Jump to content

Grote Ongesteldheidstopic (12)

Recommended Posts

Chantal..

Ja kan erg veranderd zijn inderdaad door de zwangerschap.

ben ruim 7 maanden al weer ongesteld en toen gewoon regelmatig en 3 tot 4 dagen

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

106

• Nookie

79

• MademoisellePapillon

71

• Malibu

54

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn vriend heeft de vorige keer 10 foto's gewhatsappt en heeft daar een kwartier gestaan omdat ik net even niet op mijn telefoon keek 😂 maar dat was de 1e keer, vanaf nu weet hij wel wat ik nodi

anders ik wel haha

Ik ga hem volgende ronde ook proberen.    Ik kan niet van huis ivm mn voetoperatie dus had gevraagd of mn man maandverband mee kon nemen. Heeft ie inlegkruisjes voor urineverlies meegenomen

Posted Images

FruityForest

Mmm, heb eigenlijk ook geen idee hoe dat zit na een zwangerschap.

Maar als je je er onzeker om voelt zou ik gewoon even de doktersassistente bellen.

Chantal..

Ach ik kijk het nog even aan. Het is ook geen rapm :P maar wel vervelend..

Elke keer, wel of geen tampon.. Doe het maar voor de zekerheid. Wil ook geen vlekken :P

FruityForest

Heb dat op het einde ook wel vaker. Loop ik een hele tijd me tampon omdat ik bang ben dat ik nog vloei en dan komt er niks. Doe ik 'm uit en dan komt 't weer.

Chantal..

Ja klopt @charly, daarom vind ik voor sex de pil ook niet zo betrouwbaar meer :P maar voor de regelmaat van ongesteld zijn wel handig :P

Chantal..

Haha nee, ook al was het toeval, het zou nooit meer vertrouwd voelen :P

Dan ga ik toch echt liever voor iets anders en tot die tijd gewoon condoom :P eerst maar opleiding afronden en dan pas een volgende haha

Appelsap

Ik neem vandaag mn laatste pil weer blehhh.. word dan altijd pas zondag ongesteld en dan ben ik van donderdag tot zondag chagrijnig :P Heb altijd de neiging om toch door te slikken, maar dat heb ik nu al 1x gedaan en mn moeder loopt steeds te zeuren dat dat zooooooooo slecht is... <_<

Ieh ik kan echt niet tegen die verhalen van mensen die door de pil heen zwanger zijn geraakt.. Als het bij 1 iemand gebeurt dan is er dus ook een kans dat het bij mij gebeurt.. Moet er niet aan denken :P

Appelsap

Ik slikte hem eerst wel 3 keer door ofzo. Toen kreeg ik na een paar keer dat doen opeens een doorbraakbloeding, dus nou doe ik meestal 2 keer maar dan zeurt ze nog.. Heb hier al een paar keer gevraagd of het nou echt zo erg is om door te slikken, maar het is dus helemaal niet slecht..

Mn moeder zegt dan elke keer: "Ja lekker zelf weten dan, als je later nog kinderen wilt zal ik maar oppassen als ik jou was"

Vreselijk! haha :P

FruityForest

Haha ja precies. Komt me zo bekend voor!

Hebben ze er vroeger volgens mij echt zo ingepeperd. Of misschien was dat vroeger wel echt zo...

@ chantal nog: bij mijn gewone ongesteldheid heb ik dat dus ook! Ik ben maar 1,5 dag echt ongesteld en dan 3 dagen zo half half. Zo irritant, want tis vaak te weinig voor een tampon maar wel kans op vlekken natuurlijk :(

Hahaha serieus Maike? Dat vind ik echt vet raar. Zou haar er op aanspreken of ze niks beters te doen heeft, je bent toch al lang volwassen?

*Mientje-Pippelientje*

@ chantal nog: bij mijn gewone ongesteldheid heb ik dat dus ook! Ik ben maar 1,5 dag echt ongesteld en dan 3 dagen zo half half. Zo irritant, want tis vaak te weinig voor een tampon maar wel kans op vlekken natuurlijk :(

Dit heb ik ook altijd. Terwijl het `vroeger`altijd leek of er een rund geslacht werd. En pijn als een malle.

Dat pijn heb wel nog steeds. Maar ik bloed nauwelijks.

Maak me een beetje zorgen,maargoed dat hoeft schijnbaar niet. Maar toch vind ik het niet tof.

ValerieWAAT<3

@Miracle en alle anderen die het zich afvragen. Doorslikken vd pil kan geen kwaad, de reden dat je een stopweek hebt is gewoon voor jezelf, dat je ongesteld wordt, maar het is niet nodig. Heb het ooit aan mijn dokter gevraagd, vandaar.

ScatteredStars

Maar ik vind het zo'n eng idee om zolang niet ongesteld te worden. Gewoon omdat je dan niet kan controleren of je niet zwanger bent :P

Maar in de zomervakantie zie ik mijn vriend veel, iig da's het plan. Dus liever wil ik niet ongesteld worden. Maar om nu heel de vakantie niet ongesteld te worden is ook weer zo lang..

@janneke: Dat heb ik ook, ik ben 1,5 goed ongesteld en dan 2 dagen nog maar beetje :S

Chantal..

Pff ben nog steeds een beetje ongestellerig :S als ikeen tampon in die komt die er schoon weer uit maar als ik niets in doe dan.. tja is mn onderbroek vies :P

En dan moet ik alweer bijna mijn stopweek inlassen :S

Maar ff hier, weet niet zo goed waar anders...:

Ben nu ongesteld en het in doen van een tampon voelt echt heel akelig, beetje branderig. Had van de week ook toen mn vriend handwerk deed, dat het ook branderig werd... Zijn toen ook maar niet verder geweest, het idee dat hij naar binnen zou gaan werd ik al akelig van...

Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

En kan je naar de dokter gaan voor zoiets als je ongesteld bent?