Jump to content

GO Update: Mobiele layout (v3)

Recommended Posts

• Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Redactie

11

• Ellentjah

11

• Malibu

9

• iCake

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, javascript ondersteunen stond idd niet aan haha!

Maar ik weet nu nog zeker of dat het probleem is, ga ik zo ff naar kijken :)

Jaaaaaa hij doet het!!!!

Gelukkig :D

@Ellentjah, als je op girlsonly.nl in de roze balk klikt heeft dat hetzelfde effect.

@Leah, mooi!! Ik dacht al dat het aan instellingen moest liggen omdat anderen met dezelfde telefoon er geen last van hadden! :)

@all, ik ga kijken of de tekst in het invoerscherm groter kan. Heb zelf helaas geen iPhone om het te proberen.

@Aotearoa (M.), ik ga naar dat PM ding kijken!

Terabithia

bij mij is de tekst ook klein, maarrr daar staat tegenover dat ik bij de vorige versie regelmatig last had dat hij bleef hangen als ik typte.. Ik heb een qwerty toetsenbord dus dat gaat na mijn idee wat sneller en dan typte ik een woord en kwame de letters op go helemaal gehusseld te staan :P

nu kan ik weer net zo snel typen als in n smsje zeg maar...

Bij mij is de tekst gewoon net zo groot als in de gewone pc versie.. Ook het typ-vakje is volgens mij niet klein (alhoewel ik meestal bij 'snel antwoorden typ, weet niet of het daar ook is). Maar ligt misschien dan toch aan de soort telefoon of de browser?

Ik heb trouwens nog 1 opmerking, ik heb een galaxy s en omdat je dan met je rechterduim werkt heb ik steeds dat ik op iemands profiel terechtkom ipv bij het topic.

Ik heb trouwens nog 1 opmerking, ik heb een galaxy s en omdat je dan met je rechterduim werkt heb ik steeds dat ik op iemands profiel terechtkom ipv bij het topic.

Is dat bij de actieve topics?

Heb ik ook wel soms idd.

En als ik met de linkerduim werk dan klik ik soms het subforum aan waar het topic in staat

Dat kan volgens mij niet meer.

De link naar het profiel zal ik ook uit de lijst met actieve topics halen!

ik vind het opzich niet te klein (heb ook een iphone).

bedankt voor het veranderen van de layout van hoe het gisteren was, naar hoe het nu is. is veel fijner. en vind dit wel mooier dan v2!