Jump to content

Recommended Posts

• Replies 667
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

54

• Nookie

39

• Sophisticated.

37

• bigtasty

34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En je werkt bij de h&m? Nee maar ik weet t ook niet echt. Meestal kun je er weinig aan doen, behalve het rust te geven. Thee met honing kan idd helpen. Of als je slijm rondom je stembanden hebt,

Mja werd helemaal opgewonden van al die kleding. Haha nee, ik postte idd in 't verkeerde topic haha.

Yaay ik kon vandaag eindelijk die rode blazer bestellen Hij is alleen wel pas in december leverbaar; maar dan heb ik hem iig.. dan ga ik van de week nog wel ff in de winkel kijken

Posted Images

#holographic

Waarom gaat het bij jullie zo snel en wacht ik al meer dan een maand op 1 blazer die toen zogenaamd op voorraad was.... :/ zo raar. Nja hij is nu wel in behandeling maar er staat alsnog 2-8 apr ofzo volgens mij. Bij jullie wordt het de volgende dag zo'n beetje geleverd. Unfair.

bigtasty

Aah hij is er :D.

I hou alles, behalve de oorbellen (op het plaatje zag het er leuk uit, in het echt zijn ze lelijk) en het witte big shirt.

1213b45.png

Bikini wordt nog geleverd :)

bigtasty

Ik ben echt verliefd op het hoedje! hahaha, komt van de mannenafdeling, want ik heb echt een gigantisch groot hoofd geloof ik, de vrouwen L paste niet, de mannen L wel :D:P

Wtf dit meen je niet?!

Ga ik kijken op mijn pakket, staat er nu ineens: zending kon niet bezorgd worden omdat het een niet-bestaand adres betreft?!

Ik begin echt psycho te worden hiervan.

okee volgens postnl hebben die losers van de h&m geen rembourskaart bij het pakket gedaan waardoor ze het dus niet kunnen afleveren.

Ik kan ze wel neerschieten nu, want nu gaat postnl hem dinsdag pas terugsturen naar de h&m en dan moet de h&m hem dus op nieuw naar mij toe sturen.

Nja, ze zouden het pas over 2 weken opnieuw weer kunnen leveren. Maar nu heeft ze alles voor me opnieuw besteld en krijg ik het binnen 5-8 werkdagen, voor zover dat klopt. ben zo pissig!

Heb wel korting gekregen, maar had liever gewoon mijn pakket al in huis gehad!

#holographic

Ik vind dat je een beetje overdrijft :P Het is wel best bijzonder dat je adres opeens niet bestaat ofzo... Maar verder, je hebt korting gekregen en je ('nieuwe') bestelling is direct in behandeling genomen ;) ze hebben het prima opgelost.

Nee, ik had dat pakket afgelopen donderdag al in huis moeten hebben. Mijn adres bestaat wel, h&m was vergeten om er een remboursbon bij te doen, dus kan de postbode het pakket niet aan mij geven.

Ik vind het gewoon fucking dom van ze. Is het serieus nou zo moeilijk om gewoon te doen wat je zegt dat je gaat doen?

En ik heb die kleding nodig omdat ik maandag een sollicitatie heb, en ik die kleding wilde aantrekken. Maar dat kan niet meer dus ik moet vandaag ook nog nieuwe kleding gaan kopen.

Oh, en mijn bestelling die ik dus al had moeten hebben is dus nu opgesplitst omdat ze niet alles op voorraad hebben. Nou hoera voor de goede service van de hm.

#holographic

Tja in dat geval snap ik ook niet dat ze totaal verkeerde artikelen in de bestellingen gooien. Soms zelfs echt dingen die er niet eens op lijken. Mja goed, blijkbaar is het wel erg moeilijk allemaal :P mja relax joh, het is nou eenmaal zo en je hebt het toch niet op tijd binnen nee. Vergeet het en ga lekker kleding shoppen! Tuurlijk is het vervelend dat zoiets zo 'raar' mis moet gaan maar ach. Het is de H&M... Er gaat daar wel meer mis.

Volgens mij werken er alleen maar analfabeten bij de hm. Haha!

Je hebt wel gelijk hoor, ik moet het nu maar accepteren en van me afzetten :)

#holographic

Uh ja ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, ik VIND dat ze overdrijft, dat mag ik vinden toch. Daarbij, ik wacht al meer dan een maand op iets wat op voorraad is he, dusja ik heb wel meer van zulke ervaringen met H&M. Ik geloof sowieso niet echt dat ze zo snel leveren :P Heb ik nooit meegemaakt in ieder geval.

Ik probeerde dus te zeggen dat ze het inderdaad van zich af moet zetten, en dat begrijpt Leah, dus it's all good. Have fun met shoppen! ;)

Marjan*

Pakket is vanmiddag afgeleverd :)

Heb nog niet gekeken, nog geen tijd voor gevonden, krijg je met een nieuwe telefoon, veel interressanter :P