Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

Ja mijn moeder vertelde ook dat hij mij dus knap vond en alles.

En toen zij dus een avondje met collega's (en hem dus) uit waren en ik haar ging ophalen, werd er ook gelijk geroepen dat ik binnen was tegen hem en dat hij me moest gaan versieren. Want dat had hij schijnbaar al een tijdje lopen roepen en z'n collega's vonden dat ie het waar moest gaan maken. Ik heb dat toen een beetje genegeerd, want lijkt me ook lullig als mensen dat zo bij mij deden :P En hij zou zelf ook verlegen zijn. Dus ik heb hem gewoon de hand geschud en gelachen.

De maandag daarop begon hij erover tegen m'n moeder, dat hij dacht dat ik grijs haar had, en dat hij daar niet op valt. M'n moeder zei toen dat ik gewoon donkerblond was en liet weer een foto zien. En zijn reactie was: oooohhh nee dan is goed, blond is mijn smaak.

Dusja, ik had zo'n reactie ook totaal niet zien aankomen!

Maar bedankt voor jullie reacties, ik ga m'n best doen om het aan de kant te zetten :)

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Oh dat is wel raar dan, dat ie nu zo'n bot antwoord stuurt. Maar dan is ie zelf gewoon een lul, of een domme flapdrol, of allebei, dat betekent niet dat jij niet leuk bent! