Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Ik heb hem een email gestuurd, zag het toevallig op zn facebook staan net :P

Heb geen zin om elke dag te gaan zitten hopen dat ie iets terug stuurt, dus heb in die email maar gevraagd of hij heeft gezien dat ik hem een berichtje heb gestuurd. Hopelijk reageert hij hier dus wel op, en anders kap ik er echt mee :P

even hier: Rian wat leuk! :D

ik vind stiekem iemand wel een beetje leuk denk ik, maar niemand weet het, dus ook mijn meeleesvriendinnetjes niet haha. weet ook niet of er wel iets is om over te vertellen en tja.

dit is eigenlijk totaal niet boeiend :P

ik ken 'm eigenlijk al heel lang, maar hij is sinds een tijdje weer vrijgezel.

maar ik zie hem bijna nooit, dat is het vervelende.

en we whatsappen nu wel een beetje, maar ik weet gewoon NIET hoe ik hem moet peilen.

hij was namelijk ook altijd leuk en geinteresseerd toen hij nog met zn ex had. maar zijn beste vriend dacht toen ook al dat hij me leuk vond.

en hij is alles behalve een player, dat weet ik zeker.

lastigggg

Haha herkenbaar van dat peilen!

En @bubblegumyears: zaten vorig jaar in dezelfde commissie!

Hahaha ik loop net een coupe in met drie jongens dus ik dacht oke even indruk maken. Loop ik eerst tegen de deur aan omdat hij niet verder open kon en vervolgens stootte ik m'n hoofd voordat ik ging zitten :'). Was m'n hakken even vergeten denk ik

onderkoffer_

Shit, hij wordt fel als het over sociale contacten gaat hahaha, bummerrr! Daar hecht k juist veel waarde aan.

En aangezien hij dat weinig heeft.. dussss ik ga volgende week zaterdag naar hem toe. Dan is hij ook in zijn eigen huis, omgeving enzo. Misschien dat het dan wat soepeler gaat. Ik wil het toch echt een kans geven, want k ben echt veel te kritisch :P dat is ook absurd.

Hmm wel jammer hoor paulien dit. Miss is het handig om tot zaterdag wat minder te praten dan normaal? Dan kan je niet zoals nu nog meer foutjes bij hem vinden. Anders verlies je miss nog meer enthousiasme.

onderkoffer_

Ja ik praat ook vreselijk veel, waardoor hij verplicht is om te reageren :')

maar dit wist ik eigenlijk wel. Maar is het eerlijk dat ik dit een ehm, soort van minpuntje vind? Dat hij weinig vrienden heeft, en ze ook nog amper ziet? En, ergens ben ik nog wel enthousiast. Alleen loop ik nog wel tegen bepaalde dingen aan, maar die zijn ook niet echt eerlijk vind ik.. +ik moet hem ook de tijd geven, om zichzelf te kunnen zijn.

Edited by onderkoffer_
onderkoffer_

Nou ja zoveel dingen.. mja het zijn er vast meer idd haha.. het stoort me wel een beetje dat hij niet veel sociale contacten heeft. Maar ik vind dat ook niet echt eerlijk van mezelf. En ik wil hem wel echt beter leren kennen, omdat ik toch denk dat het een beetje stroef gaat, omdat het nog zo nieuw is.. en ik niet het idee heb dat ik hem al echt heb leren kennen, ik heb het idee dat er meer in zit bij hem zeg maar :P Dus daarom wil ik toch nog 1keer afspreken om te kijken hoe het gaat, en dus bij hem thuis enzo.. 2e keer ging al stuk beter vanaf zijn kant, dus ik geef het misschien ook wel te snel op :P

daarnaast stel ik veelte hoge eisen, voor een man :') en dat moet ik ook echt loslaten, want dat is onzin.

wel minder, maar dat is ook omdat ik toevallig elke avond iets heb haha.

Edited by onderkoffer_
onderkoffer_

Ja je hebt ook gelijk hoor haha. Maar ook denk ik dus dat ik hem niet echt heb leren kennen, nog niet. Nja, ik vind het heel dubbel.. het ligt ook echt aan mij, want ik kan de dingen waar ik bv tegen aan loop, ook niet van hem (of anderen) verwachten.. sommige dingen moet ik ook accepteren.

Paulien,ik vind het echt veel te vriendelijk van je om maar steeds opnieuw te proberen of je hem leuk gaat vinden.

Je zou toch niet hoeven te zoeken naar dingen waardoor je hem leuk gaat vinden.

Welke hoge eisen stel jij ? dat ie praat en een sociaal leven heeft?

Nou, ik heb gisteravond een reactie op m'n email gekregen, waarin hij nogal overduidelijk en hard kenbaar heeft gemaakt dat hij geen contact met me wil hebben.

En dat hij alleen maar facebook heeft om een beetje ouwehoeren en niet z'n sociale contacten ermee mee wilt onderhouden/opbouwen.

En ik maar denken dat hij echt leuk was. Heb echt flink zitten janken. Terwijl het enigste wat ik van hem vroeg was een "hoi" terug. Heb niet eens iets van gezegd dat ik hem wel leuk vond. Mijn enige bedoeling was om hem een beetje te leren kennen.

En dan zet ie onderaan in de email ook nog eens dat hij soms wel hard en direct overkomt en dat hij hoopt dat deze email niet in die categorie valt. Nee hoor, je hebt alleen maar m'n zelfvertrouwen naar het oude vertrouwde dieptepunt gebracht.

Dit was mijn eerste poging van contact zoeken met andere mensen sinds ik geen vrienden meer heb. Nou, het idee om vrienden te gaan zoeken gaat dus ook voorlopig weer de diepvries is.

Studentikoos

Jezus wat superbot van hem!

Je moet het je echt niet persoonlijk aantrekken hoor.. En het ligt zeker niet aan jou.

Ik snap wel dat dit een deuk weer is voor je zelfvertrouwen maar hij is het niet waard om je zo kut om te voelen hoor, echt niet :) Ga weer lekker verder zoals voor dit stomme mailtje en hoop maar dat je hem nooit meer tegen komt!

Jemig wat lomp. En wat studentikoos zegt: hij is het niet waard om je kut over te voelen. Er zijn echt genoeg wél vriendelijke mensen op deze wereld, beetje jammer dat je dan meteen weer zo'n zak tegenkomt.

Ja hij zei ook al dat ik niks van hem moest aantrekken, maar dan hangt toch de vraag waarom hij dan geen contact met me wilt? Wat is er dan zo erg aan mij? Is het omdat hij met mijn moeder samenwerkt? Dat moet toch niks uitmaken lijkt me. Maar als dat het probleem is dan had ie dat wel gezegd lijkt me?

Ja kan me ergens voorstellen dat dat een probleem kan zijn. Hij omschrijft het ook vet debiel, over zn facebook enzo. Maar dit ligt echt niet aan jou, maar aan het feit dat ie gewoon een botte boer is.

jekentmewel

Klinkt echt als een lul, on to the next hoor :S Vind het juist raar dat hij zo naar doet terwijl hij met je moeder werkt. Extreem flirten was apart geweest maar dit nog erger lijkt me!