Jump to content

Wat eet je vanavond? #15

iCake

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

100

• Nookie

98

• Malibu

95

• Loet

84

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb een superlekkere chicken curry op! We gingen bij zo'n klein eettentje/take-away zaakje zitten en het was echt zo lekker! Sowieso veel beter dan verwacht haha, ik werd er zo vrolijk van dat ik

,die combi ken ik niet witlof met ananas en banaan, heb je dat samen gekookt dan? Wat eet je laat.Wij hebben het al bijna 1,5 uur op

#gohikvroegmealafhoehetkwamdatjedatgingeten.

Heb een recept in de AH gezien, maar is nog niet online. Iets met aardappel, bloemkool, kerrie en kokosmelk uit de oven. Denk dat ik dat ga maken. We hebben nog aardappels die op moeten, dus op een gegeven moment moet je wel creatief worden :P

Koeienmarkt nog wel :P

Maar wel lekker zeg, poffertjes!!! Krijg dr helemaal trek in :D

Ik had pasta met champignon-pestosaus. En nu ruikt het hele huis naar pesto...

hmm klinkt ook lekker jolanda.

ja koeienmarkt! officieel worden er dan koeien verhandeld.. maar dat is de laatste jaren wel minder. vroeger gingen we echt om 6 uur kijken naar de koeienuitlaat met mijn pappa. maar na de mkz is het veel minder. maar desondanks... avond drvoor is nacht van woerden (wielrenwedstrijd en te gek feestje in de stad) en overdag kermis/koeienmarkt/kraampjes. en dus snert en poffertjes eten als vaste traditie.

maar ik werk in utrecht dus was eigenlijk niet vrij. maar ik heb het voor elkaar gekregen! :D

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Maresa
      By Maresa
      We kunnen hier weer verder met alles wat lekker is (en/of wat mislukt is of niet fotogeniek maar wat toch lekker smaakt). 🍕

• Vespertine
      By Vespertine
      Dag!
      Ja vertel, wat eten jullie met Kerst? Doen jullie een big dinner op Kerstavond, of op Kerstdag? Of hou je het simpel? Meeneemchinees of ganzen en kaviaar enzo?
      Offf zoiets:

? (dat is trouwens een 'turducken', een kalkoen gevuld met een eend, gevuld met een kip, jegh )
    • Maresa
      By Maresa
      Hierbij een nieuwe!

Gisteren: spaghetti bolognese met 
      Net als lunch: omelet met tonijn en kaas en tomaat.
      Vanavond weet ik nog niet wat ik ga eten.
      En morgen eten we in Disney. 
    • Maresa
      By Maresa
      Post hier meer fantastisch eten, aan- en afraders. En vooral pizza.

• stefanie.
      By stefanie.
      Nieuwe!
      Ik had Turkse durum van wereldgerecht(met puntjes op de u haha weet niet hoe dat moet )

• Create New...