Jump to content

Recommended Posts

Sophisticated.

@Leah; zijn de schouders bij jou ook zo breed? Ik heb gewoon maat S, maar ik lijk wel zo'n superheld met die schouders.

• Replies 667
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

54

• Nookie

39

• Sophisticated.

37

• bigtasty

34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En je werkt bij de h&m? Nee maar ik weet t ook niet echt. Meestal kun je er weinig aan doen, behalve het rust te geven. Thee met honing kan idd helpen. Of als je slijm rondom je stembanden hebt,

Mja werd helemaal opgewonden van al die kleding. Haha nee, ik postte idd in 't verkeerde topic haha.

Yaay ik kon vandaag eindelijk die rode blazer bestellen Hij is alleen wel pas in december leverbaar; maar dan heb ik hem iig.. dan ga ik van de week nog wel ff in de winkel kijken

Posted Images

Sophisticated.

Hm ik heb ook het lichtje jasje, misschien lijkt dat ook weer breder dan zwart..

Bestelling valt helaas wel beetje tegen. Morgen bij daglicht nog een keer passen en dan kijken wat ik ga houden.

Ja, ik vind m erg leuk! Hij oogt wel wat breed, maar ik vind t niet storend ofzo (heb sowieso geen brede schouders van mezelf)

Ik heb btw ook de lichte en vind t leuk dat t niet zo'n standaard netjes jasje is, maar een beetje anders/apart maar je er toch zakelijk uitziet :D (ik moet ook nette kleding aan naar t werk en das soms best een uitdaging om dat afwisselend te houden)

Je krijgt nu 10%* korting op je gehele aankoop als je online een bestelling plaatst.

Deze actie is geldig tot 20 januari 2013. Vergeet niet de kortingscode 0285 in te voeren!

*even gekopieerd uit mijn mailtje :P*

Sophisticated.

Ik was even helemaal klaar met kerst en oud en nieuw en alle december-gezelligheid, dat ik een voorjaar-H&M bestelling heb gedaan toen ik de nieuwe catalogus thuis kreeg. Komt morgen/overmorgen:

sfi6fl.jpg

Nou hoe leuk het ook leek op de site en in het boekje, ik heb de hele bestelling teruggestuurd, was helaas echt niks leuks bij.

Ik koop echt nog maar zelden wat bij de H&M de pasvorm is vaak zo waardeloos..

Kreeg van de week ook dat mailtje, maar heb m meteen weggegooid omdat ik er toch nooit meer bestel. Iedere keer is het een deceptie

Ik heb deze voor jullie waarschijnlijk weer ordinaire pumps op de kop getikt in de sale, samen voor 22 euro!

20130111_203355.jpg

20130111_202837.jpg

Over deze twijfel ik nog trouwens, vind het rvs achtig randje achter erg tof maar vind ze ook n beetje country door de extreme spitse punt, nadeel.. Ze zijn maar 15 euro nog, maar goed, nog wat nachtjes over nadenken.

20130110_201012.jpg

Alle drie? Nee toch? :D haha tja ik sta wel bekend om mijn aparte schoenensmaak.. Heb een hele schoenenkast met allemaal gekke exemplaren, heftige kleuren of printjes ofzo. Vind dat te gek, beetje limited editions ofzo :P saaie laarsjes doe ik wel naar mijn werk aan ;)

Haha gelukkig BW :P al geef ik daar niet zoveel om. De meeste rare blikken krijg ik met mijn neonroze suede laarsjes (aiai) en mijn bloemenschoenen van de Sascha

20121026_103830.jpg

Haha ik denk dat ik maar eens naar een meeting moet komen.. In combinatie met de operatie denken jullie nu vast allemaal dat ik een bimbo ofzo ben :P terwijl ik een heel normaal mens ben uit een dorp haha.

Birdy die zwarte sluiten juist perfect aan, zie je ook goed op de foto. Denk dat je misschien de roze bedoelt, die gapen op de foto iets aan de zijkant. Mja voor 7 euro, ach :P

Die bloemen vind ik wel echt heel mooi, zou ik zelf ook nog wel willen (kan alleen niet op zo'n hak lopen). Rest vind ik verschrikkelijk haha, maar ik ben redelijk saai qua kleding

Nee dat lijkt dan echt zo, ik zie het ook niet (zit op mijn telefoon altijd). Maar goed in het echt zitten ze gewoon goed, moet eens kijken hoe het er uit ziet dan. Feit is wel dat ik op een stoel zit en dus niet sta, mag nog niet bukken dus in onhandige houding gemaakt, zou het ook door kunnen komen natuurlijk.

BW voor een deel heb je gelijk, daarom woon ik nu in de stad :P

dankjewel s!