Ga naar inhoud
FruityForest

Creatieve ideetjes

Aanbevolen berichten

Felicity.

Omg 30 cadeautjes!!! Wauw ik heb al moeite met 1 cadeau voor mijn vriend 😂.

Ben idd ook erg benieuwd wat er allemaal in zit. Heb nog inspiratie nodig voor kerst haha.

En ben erg benieuwd hoe hij reageert. Echt super leuk gedaan iig !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
HAHA.wait what?

Bedankt allemaal! Hij vond het gelukkig heel leuk en vooral heel lief. Hij kwam me een paar keer per dag exta kusjes geven om te bedanken haha. 

De cadeaus die ik erin had gedaan verschilde nogal. Een aantal (zelfgemaakte) waardebonnen voor de sauna, 4 gangen menu, massage en een bioscoopbon. Wij zijn namelijk in drie jaar tijd nog nooit samen naar de bioscoop geweest 🙈. Maar ook dingen waarvan ik weet dat hij dat lekker vindt, zoals een reep chocola en een koopmans pak voor appeltaart zodat ik die voor hem kan maken. Een t-shirt, zijn favoriete whiskey, douchegel en een thermoskan omdat ik wist dat hij die graag wilde hebben. Ook een visistors pasje van de Amsterdam Arena voor een rondleiding (hij is fan van ajax). De vriend van een van mijn best vriendinnen werkt daar en had dat pasje voor mij meegenomen. Verder nog twee spelletjes, kaartjes voor een comedy café, een boek en een zelfgemaakte positivity jar. Mijn vriend heeft chronisch vermoeidheidssyndroom en daardoor af en toe slechte dagen. Op die dagen mag hij dan een briefje uit die pot halen in de hoop dat hem dat wat opbeurt. 

Dat zijn ze dus niet alle dertig, maar dan hebben jullie een idee 😋. Ik ben overigens best goed in cadeaus bedenken, ook voor vriendinnen enzo. Dus mochten jullie ooit vast lopen, PM me 👍🏼

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
_Lins

Wauw dat was een heel werk maar wat een gaaf cadeau! Ik zou ook echt dolgelukkig zijn met zoiets haha superlief van je!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Yellkje

We zouden bijna een naaitopic kunnen openen 😛

Ik probeerde wel eens wat met de naaimachine en op aanraden van leafs heb ik een ringer tee gemaakt. Supergoed gelukt :D

Daarna kreeg ik een hele hoop patronen van een vriendin, Haha. 

Voor Julia gemaakt. Alleen een enorme fout: ik heb de stof van te voren niet gewassen. Toen de genaaide trui uit de wasmachine kwam was hij te klein :(

6DBE5C3F-B123-43B0-8689-8AB084E247E7.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wikkel

Leuk idee van al die cadeaus, goed bedacht ook en dat je tot dat aantal komt!

^^ Knap dat je dat kunt maken zeg, heel leuk ook! (Jammer dat ie te klein was na het wassen).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
stefanie.

Mooie kleur. Jammer dat hij te klein is! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjan*

Oooh wat balen zeg! Wel knap dat je dat kunt maken! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites