Jump to content

Recommended Posts

#holographic

Haha wat overdreven. Er staat toch ook nergens dat het binnen 2 dagen bezorgd wordt. Daarbij is het nu al veel beter dan twee jaar geleden bijvoorbeeld.

Ik bestelde vroeger heel vaak, maar nu alleen als er staat dat iets snel leverbaar. Laatst nog besteld en binnen 5 dagen binnen gehad. Vond ik best oke.

Daardoor wel afgeprijsde artikelen kunnen scoren die ik in de winkels niet kon vinden.

• Replies 667
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

54

• Nookie

39

• Sophisticated.

37

• bigtasty

34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En je werkt bij de h&m? Nee maar ik weet t ook niet echt. Meestal kun je er weinig aan doen, behalve het rust te geven. Thee met honing kan idd helpen. Of als je slijm rondom je stembanden hebt,

Mja werd helemaal opgewonden van al die kleding. Haha nee, ik postte idd in 't verkeerde topic haha.

Yaay ik kon vandaag eindelijk die rode blazer bestellen Hij is alleen wel pas in december leverbaar; maar dan heb ik hem iig.. dan ga ik van de week nog wel ff in de winkel kijken

Posted Images

Ja, ik vind die lange levertijd ook wel vervelend, maar dat weet je van tevoren. Ik bestel er gewoon niet als ik iets snel nodig heb, maar zoals bijv met de sale is het idd wel chill.

Al moet ik zeggen dat ik misschien idd vaker zou bestellen als het geen wéken zou duren.

Ja wat BW zegt, slechter kon ook niet. Ik zou er dus nooit bestellen door hun slechte service en ik denk dat ze veel klanten mislopen hierdoor.

En dat ze er dan lang over doen en je bestelt terwijl je dat weet is prima, maar als ze zeggen dat het er binnen een week is moeten ze zich daar gewoon aan houden.

Ik snap gewoon niet hoe zo'n groot bedrijf dat soort zaken niet regelt. Doe het dan gewoon niet. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan bol.com of wehkamp.

Ik bestel gemiddeld wel 1x per maand of 2 maanden en ben eigenlijk heel tevreden. Het duurt wat langer maar ja het kost ook bijna niks en ik vind het heel fijn dat je achteraf kunt betalen. Dat kun je niet van veel webshops zeggen. Ik wacht gewoon rustig af tot het komt en dan kijk ik wel. Geen problemen mee.

Edited by Nookie

Heeft er iemand een gouden tip voor je stem? Mijn stem is weg, er komen een paar woordjes uit vanwege een paar dagen durende keelpijn en veel praten. Maar ik moet hem vanmiddag en morgen echt terug hebben want ik moet echttt werken :s thee met honing al geprobeerd maar niet echt resultaat..

En je werkt bij de h&m?

Nee maar ik weet t ook niet echt. Meestal kun je er weinig aan doen, behalve het rust te geven. Thee met honing kan idd helpen. Of als je slijm rondom je stembanden hebt, kun je stomen met heet water.

• Like 2
Linguine

Hahaha omg. Ik had dat dus serieus toen ik bij de H&M moest werken, maar echt helemaaaaaal geen stem en moest bij de paskamers! Wat een ramp was dat.

Maar misschien gorgelen met zout water?

Hahaha ja shit ik kon mn post al niet meer terug vinden.

Ja thnx het is echt irritant, heb t nog steeds dus zo langs de kruidvat dan

• 6 months later...

Als jullie online bestellen bij de h&m, doet die tracking code het dan?

Bij mij is het nu de 3e keer dat hij blijft hangen op "verzending wordt voorbereid door de verzender" en vervolgens ineens bezorgd wordt.. Nuttig die code zo :P

Bij mij doet ie het wel, maar ik vind het super irritant dat ze dat ding al zo vroeg sturen en het vervolgens nog een week duurt. Ze kunnen beter die code versturen als het pakket daadwerkelijk verwerkt is bij de post.

• 1 year later...