Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Kees**

Grote Ongesteldheidstopic (12)

Aanbevolen berichten

Kees**

Zo, vorige topic was vol dus tijd voor een nieuwe!

images1uy.jpg

Om maar meteen te beginnen:

Ik heb de laatste 2/3 keer dat ik ongesteld ben geweest echt weer super last van kramp... Had het daarvoor echt meer dan een jaar niet gehad, dankzij mn pil, maar nu begint die ellende dus weer...

Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?

aangepast door Jolanda**

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Broodrooster

Kan zijn dat je 'n sterkere pil moet nemen. Had een vriendin van me ook! Ze kreeg gewoon een sterkere voorgeschreven en nu is het over...

Zooo... donderdag is het weer zo ver!

Heb uit "noodzaak" de laatste 2x doorgeslikt, hoop maar dat ik nu niet te hard zal afzien!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kees**

Hmmm...

Heb nog veel doosjes liggen van deze pil, maar zal over een tijdje dan eens naar de dokter. Had al meer redenen om een andere te willen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aotearoa

Vanaf 1 januari moet je toch weer voor de pil gaan betalen of niet? Gelukkig heb ik begin december voor een halfjaar gehaald, niet dat het zo veel uitmaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Agnes*

Ja dat klopt, ik heb gelukkig ook net weer gehaald! Maar ik vroeg aan de mevrouw bij de apotheek hoeveel ik nu zou moeten betalen voor m'n pil, zei ze: We sturen voor deze keer pil halen (voor een half jaar) een rekening van 9 euro naar de verzekering.

Maar dat verschilt een beetje per keer geloof ik, vorige keer was het namelijk 14 euro.

Ik had 't wel een stuk duurder verwacht, valt voor mij alleen maar mee dus :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JIL.

Oh, dat wist ik helemaal niet. Blij dat ik ook net voor een half jaar heb gehaald!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Turningtables

Volgens mij ben ik nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ben geworden :P En mn vriend ook niet! Haha..

Was een pil vergeten omdat ik ยดs avonds/'s nachts naar het vliegveld moest.. Terwijl ik m in iets van 6 jaar nog noooit was vergeten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JUSTFUN

Ik ben ook ongesteld. Nooit zoveel, maar heb gister een spiraal laten zetten en nu het idee dat ik leegloop haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fantasy

hahahah, hoe je dat ook zegt @ hierboven. Deed het pijn die spiraal laten zetten? Ik moet er niet aan denken, brrrr.

Bij mij is het ook weer feest, zucht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjan*

Ik ben ook blij dat ik ongesteld ben :D Na 11 weken mocht dat wel eens.

Dat heeft ook even geduurd maar nu kan je weer opnieuw beginnen te tellen :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JUSTFUN

hahahah, hoe je dat ook zegt @ hierboven. Deed het pijn die spiraal laten zetten? Ik moet er niet aan denken, brrrr.

Bij mij is het ook weer feest, zucht.

nou ik dacht dat doe ik wle ff. Ze hadden in het ziekenhuis 12 gyneacologen, 11 vrouwen en 1 man. En ik krijg natuurlijk weer de man! De eendebek erin was nog geen ramp. Vervolgens pakte ie met een tang mijn baarmoedermond, toen zat ik echt tegen het plafond. Toen spiraal erin doen, ook pijnlijk. Toen mocht ik aankleden. Sta ik in de lift naar de bg, breekt me het zweet uit en ik was duizelig. Ik kon nog net buiten het ziekenhuismuurtje halen en daar heb ik een half uur bij zitten komen. Toen met moeite naar huis gefietst en gelijk mn bed ingerold want ik had echt megabuikkrampen, niet normaal. En nu valt het wel mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mooz_

Pff ik ga blij zijn als ik ongesteld wordt, haha, is ook voor het eerst.

In week twee was ik ff later met de pil slikken maar wel net binnen 12 uur, verder gewoon alles ingenomen maar ik ben laat..

En bij mij duidt rugpijn op ongesteldheid dus ik denk steeds; ja, voel ik nou een beetje rugpijn of niet? haha ernstig..

aangepast door Mooz_

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Assepoes

nou ik dacht dat doe ik wle ff. Ze hadden in het ziekenhuis 12 gyneacologen, 11 vrouwen en 1 man. En ik krijg natuurlijk weer de man! De eendebek erin was nog geen ramp. Vervolgens pakte ie met een tang mijn baarmoedermond, toen zat ik echt tegen het plafond. Toen spiraal erin doen, ook pijnlijk. Toen mocht ik aankleden. Sta ik in de lift naar de bg, breekt me het zweet uit en ik was duizelig. Ik kon nog net buiten het ziekenhuismuurtje halen en daar heb ik een half uur bij zitten komen. Toen met moeite naar huis gefietst en gelijk mn bed ingerold want ik had echt megabuikkrampen, niet normaal. En nu valt het wel mee.

Haha dit lijkt net mij! Ik was met mn toen vriend op mn fietsje naar het ziekenhuis gegaan, en ik werd toch duizelig! Mama gebeld, vriendje met 2 fietsen naar mijn huis gefietst. Ik dacht serieus dat ik dood ging :P

heb je er nu nog last van?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JUSTFUN

Hahaha ja ik dacht ook echt dat ik doodging. Ik ben nu voor het eerst sinds 10 jan. weer ongesteld, nouja tis echt niks, in 2 dagen misschien 10 druppels oud bloed nog. Kan het met een inlegkruisje af. Ben jij nogsteeds ongesteld, of heb je er geen last meer van? Krijg alleen iets meer puistjes haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Assepoes

Ik heb een maand lang gevloeid, gewoon heel weinig zegmaar.

en nu al bijna 2 jaar niks! Ideaal haha :P

Puistjes, praat me er niet over! Ik had echt een puistenkop niet normaal.. ik verzorg mn gezicht nu goed en nu is het wel minder..

Waarmo heb jij er een genomen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JUSTFUN

Omdat ik echt gigantisch veel doorbraakbloedingen had, ik had er zowat elke dag last van. En dat was ik zo zat dat ik een Mirena heb genomen. Ik hou mijn gezicht nu ook echt elke dag bij anders ben ik net een slagveld haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
.Starlet

Ik wil ook graag een spiraaltje maar ik weet zeker dat't een hel is. Ik ben sowieso superklein haha ook eeh daar dus ik ben bang dat't niet eens kan ofzo totdat ik kinderen heb gehad :P

maar ik ben mn pil zo spuugzat.

ga heel misschien een nuvaring proberen maar eigenlijk lijkt me dat helemaal niks dusja. ben nog in dubio.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Youknowme

Sinds ik de nuvaring heb,heb ik als ik ongesteld ben ontzettende hoofdpijn. Verder heb ik bijna nergens last van. Toen ik de pil gebruikte had ik echt enorme last van buikpijn,rugpijn etc. dus wat dat betreft is het wel beter alleen toen had ik geen hoofdpijn :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites