Jump to content

Grote Ongesteldheidstopic (12)

Recommended Posts

Mijn touwtjes waren ook weg bij mijn vorige spiraal (huisarts zag ze ook niet) dus toen door de gyn laten verwijderen. Was wel vervelend, maar niet veel erger dan bij de andere die eruit gehaald is. Wel gevraagd bij t plaatsen van de nieuwe om ze iets langer te laten, dat hebben ze gedaan.

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

106

• Nookie

79

• MademoisellePapillon

71

• Malibu

54

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn vriend heeft de vorige keer 10 foto's gewhatsappt en heeft daar een kwartier gestaan omdat ik net even niet op mijn telefoon keek 😂 maar dat was de 1e keer, vanaf nu weet hij wel wat ik nodi

anders ik wel haha

Ik ga hem volgende ronde ook proberen.    Ik kan niet van huis ivm mn voetoperatie dus had gevraagd of mn man maandverband mee kon nemen. Heeft ie inlegkruisjes voor urineverlies meegenomen

Posted Images

shizzle

Okay kunnen we t nog ff over die menstruatie cup hebben? 

ik heb er dus een gekocht, vandaag ongesteld dus dacht yes gelijk uittesten. Erin ging prima, had iets dieper gemogen maar okay nog steeds te doen. Maar ik kreeg me toch krampen, echt niet normaal. Alsof m’n eierstokken in de fik stonden. En dat heb ik nooit. Dus nu eind van de avond eruit gehaald en gelijk zijn m’n krampen over?? 🤷🏼‍♀️ Heeft iemand v jullie hier ook last van gehad?