Jump to content

Recommended Posts

Sophisticated.

hm_logo-thumb.jpg

Nummer 5, want de andere was vol.

Heb een kleine bestelling gedaan:

jhvhjm.jpg

En nog een zwarte (nep)leren tas. Alleen jasje komt in augustus, rest volgende week al!

• Replies 667
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

54

• Nookie

39

• Sophisticated.

37

• bigtasty

34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En je werkt bij de h&m? Nee maar ik weet t ook niet echt. Meestal kun je er weinig aan doen, behalve het rust te geven. Thee met honing kan idd helpen. Of als je slijm rondom je stembanden hebt,

Mja werd helemaal opgewonden van al die kleding. Haha nee, ik postte idd in 't verkeerde topic haha.

Yaay ik kon vandaag eindelijk die rode blazer bestellen Hij is alleen wel pas in december leverbaar; maar dan heb ik hem iig.. dan ga ik van de week nog wel ff in de winkel kijken

Posted Images

Eigenwijs.

damnit, ik wilde ook dat jasje.. En nu is hij uitverkocht in die print.

Pfft, toch weer te lang gewacht met m'n bestelling.

Strakjes maar even de stad in dan om te kijken of ze 'm daar in de H&M nog hebben.

Vullen ze die online shop ook? Want nu MOET ik hem, zo werkt dat :P

Eigenwijs.

Dat jasje is in ieder geval niet gevuld :P Want ik kijk net, en hij is nog steeds uitverkocht :(

En ook in de stad hadden ze hem niet gisteren.

Balen :P

Argh, even mijn frustratie kwijt hier haha :P ik had eerst een bestelling bij de H&M gedaan met allemaal dingetjes die ik echt nodig had, zoals panty's, een sportshirtje etc. en die werd direct in behandeling genomen. Twee dagen later kwam de nieuwe catalogus binnen waaruit ik voor bijna 300 euro in de webshop heb besteld omdat ik dacht: als ik het nu niet doe, dan is straks weer alles uitverkocht, maar die wordt maar niet in behandeling genomen! Haha, terwijl ik dat echt héél graag in huis wil hebben, dus ik hoop maar dat ze het begin volgende week in behandeling gaan nemen... In mijn bestelling die nu onderweg is had ik ook één jurkje geplaatst en die hebben ze bij de behandeling eruit gegooid (waarschijnlijk omdat 'ie uitverkocht was of zo), dus ik hoop maar niet dat dat bij mijn nieuwe bestelling gebeurd!

Raspberry

Dat jasje is in ieder geval niet gevuld :P Want ik kijk net, en hij is nog steeds uitverkocht :(

En ook in de stad hadden ze hem niet gisteren.

Balen :P

Er zijn wss heel veel mensen die dat jasje ook willen. En die allemaal op het moment wachten dat die shop word bijgevult.. En dan direct dat jasje in hun mandje gooien en bestelling plaatsen. zodat een uur later dat jasje alweer uitverkocht is :P

zodat straks dus echt heel nederland met dat jasje loopt. ik vond m ook leuk, maar als iedereen m heeft hoef ik hem dus niet meer haha

Sophisticated.

Maar denk dat veel mensen 'm ook terugsturen als ie tegenvalt in het echt. En ik vind het altijd wel meevallen hoeveel mensen hetzelfde H&M kledingstuk hebben.. maargoed, ben benieuwd hoe ie in het echt is.

Ja iemand moet thuis zijn, zo niet dan proberen ze het of nog een keer, of ze geven het af bij het dichtstbijzijnde postkantoor

Ja je moet dat wel meteen betalen. Ze hebben tegenwoordig gelukkig wel vaak mobiele pin mee, dus je hoeft het niet met cash te betalen. Ik neem tenminste aan dat de H&M ook zo modern is :P

Raspberry

Das waar, maar je hoort de laatste tijd VET vaak dat die mobiele pin van de tnt niet vertrouwd is.

Dat ze dat scammen enzo, en het daarom word afgeraden te gebruiken

Echt? echt nog nooit gehoord

Maar iig doet de H&M dat steeds vaker, bij grote pakketten het onder rebours verzenden omdat ze veel problemen hebben gehad met wanbetalingen etc bij grote bedragen. Dus nu moet je dan éénmalig onder rebours betalen en daarna is dat weer over geloof ik

De maandfactuur heeft tegenwoordig een limiet. Je kan maar tot €100 bestellen, de rest verzenden ze mee onder rembours.