Jump to content

Recommended Posts

• 7 months later...
  • Replies 667
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

54

• Nookie

39

• Sophisticated.

37

• bigtasty

34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En je werkt bij de h&m? Nee maar ik weet t ook niet echt. Meestal kun je er weinig aan doen, behalve het rust te geven. Thee met honing kan idd helpen. Of als je slijm rondom je stembanden hebt,

Mja werd helemaal opgewonden van al die kleding. Haha nee, ik postte idd in 't verkeerde topic haha.

Yaay ik kon vandaag eindelijk die rode blazer bestellen Hij is alleen wel pas in december leverbaar; maar dan heb ik hem iig.. dan ga ik van de week nog wel ff in de winkel kijken

Posted Images

freestyle

Wow, is dit topic zo dood? xp

Ik had net iets besteld bij h&m, maar was de kortingscode vergeten. Toen heb ik snel alles weer verwijderd en opneiuw een bestelling gedaan. Heb ik dat zo goed gedaan?

freestyle

Ik heb nog geen bevestiging van mijn annulering gehad, maar de eerste bestelling staat niet meer tussen mijn huidige bestellingen op mijn h&m. Alle artikelen staan er maar 1x tussen. Is dat ok?

• 3 weeks later...

Ik heb weer een bestelling geplaatst. Viel me op dat ik ben kortingscodes meer kon gebruiken. Vond via Google dat veel mensen hier last van hadden, heeft h&m dat schijnbaar geblokkeerd omdat er misbruik van gemaakt werd :P echt flauw. Nu kun je alleen die gebruiken wat in de huidige folder staat steeds. Jammer, scheelde toch vaak weer een euro of 15.

Ik had hetzelfde Nookie, inderdaad jammer want bestel vaak via de website vanwege de korting :P

En ook altijd standaard 1304 voor €5 korting, dus in principe geen verzendkosten, maar die werkte dus ook niet meer.

Gelukkig 10% korting op elk item laatst, dus dat scheelde wel echt veel :P

Valt me sowieso wel op dat H&M in vergelijk met andere webshops veel kortingsacties heeft, zelfs nu ze de codes blokkeren.

flyingbutter

Vind het grootste nadeel van H&M nog steeds de levertijd. Op veel producten moet je een paar weken wachten, niet te vergelijken met andere webshops wat dat betreft. Ondanks dat heb ik ook alweer een bestelling staan daar trouwens, met twee kortingscodes. :P

Edited by flyingbutter

Ik vind het alleen fijn daar omdat Je achteraf pas moet betalen :P bij veel webshops ben je een maand lang honderden euro's kwijt als je eens van alles bestelt in meerdere maten. Bij h&m kan ik fijn thuis de hele collectie passen haha zonder echt te betalen. Beetje combineren met wat je thuis hebt en zo en wat niet chill is lekker terug sturen. Bestel meestal ook alleen wat op voorraad is :P

Hermelien186

Ik heb laatst weer eens wat besteld, na meer dan een jaar. Ik ben er geen fan meer van, de kwaliteit is me echt te slecht en het is zo mainstream geworden.

En het ziet er op de website altijd mooier uit dan in het echt. Heel irritant

Ja ik zoom bij alles helemaal in tegenwoordig en dan herken ik die lelijke stoffen wel van uit de winkel en dan kan ik al bijna 80% weer uit m'n mandje gooien haha. Vind het ook echt heel bagger de laatste tijd, vind er echt sporadisch iets en als ik iets vind is het na 2 keer wassen super lelijk.

Edited by Loet

Dat heb ik nou nooit dat het na het wassen lelijk wordt. Hoor het wel van meer mensen overigens. Ik was het altijd super voorzichtig op 30 en kort programma en bij mij gaat het echt jaren mee!

Ja ik was ook altijd heel voorzichtig, idd op 30 graden kort programma, alles kleur bij kleur maar t wordt echt bagger vaak vind ik, maarja misschien ligt t net aan bepaalde die ze hebben.

Het enige waar ik tevreden over ben zijn die zwarte €20 broeken en van die cheape super stretch skinny's, ook €19 ofzo

Hmm ik heb er eigenlijk geen broeken van. Laatst toevallig eentje gekocht met blauw witte streepjes, afgeprijsd voor 7 euro maar mennn die lubbert uit :( maar ach voor dat geld was ik hem maar gewoon steeds :P

Goudlokje

Ik heb afgelopen week de leukste espradrilles gekocht. Ze komen deze week binnen en ik kan niet wachten. Met een aztec printje in kleurtjes; kan ze nu niet meer vinden op de site!

En hoe waren je spulletjes?

Mijn pakket komt zaterdag hoop ik en anders begin volgende week.

Edited by Nookie