Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

sorry maar HUH? Waarom is samen een dubbelfrisje minder gezellig dan?

Ik kan er echt niet bij met m'n hoofd. net als een van m'n beste vriendinnen. "Echt kut dat ik op jouw afscheidsfeest niet kan drinken, aangezien ik daarna naar schiphol moet rijden. Wat kut zeg, nu kan ik niet echt feesten."

Ik wind me daar gewoon echt over op. Ze zei letterlijk dat ze welk feest dan ook, minder gezellig vindt zonder drank.

wahha hoeft ook niet altijd hoor. ik denk zelf echt nooit bij het eten verder, maar vind het soms wel gezellig om een wijntje bij het eten te drinken, vooral bij een romantisch dinertje, weet niet dat is gewoon een sfeer ofzo.

drinkt thuis eigenlijk sowieso nooit, hoogstens met kerst. misschien is het ook gewoon een associatie die ik heb met wijn. Want als ik wijn drink is het gezellig sfeertje, zoals ook hier voorheen gezegd wordt denk ik dan meteen aan kaarsjes etc.

maar inderdaad, niet kunnen feesten omdat je dan niet kan drinken.. ik bob ook zovaak, gaat prima.

Edited by ilsjuh89
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Ik drink wel, maar dronken worden doe ik niet aan. Gister ook weer 2 mensen helemaal de weg kwijt en kotsen. Echt waarom doe je dat jezelf aan.

En ik vind wijn stom want ik vind het vies en ieder diner moet ik uitleggen dat ik wijn lust. En dan gaan ze zeiken over mn fanta. Fockop man, tot je 16e dronk je ook gewoon cola bij je eten en nu mag dat ineens niet meer?

Maarja een paar biertjes kunnen wel echt gezellig zijn, maar kan net zoveel lol hebben zonder. Ligt er gewoon of de rest drinkt. Want ik vind aangeschoten mensen echt niet leuk als ik nuchter ben.

nja er is een verschil tussen een paar wijntjes en kotsend in de goot liggen natuurlijk.. sommige mensen zouden ook echt een alcoholverbod moeten krijgen, VOORAL die na een zuipfestijn nog achter het stuur kruipen.

het is echt niet zo dat je na een paar wijntjes meteen dronken bent of een kater hebt de volgende ochtend. ik associeer drank ook meer met genieten dan met dronken worden. lekkere hapjes en bijpassende wijn, hmm..

jekentmewel

Kerst is echt een deprimerende periode. Vanmorgen belde mn ex of ik een cadeautje voor kerst wilde en een paar uur daarna hadden we ruzie over dat ik non stop uit ga. Moet ik dan depressief thuis zitten huilen? Is toch nergens goed voor -_- ( ja dat elkaar nooit meer spreken gedoe werkt niet zo goed en dit ook niet grrr).

begrijp je.. maar inderdaad, zo houden jullie wel contact en waarom.. om ruzie te maken wat je nu doet met je leven waar hij niets meer in heeft te brengen. lijkt me ook wel moeilijk, maar misschien moet je je telefoon gewoon niet meer opnemen als hij belt.

jekentmewel

Ja lekker makkelijk gezegd haha, als ik zie dat hij belt en ik niet opneem voel k me ook kut :P En dat het kerst is maakt t ook niet echt makkelijker ofzo

#holographic

Kerst vind ik vooral zeg maar in your face dat je geen vriendje hebt ofzo. BAH. Iedereen is gezellig doen met familie incl. vriendjes/vriendinnetjes. Zo vreeeeeeeselijk. Oud & nieuw haat ik overigens ook. En heel de wereld heeft al plannen gemaakt behalve ik, waardoor ik straks gezellig met m'n ouders op de bank moet zitten denk ik :P gelukkig ga ik morgen wel uit (vriendin is dan ook jarig, gaan we met z'n 2en vieren haha).

Voor de rest voel ik me zielig en lonely eigenlijk jeej.

Ik wil ook nog even zeggen dat ik het ook een hele afknapper vind als m'n vriend zoveel zou drinken elk weekend. Kijk met feestjes een keer dronken worden ofzo prima, maar zo vaak? Waarom? Nja drink zelf ook niet zovaak dus misschien ook daarom. Maar tijdens een etentje wijn drinken of cola maakt toch geen ruk uit :P M'n ex dronk wel veel en vaak (en ook andere dingen waar ik fel op tegen ben maar goed, dat terzijde) en hij vond het juist vervelend dat ik dat níet deed. Ja ehh, net alsof ik drank nodig heb in m'n leven. Kan prima zonder leven en vind ook niet erg als ik maaaanden geen alcohol aanraak.

