Jump to content

Recommended Posts

Cocoverde

Haha nou maak je geen zorgen Nookie. Mijn pakket was ook vandaag bezorgd en de helft kan terug! :) En de spullen die ik gehouden heb zijn ook niet wauw ofzo haha.

• Replies 667
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

54

• Nookie

39

• Sophisticated.

37

• bigtasty

34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En je werkt bij de h&m? Nee maar ik weet t ook niet echt. Meestal kun je er weinig aan doen, behalve het rust te geven. Thee met honing kan idd helpen. Of als je slijm rondom je stembanden hebt,

Mja werd helemaal opgewonden van al die kleding. Haha nee, ik postte idd in 't verkeerde topic haha.

Yaay ik kon vandaag eindelijk die rode blazer bestellen Hij is alleen wel pas in december leverbaar; maar dan heb ik hem iig.. dan ga ik van de week nog wel ff in de winkel kijken

Posted Images

Cocoverde

Haha nou speciaal voor jou dan.. De dingen die ik heb gehouden zijn eigenlijk te saai voor plaatjes (en ik ben te lui haha).. Maar: een zwarte zelfklevende bh voor onder een bepaald jurkje, zo'n heel kort tricot shirt in mintgroen, een zwart basic klokkend rokje en een wat langere blauwe rok met witte kleine stipjes.

En dit heb ik NIET gehouden

hm.png

Blouse met volants was te doorschijnend, eigenlijk gewoon geen mooie stof.. En ik vond hem qua stijl ook iets te truttig toch.

Tricot top was een basic shirt waar totaal geen vorm in zat en deed gewoon niks voor m'n figuur. En die eiffeltoren zit ook heel laag, waardoor ik een optische hangbuik heb haha..

Top van lyocell was op zich wel prima, maar niet heel bijzonder en iets te groot. En legt het accent eigenlijk te veel op m'n heupen en dan lijk ik meteen 10 kilo dikker haha

Kanten top vond ik op de website wel mooi, maar in het echt was het echt voor een bejaarde. Die mouwen waren op een hele rare lengte. Het is gewoon een duf ding haha.

En dat laatste rokje met dessin opzich wel prima, maar had stiekem gehoopt dat ie iets hoger zou aansluiten en ook ietsje langer was. Had ik puur op de gok besteld, maar dat was echt zo'n kinderding en de stof was ook lelijk.

Dat dus :)

Super fijn dat je het even hebt neer gezet! Ik had toevallig allemaal andere dingen besteld. Ik ga nu maar mijn schoonouders want daar is het pakket net bezorgd. Wordt vervolgd ;)

Haha ben ik weer, dubbele post maar ach. Ik houd alleen een jasje. Past bij een rokje wat ik heb (zie kledingadviestopic) en vond het toen te duur, nu in de sale :)

20140428_162518.jpg

Verder had ik sportkleding besteld die niet lekker genoeg zat, twee broeken die veel te strak waren, saaie bh, en twee hemdjes die meer geschikt waren voor de slaapkamer :P Oh ja en nog een zwarte broek met de voorkant van de pijpen helemaal vol met pailletjes! Wel gaaf voor een Geer en Goor feest ofzo haha maar verder kut.

• Like 1
  • 3 weeks later...
Marlizz

Ik heb tijdje terug wat besteld en via internet bankieren betaald. Krijg ik nu met de post een rekening omdat ik gekozen zou hebben voor maandelijkse rekening.

:-|

Morgen maar ff bellen ofzo.

Iemand dit weleens gehad?

• 1 month later...
*Mientje-Pippelientje*

Waarom duren de pakketten van H&M altijd zo achterlijk lang? Ik wacht nu al 8 dagen.. Heb al 4 dagen een track&Trace nummer, maar verzenden ho maar.

Pffft vet anoying elke keer minimaal een week wachten terwijl alles 'direct'leverbaar is.

De volgende keer denk ik nog wel een keer na voordat ik daar weer bestellen ga.

*Mientje-Pippelientje*

Het is nu nog steeds niet verzonden. Stomme apen.

Ik denk dat ik maar eens een klacht in ga dienen.

Ga niet ergens 'direct leverbaar'bij zetten en doe er minimaal 10 dagen over om te leveren...

Maar h&m heeft toch gewoon standaard lange levertijd? Ze beloven toch nergens om het binnen 2 dagen te verzenden zoals bij Wehkamp of Zalando ofzo?

Ik heb ook dat ze standaard zeggen dat ze het in week 26 leveren bv, en het dan pas eind week 26 sturen zodat het pas week 27 op zijn vroegst bij mij is. Werd er helemaal gek van dus bestel ook niet meer bij ze (voorlopig haha).

Ik snap ook niet waarom iedereen daar besteld en ze er gewoon mee weg blijven komen om zo laat te versturen, terwijl andere webshops hun zaken wel regelen.

Ze zouden echt zoveel meer kunnen verdienen als ze gewoon voor een goede verzending zorgen. Maar goed, blijkbaar verdienen ze hier genoeg aan.

*Mientje-Pippelientje*

Ik snap dat ook niet. Maarja. Ga morgenochtend een klacht indienen. .

Het is nu nog steeds niet verzonden en de factuurdatum is natuurlijk wel vanaf de bestel datum.. Sukkels