Jump to content

Recommended Posts

Terabithia

jaa maar M komt overeen met 40, 42 , dus XL zal 48 zijn ofzo?

Staat ook zo in de matentabel van HM, dus je hebt ook totaal 2 verschillende maten besteld ;)

• Replies 667
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

54

• Nookie

39

• Sophisticated.

37

• bigtasty

34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En je werkt bij de h&m? Nee maar ik weet t ook niet echt. Meestal kun je er weinig aan doen, behalve het rust te geven. Thee met honing kan idd helpen. Of als je slijm rondom je stembanden hebt,

Mja werd helemaal opgewonden van al die kleding. Haha nee, ik postte idd in 't verkeerde topic haha.

Yaay ik kon vandaag eindelijk die rode blazer bestellen Hij is alleen wel pas in december leverbaar; maar dan heb ik hem iig.. dan ga ik van de week nog wel ff in de winkel kijken

Posted Images

Oh echt? Hahaha ik kijk daar allemaal niet naar, ik denk ik heb een blazer maat 42 in de kast liggen die ik pas, dus ik bestel ook maat 42 bij de H&M. Ik ben nog steeds zoekende in me nieuwe maatjes :P

Turningtables

Ja M is 38/40, dus dan zal L 42/44 zijn, en XL 46 ongeveer?

Alhoewel ik de H&M dingen vaak groot vind uitvallen!

Ik wou eigenlijk ook nog wat dingetjes bestellen, maar dan krijg ik het niet meer voordat ik naar Londen ga.. :(

36 zou eigenlijk S moeten zijn, maar die maten van de H&M lopen soms zo ver uit elkaar dat er geen touw aan vast te knopen valt!

edit: Eigenlijk zou het zo moeten zijn:

XXS=32, XS=34, S=36, M=38, L=40, XL=42, en zo verder. Dat is tenminste wat ik een paar jaar geleden heb geleerd toen ik in een kledingzaak werkte, daar klopte dat ook vrij goed.

Edited by _Lins

Bij mij valt het matenverschil altijd wel mee, ik koop hooguit rokken een maatje kleiner... Het ligt er dan maar net aan of het een taille- of een heuprok is (bij mij zit daar nog al verschil in breedte in :P). Die stoffen rokjes van 4,95 koop ik altijd wel een maatje kleiner, want na één keer dragen zijn ze namelijk al 2x zo groot.

Maar zo erg als ik het een keer bij de Sting had is bij de H&M bij mij nog niet voorgevallen... Toen had ik een blousje in XL en een truitje in XS pfff, terwijl dat blousje nog onder het truitje ging.

• 2 weeks later...

Ik had trouwens nog even een vraag over die jassen bij de H&M... Zijn die van goeie kwaliteit? Heb een hele leuke gezien (die grijze met zwarte tailleriem van 49,95), maar voor 50 euro vind ik wel dat 'ie lang mee moet gaan! Weet iemand dat zo?

de winterjas die ik van de H&M heb gekocht vond ik niet van supergoede kwaliteit.

en niet echt heel erg warm, vooral niet als goeie winterjas.

maar misschien verschilt dat per model, dat weet ik niet eigenlijk.

Hm @Nowadays; ik vind 50 euro echt heel goedkoop voor een winterjas. Zou het niet gek vinden als het niet al te goede kwaliteit is.. Enn als je winterjas niet zo warm is maar wel super leuk kun je er standaard een vest onder dragen?

Edited by Lolaaa

50 euro voor een winterjas is echt cheap!

Ik heb een winterjas van de h&m en die is wel okee. Niet supergoed gevoerd ofzo, dus verwacht er niet teveel van, maar verder is ie wel prima

Haha echt waar? Ik vind 50 euro voor een winterjas niet heel duur, maar ook niet goedkoop. Of ja, ik vind 't gewoon standaard, want al mijn winterjassen zijn nog nooit duurder geweest dan 50 euro en daar loop ik toch zeker wel twee winters mee haha. Maar hij hoeft ook niet superdik te zijn, want ik heb het best snel warm (en zeker als ik moet fietsen :P), maar hij moet wel meegaan... Maar dank jullie wel voor de reacties, ik denk dat ik 'm gewoon bestel zodat ik het zelf kan zien en als ik niet tevreden ben, stuur ik 't gewoon terug haha.

MademoisellePapillon

die grijze met tailleriem is volgens mij niet van wol ofzo? eerder een herfstjas (maar ik heb niet heel goed gekeken, maar mijn assesment was in ieder geval dat hij te koud zou zijn haha)

Wow, dat vind ik zelf wel veel geld. Maar het is maar net hoe "goed" hij moet zijn inderdaad. Ach, ik ben zo'n budgetshopper haha, ik koop liever veel voor weinig dan weinig voor veel haha :P

shizzle

yeah ik zag net in de glamour een mooie H&M jumpsuit staan, 19,95. Ging ik net op de site kijken was die nog maar een tientje haha. Meteen besteld, khoop dat die mooi zit.