Maar ik spreek mezelf wel een beetje tegen want ik ging laatst wel met een gozer samen wijn zitten drinken bij mij thuis tot we aangeschoten waren (en de wijn op was eigenlijk) en dat was gewoon supergezellig en leuk.

Edited by #holographic

Ik vind het vooral supernaar dat mn zusje zoveel bij dr vriendje is met deze dagen. Ze is gister al weggegaan en komt maandag pas om 4 uur bij mn familie. Weetniet snap wel dat ze 1 van de 2 dagen daar is, maar ze is nu zo goed als het hele weekend daar en we vieren dus niet met zn 4en kerst. Had het toch wel leuk gevonden als ze vanavond pas weg was gegaan of morgenochtend ofzo. Want ja, nu zit ik hier de hele week een beetje met mn ouders op de bank, wat ik best gezellig en ontspannend vind, maar voel me wel een beetje een loser. En idd, met O&N ga ik dus werken bij gebrek aan mensen die iets met mij willen doen. En dan zit mn zusje dus ook wéer bij dr vriendje.

Edited by Basilea
jekentmewel

Ja ik heb geen gebrek aan mensen die met oud & nieuw wat willen doen. Maar ik vind oud & nieuw eigenlijk gewoon nooit leuk haha. Dus ik heb op niks ja gezegd en zou het liefste willen slapen :P

Maar tis idd een periode dat je ff met je neus overal boven op gedrukt word. Ga je wel leuke dingen in de avond doen, uitgaan ofzo (met kerst bedoel ik).

Nee ik ga nooit uit met kerst. Is totaal niet gebruikelijk hier en zit dus bij mn ouders. Daar heb ik eigenlijk geen vrienden meer zitten en het uitgaan is sws stom hier. Heb donderdag wel 2 feestjes(echt waarom moet als er iets is meteen weer 2 tegelijk zijn) in Amsterdam dus dat is wel leuk.

Maar ben dus morgenavond alleen met mn ouders gewoon hier thuis, net als vandaag eigenlijk. En maandag gaan we naar mn moeders familie.

Edited by Basilea
#holographic

Ja ik snap je wel eigenlijk :P ik voel me ook een loser terwijl ik het ook wel chill vind aan de andere kant. Maargoed, in amsterdam heb ik ook geen reet te doen dus in dat geval zit ik liever met m'n ouders op de bank ipv alleen.

Als ik een baan had zou ik sowieso gaan werken deze dagen. Echt ik vind het maar kut al die feestdagen. Ben blij als het januari is!

Ga jij wel uit dan Eliza met kerst enzo? Of ga je met familie kerst vieren enzo?

Ik vind trouwens belachelijk dat je ex ruzie gaat maken met je omdat je zoveel uitgaat ofzo.. Wat is zijn probleem? Gaat ie zelf niet uit ofzo?

jekentmewel

Ja normaal gaat hij wel uit (vaker dan mij) maar nu niet ofzo. Ja ik ga zometeen kerstavond met mn moeder broer en zn vriendin doen, dan later uit. En morgen kerst bij mn moeders familie in de avond weer uit, maandag kerst met vriendinnen savonds uit en dinsdag kerst met andere vriendinnen en daarna knock out slapen :P

Ja tijd heelt alle wonden maja vorig weekend kreeg ik zo'n dronken ik mis je verhaal naar mn hoofd van hem en tuurlijk weet ik dan van hij is dronken, maar tooooch. Hatelijk! Het liefste zou ik per direct emigreren en daar een perfect nieuw leventje hebben :D

jekentmewel

Nja kan ook gewoon gezellig voor een keertje zijn toch en daarna weer dumpen haha. Wow is t op 1 januari uit gegaan, wat een lekkere datum maar niet heus! Gaat hard zeg.

Haha ja die stomme feestdagen. En stomme vriend van me, ik had me zo verheugd op eindelijk een soort van bezet te zijn tijdens de feestdagen haha. Gelukkig ga ik met oud en nieuw een paar dagen weg & alleen maar feesten!

Veel plezier M! ;)

Ik moet toch sowieso werken met Kerst, en mis een vriend nu hebben niet. En met O&N zit ik in Eindhoven, in het Beursgebouw met een vriendin en een hotel geboekt. Dat word dus helemaal top. :D

jekentmewel

Zo 31 december heftig joh, nou have funnnn!

Ik kijk expres geen all you need is love haha dan ga ik mn ex missen en mn vader en mn overleden opa. Zelfs mn overleden hond :P Mn make up zit te mooi dus ik draai gangster muziek.

Ik heb een vriendin die is nu gewoon echt helemaal happy single ook gewoon echt niet op zoek en super happy. Ze is mn voorbeeld :P

Edited by jekentmewel