Jump to content

Grote Ongesteldheidstopic (12)

Recommended Posts

Daar zou het best wel eens aan kunnen liggen dan. Als ik een doorbraakbloeding heb is de enige manier om daar weer vanaf te komen een stopweek inlassen en ongesteld worden, want anders blijft het doormodderen, maar weet eigenlijk niet of dit voor iedereen geldt.

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

106

• Nookie

79

• MademoisellePapillon

71

• Malibu

54

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn vriend heeft de vorige keer 10 foto's gewhatsappt en heeft daar een kwartier gestaan omdat ik net even niet op mijn telefoon keek 😂 maar dat was de 1e keer, vanaf nu weet hij wel wat ik nodi

anders ik wel haha

Ik ga hem volgende ronde ook proberen.    Ik kan niet van huis ivm mn voetoperatie dus had gevraagd of mn man maandverband mee kon nemen. Heeft ie inlegkruisjes voor urineverlies meegenomen

Posted Images

Raspberry

hm ja, ik denk dat ik ook maar een stopweek (of een halve:P) in ga lassen..

T doet bij mij altijd zo veel pijn die krampen.. terwijl het met de pil eigelijk veel minder moet worden of weg moet gaan.

Maar bij mij is het pas een paar jaar nadat ik met de pil begon., begonnen met hevig pijn doen :(

krijg je bij een doorbraakbloeding ook krampen?? is dat normaal?

Ik krijg er meestal ook wel wat kramp bij ja, vaak niet zo erg als bij een echte ongesteldheid, maar toch wel duidelijk kramp. Krampen zijn bij mij trouwens ook niet minder geworden door de pil, pas toen ik weer even gestopt was met de pil was het ineens een stuk minder en nu slik ik de pil weer en heb ik weer kramp.

Ik heb dan ook een klein beetje kramp, maar heb ik nooit heel veel last van. Wel erger geworden sinds ik langer aan de pil ben, maar alles is nog draaglijk. Heb alleen wel erge rugpijn bij ongesteldheid.

Maar klinkt dus allemaal heel normaal bij jou Stephanie, niks om je zorgen over te maken. Zie het als een 'mini-ongesteldheid'.

FruityForest

Helemaal bloot?? :S

Als je een broekje/string aanhebt en een tampon gebruikt is er toch niets aan de hand?

FruityForest

Kun je niet zeggen dat je liever een broekje aanhoud. Kun je het toch iets naar beneden duwen?

Of er nou een broekje onder de handdoek zit of niet, maakt voor de masseur toch niet uit?

FruityForest

Ik heb 2x de pil doorgeslikt en echt het idee dat m'n buik daardoor heel erg opgezwollen was.

Zou dit kunnen of zit dit echt tussen m'n oren?

sunshine_girl

Met massages is het ook vaak (als je niet helemaal naakt wilt)

Dat ze het ondergoed (onderbroek/boxer/string) tot halverwege je billen doen, en dan een handdoek om de rand van je ondergoed heen slaan.

Zodat je ondergoed wel schoon blijft.

Dan zou het geen problemen moeten zijn voor de masseur/masseuse

Tresnjica

Ik heb 2x de pil doorgeslikt en echt het idee dat m'n buik daardoor heel erg opgezwollen was.

Zit volgens mij tussen je oren. Ik slik mn pil heeel vaak door en ik heb dat idee iig niet (op het begin wel maar daarna niet meer? Of het trok weg ofzo maar dat lijkt me sterk). Dus ik zou me geen zorgen maken :P.

Dit kan best hoor, door de hormonen in de pil houdt je lichaam soms wat meer vocht vast en dan kan je buik dus wat opgezwollen zijn. Verder niets om je zorgen over te moeten maken :)

FruityForest

Ben nu weer ongesteld en heb t idee dat mn opgezwollen buik minder is. Maar misschien verbeeld ik het me gewoon!

• 4 weeks later...
Chantal..

Ik ben 2 week geleden begonnen met de pil, sinds mijn zwangerschap weer, de dag dat k begon begon mijn ongesteldheid ook net.

zo moest ik dat lang geleden ook doen als ik een tijd gestopt was.

Alleen nu ben ik dus 2week later nog steed ongesteld :S

Terwijl ik nog nooit langer dan 3 max 4 dagen ongesteld ben geweest. Ook niet toen ik eerder aan de pil was.

Heeft iemand enig idee hoe dat komt? Ik ben het ook nog maar half want al 4 dagen, als ik een tampon erin doe, komt die er schoon weer uit.

Dus zou je denken dat ik niet meer ongesteld ben. Ik doe dus geen tampon in en hoppa daat loopt de rode massa..

Raar toch?

Nouja ik hoop dat iemand mij wat info kan geven, Als t nog even zo doorgaat bel ik even de dokter ofzo denk ik :S

Tresnjica

Ikzou me er niet te druk om maken. Ik bedoel, je hebt een kind gebaard he, dat is zowiezo al een hele verandering binnen je lichaam die hele zwangerschap dus ik vind het niet zo gek, misschien moet je lichaam nu ook weer aan al die hormonen wennen ofzo.

FruityForest

Heb ik ook al in het pil topic geplaatst maar vraag het dus nog maar een keer hier.

Heb je hiervoor wel al een keer een regelmatige cyclus gehad? Of is dit de eerste keer na de zwangerschap?