
      Hoe zeg ik mijn oude zorgverzekering op?
      Alle zorgverzekeringen hebben een overstapservice, waardoor zij je oude verzekering opzeggen, mits dat voor 1 januari is. Controleer wel of de automatische incasso van je oude verzekering is gestopt. Check dat minstens een keer per maand, want dan kan je nog de incasso 'storneren'. Dat houdt in dat je de incasso terug laat gaan naar je rekening.
      Update van 22 november
      Goed nieuws, alle zorgverzekeringspremies zijn nu bekend! Weten welke verzekering het beste bij je past? Je kunt alle zorgverzekeringen vergelijken bij Independer of Zorgkiezer
      Direct je premie berekenen? Hieronder een lijstje met rechtstreekse links
      Anderzorg
      Energiek (Speciaal voor vrouwen)
      VGZ
      Unive
      OHRA
      Menzis
      Salland
      Links naar andere verzekeraars:
      ONVZ
      Avero
      Amersfoortse