sann.. 226 Posted September 4, 2020 Report Share Posted September 4, 2020 Mijn touwtjes waren ook weg bij mijn vorige spiraal (huisarts zag ze ook niet) dus toen door de gyn laten verwijderen. Was wel vervelend, maar niet veel erger dan bij de andere die eruit gehaald is. Wel gevraagd bij t plaatsen van de nieuwe om ze iets langer te laten, dat hebben ze gedaan. Link to post Share on other sites
HAHA.wait what? 182 Posted September 4, 2020 Report Share Posted September 4, 2020 Werd je gelijk doorverwezen of heeft je HA het eerst nog zelf geprobeerd? Link to post Share on other sites
sann.. 226 Posted September 5, 2020 Report Share Posted September 5, 2020 Gelijk doorverwezen omdat de ha hem eerder al niet kon vinden. Dus kon niet eens bij de ha Link to post Share on other sites
shizzle 2,330 Posted September 6, 2020 Report Share Posted September 6, 2020 Okay kunnen we t nog ff over die menstruatie cup hebben? ik heb er dus een gekocht, vandaag ongesteld dus dacht yes gelijk uittesten. Erin ging prima, had iets dieper gemogen maar okay nog steeds te doen. Maar ik kreeg me toch krampen, echt niet normaal. Alsof m’n eierstokken in de fik stonden. En dat heb ik nooit. Dus nu eind van de avond eruit gehaald en gelijk zijn m’n krampen over?? Heeft iemand v jullie hier ook last van gehad? Link to post Share on other sites
freestyle 188 Posted September 6, 2020 Report Share Posted September 6, 2020 Dat is raar, nog nooit gehad. Had je hem wel uitgekookt van tevoren? Welke heb je? Zou je allergisch kunnen zijn voor silliconen? Link to post Share on other sites
Sannenas 40 Posted September 6, 2020 Report Share Posted September 6, 2020 Wat raar, dat heb ik nog nooit gehad. Link to post Share on other sites
_Lins 463 Posted September 7, 2020 Report Share Posted September 7, 2020 Oh wow wat naar! Ik heb dat totaal niet gehad. Helemaal bizar dat het dan gelijk ophoudt als je hem eruit haalt, ik zou het wel weten Link to post Share on other sites
Recommended Posts