Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Hahahah lekker Eliza.

Ik ben me lekker aan het volvreten met toastjes :P En eigenlijk voel ik me niet heel eenzaam, vind het alleen zo ongezellig ofzo. Ook echt niks gezelligs op tv komende dagen. Heel veel gewone programma's enzo echt stom. Maarja morgen wel lekker kerstontbijt voorbereiden met mn moeder en daarna met zn 3en eten. Maar daarna heb ik weer echt niks te doen, mn moeder wil graag lezen, mn vader luistert kerstmuziek of computert. Dusssss, als jullie nou allemaal morgen na 1 uur online zijn, heb ik ook weer wat te doen hahahahaha

Omg ik ben net, om 3 uur, uit bed gesneakt om te gaan chillen met mijn pingflow hahahaha!

Hij heeft me net teruggebracht en hij is zo lief en grappig. Echt te cute gewoon! En we hebben alleen gezoend hahha!

Ik heb me ook echt kapot gelachen, waren alletwee in pyjama, mijn haar zat fucked up, totaal geen make up op haha!

Hahaha nouja, er was ook niet echt veel over hem te vertellen. Ik ken hem al 10 jaar ofzo, we hebben 1 x gezoend, maar verder nooit iets gebeurd ofzo. Zien elkaar wel vaak, veel gemeenschappelijke vrienden, hij woont vlakbij en gaan vaak bij dezelfde dingen uit.

Mja, weet verder ook niet echt hoe of wat :P

jekentmewel

Haha zo leuk!!

Ik heb een heerlijke avond gehad ook alleen in de taxi naar huis kwamen er allemaal zielige slowjamz en miste ik mn ex en kreeg ik een super erge drang hem te bellen hahahaha. Maar heb ik niet gedaan :P

jekentmewel

Hahahahaha, heb je wat terug gestuurd? Ik heb geeneens een fijne kerst sms!!

Ik voelde me ook kut toen k verliefde stelletjes zag dansen, want op die plek ben ik zoooo vaak met hem geweest. Daar hebben we elkaar ook leren kennen, flashbacks enzo. Maar gelukkig had ik daar ook genoeg ruzies gehad waar ik aan terug kon denken :P

Edited by jekentmewel

oke mijn dude begrijp ik nu echt niet meer.. gister zag ik hem in de kroeg en negeerde hij me keihard. dus ik gezellig avondje met zijn vrienden hebben. maar op een geven moment was ik er klaar mee en vroeg ik aan hem of hij me negeerde. hij antwoordde dat hij dat inderdaad aan het begin van de avond deed omdat ie met zn vrienden uit was. okee prima.

toen zat ie met mijn beste vriendinnetje te praten en die had gezegd dat hij eens wat duidelijk moest zijn. dus hij fietste met mij mee naar huis en toen zei hij dat hij vond dat ie de knoop door moest hakken: serieus worden of helemaal niet. .en serieus worden vond hij te eng want dan dacht ie aan samenwonen etc. want dat wil hij dan toch wel graag en zag ie dus niet zitten met mij. dus ik zat hem al verbaast aan te kijken..waar denk je over na.

naja en toen hebben we een hele tijd gekust. vet slecht maar ik kon het niet laten. en toen hebben we gekust en gepraat.. 1.5 uur lang en hij begon steeds weer te twijfelen maar probeerde bij zijn keuze te blijven. wel zeggen dat ie veel met me wil contacten en me na zijn vakantie wel wil zien. tot ik zei dat ie misschien wel bindingsangst had. toen begon het tot hem door te dringen.. en zei ie: shit misschien heb je wel gelijk. dus hij gaat daar nu heel goed over na denken... vreselijk irritant. ik wil hem gewoon niet kwijt..

Jezus waar je al niet aan denkt.. Alsof je na 3 dagen gaat samenwonen. En hoe weet hij nu al dat dat er niet in zit met jou? Dat weet je toch pas als je elkaar door en door kent? Ik vind het maar een rare beredenering van hem hoor :P

ja dat zei ik ook al: hoe goed ken je me nu? van die paar keer daten en van alle trainingen, maar das dan toch echt beetje oppervlakkige kennis haha. want hallo, iemand die mij kent weet dat ik totaal niet claimerig ben en daar was ie bang voor.

Hmm lekker vaag weer. Weet niet of ik dit zi lang vol zou houden. Want hij kan nu dan wel weer besluiten dat ie wel met je wil, maar dat kan ook weer veranderen binnen een week heb ik het idee uit je verhalen. Zou er wel een beetje klaar mee zijn eigenlijk..

onderkoffer_

Ik denk wel dat je hem een keuze moet laten maken, nu zit je een beetje heen en weer te kwakkelen. En weet je zelf ook niet waar je aan toe bent.. Lastig dit..

ja ik zou er in elk ander geval ook klaar mee zijn, maar het lukt gewoon niet bij hem.. het irritante is dat die spanning er echt al een jaar zit.. en nu is het dan gebeurd en wordt ie bang ofzo.

Edited by ilsjuh89
onderkoffer_

En als je nou aangeeft dat jullie het langzaam proberen? En als hij benauwd wordt oid, dat ie dat dan aangeeft, en dat je dan nog langzamer aan gaat doen.. of zoiets..

lief dat je dat vraagt Sabine. Ik heb gister met hem afgesproken, en het was leuk hoor. Maar er is een bepaalde spanning, wat soms ongemakkelijk is. En ik vind hem wel leuk, maar niet verliefd. En ik vraag mezelf heel erg af, of dat uberhaupt gaat gebeuren, en ik denk van niet.. dus dan hou ik er ook mee op, want ik wil hem niet langer in spanning houden zeg maar. Vind het heel moeilijk, want ik vind hem dus wel leuk, maar dr is iets...

jekentmewel

O ok goed van je! Naja ik weet t niet, hij heeft wel tegen me gezegd dat hij niet wil dat het voorgoed uit is, maar we zijn het echt eens dat het niet gaat op deze manier. Dus we willen beiden dat het goedkomt, maar zien ook in dat het niet lukt. Dus ik weet t echt niet. Ik heb wel zin om een potje te janken omdat ik zo graag kerst met em had gevierd maja. Want de afgelopen tijd dat hij me af en toe belde hadden we gewoon gezellige gesprekken, maja dan gister weer zo'n nutteloze ruzie dan weet ik gewoon precies weer waarom we niet samen kunnen zijn. En hij dus ook want hij zei ook ja laten we dan maar ff niet meer praten als er echt wat is sms maar ofzo.

Aghja k ga iig naar een feest waarvan ik zeker weet dat hij niet komt want hem tegen komen kan ik echt niet aan :P

Hmm ik denk ook dat je beter er mee kan stoppen hoor paulien. Want je zegt het zelf al, het verliefde gaat waarschijnlijk niet komen. Soms vind je iemand wel gewoon leuk maar mist het gewoon het verliefde. Hebben jullie wel al gezoend of niet? Want dan kan je toch vaak wel bepalen of er meer is of niet. Echt lastig hoor, helemaal omdat hij dus wel meer voelt..