Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Oh wauw, nou ik ook niet.. Inderdaad fijn dat er geen ruzie was, maar alsnog super vervelend voor jullie.. Heel veel sterkte, want het zal vast nog slikken worden, ookal staan jullie er allebei achter. Maar inderdaad, hoe voel jij je?

jekentmewel

Ja ik post sowieso nooit meer slechte dingen hier, gewoon geen zin in commentaar enzo (bijv hoe mensen altijd op janita & charly reageren). Maar tis gewoon dat er heel veel irritaties om kleine dingen waren, die zich dan wekelijks herhaalde. Als we samen waren was t wel gezellig enz, maar echt veels te veel ruzies. En nog wat dingen waardoo hij mij niet helemaal kon vertrouwen (waarin ik hem ook echt gelijk geef). En ik zag het wel aankomen ja, we staan ook beide achter de keuze dat het nu gewoon niet lukt.

Voel me wel super kut en ben al de hele week 1 grote moodswing maargoed dat zal nog wel een tijdje zo zijn.

shizzle

Jemig man, wat super kut. Ik herken het zo erg, van dat niet negatieve dingen posten tot aan dat het wel gezellig is als je samen bent, maar daar buiten eigenlijk niet. Is wel moeilijk om mee om te gaan. Maar ik denk dat het wel goed is voor jullie. weet je op een gegeven moment is het ook gewoon op. Dan kan je wle blijven proberen maar dan is het gewoon uitstel van executie. Nu even door de zure banaan heen maar uiteindelijk voel je je vast wel beter. Dat hele hoge pieken diepe dalen is gewoon ook niet relaxed, brengt teveel stress met zich mee. Sterkte hoor.

ik snap ook wel dat je hier niet alles post als 't wat minder gaat hoor!

wel rot voor je, hopelijk gaat 't snel beter.

(ik wilde zeggen kun je je erbij neer leggen, maar volgens mij heb je dat al wel gedaan)

hahaha shizzle, de zure banaan?

Edited by Lindy.
jekentmewel

Ja precies de leuke dingen zijn super fijn, maar als er ook zoveel momenten zijn met tranen om niks? Dan gaat t gewoon na een tijdje niet meer. Want als we bijv. 3dagen achter elkaar samen waren was het superleuk hoor. Maar dan de dag erna aan de telefoon weer random ruzie over niks, en nja ahja life goes onnnn.

En wat dat je erbij neerleggen betreft ik had besloten dat ik geen contact meer wil enz. Donderdag belde hij om te vragen hoe het met me ging, dat vond ik dan wel weer lief want het ging echtttt kut en nja gewoon wel fijn om te weten dat hij er ook mee zit. Alleen vanacht was hij dronken en bleeftie me bellen met liefdesverklaringen en dat kan ik echt niet aan. Dus heb em maar gezegd dat als er wat is hij altijd mag bellen maar dat ik voortaan in t weekend in de nacht voor de zekerheid niet meer opneem.

Maar tis zo vaaagggg om te besluiten helemaal geen contact meer te hebben? Vooral omdat we geen van beide boos zijn ofzo, maar k wil ook geen hoop meer krijgen. Dus moet echt kijken hoe dit gaat..

Edited by jekentmewel
shizzle

@lindy hahaha ja dat noem je toch zo? :D

jaa ooooh ik herken dat zoooooo erg. Daar gaat zo veel energie in zitten. Dat is gewoon echt niet leuk meer na een tijdje. Dan kan je beter voor jezelf kiezen hoor. Mja je verdient gewoon iemand waar je dat niet bij hebt, waar het gewoon constant leuk is.