Jump to content

Recommended Posts

Oh wat gek! Ik heb ook donderdag pas besteld, maar het was er eergister al. Heb het bij mn ouders af laten leveren omdat het merendeel voor mn zusje was , dus ik zie mn spul morgenavond pas. Had ook alleen een sportbroek en een groene spijkerbroek, maar ben toch wel benieuwd naar die broek.

• Replies 667
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

54

• Nookie

39

• Sophisticated.

37

• bigtasty

34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En je werkt bij de h&m? Nee maar ik weet t ook niet echt. Meestal kun je er weinig aan doen, behalve het rust te geven. Thee met honing kan idd helpen. Of als je slijm rondom je stembanden hebt,

Mja werd helemaal opgewonden van al die kleding. Haha nee, ik postte idd in 't verkeerde topic haha.

Yaay ik kon vandaag eindelijk die rode blazer bestellen Hij is alleen wel pas in december leverbaar; maar dan heb ik hem iig.. dan ga ik van de week nog wel ff in de winkel kijken

Posted Images

Musicjunk

Ja raar, t was ook niet bij de buren afgeleverd. Beetje jammer ga morgen verhuizen dus moet er dan weer voor terugrijden..

judith89

Ik denk dat het komt doordat ik in 1 week 4 kortingscodes heb gebruikt! Heb het maar geannuleerd/t dan niet! Had alleen wel een short nodig maar kijk wel in zuid-amerika. Alleen denk ik dat de maatjes daar beetje klein zijn.

Edited by judith89

Ow das vervelend musicjunk! Judith gelukkig kun je dan wel passen, dus dat maakt niet zoveel uit toch?

Ze hebben bij de h&m echt keileuke treggings(nog niet online)! Heb een rode en een groene gekocht. De rode was maar 5 euro :D haha ben echt blij, dit waren echt precies de goede kleuren die ik wel leuk vind

Musicjunk

Ik heb ook twee kortingscodes gebruikt, op een bestelling van 2 artikelen :P. Maargoed, we zullen zien, haal het wel op als het er is!

MademoisellePapillon

@judith, ligt er heel erg aan waar je gaat. bij de normale winkels zijn het sowieso normale maten, in argentinie verkopen ze niks boven maat 38 uit principe (iedereen moet maar slank zijn) en de goedkopere dingen zijn meestal uit china, dus wel kleinere maten

Nee maar klaar gemaakt bij hm betekent niet dezelfde dag verzonden haha. Soms duurt dat wat langer en kloppen die statussen niet. En als je geen track n trace krijgt kan het ook brievenbuspost zijn :).

Musicjunk

Oh okee, nouja er stond binnen 3-5 werkdagen vanaf donderdag vorige week. Dus dat is geweest. Nouja we zien wel. En t zou wel brievenbus kunnen zijn misschien want hebt maar 1 t shirtje en een zonnebril :P. Kan dat dan per brievenbus post? Heb ik nog nooit gehad bij h&m!

Ja hoor. Alles wat door de brievenbus past is gewoon brievenbuspost. Je krijgt t gewoon in zo'n zakje. Kom t heel vaak tegen op mn werk :).

• 1 month later...
Sophisticated.

Ja dat rode shirtje heb ik al in het wit en dat is echt mn lievelings :wub: zo'n mooi model.

En broekje idd leuk. Voor een vakantie die nog niet is geboekt en miss niet komt. Of gewoon voor vrije dagen in het weekend :P

En jaa die jurk ben ik benieuwd naar. Ik post foto!

• 3 weeks later...
shizzle

YES FINALLY!!!

ik zit al weken te azen op deze gympen maar ze waren telkens niet in mijn maat. Zelfs toen ik vanmorgen keek niet, en nu opeens wel :D

2pocw3m.jpg

en voor mensen die nog een superleuk zwart jurkje zoeken, ik heb deze tijd geleden gekocht en hijs superleuk en best sexy en nu in de sale voor 15eu! echt een aanrader.

2qbhpvq.jpg dit is em

JUSTFUN

Leuke dingen! De H&M bezorging is idd ruk, je krijgt bijna gelijk na bestellen een mailtje met je pakket is klaargemaakt, maar de zending word nu al 4 dagen voorbereid. Motherfuckers. Ik wil mijn jurkjes...nu :(

Aah die schoenen vind ik 3x niks maar dat jurkje is wel tof! Helaas heb ik al vrij veel zwart in de kast hangen dus dat gaat niet door. Ik koop wel eens zwarte jurkjes met het idee van 'dan trek ik die aan voor concert' want dan moeten we in zwart, maar zo vaak is dat ook weer niet haha. Ik ga zo ook eens de sale checken!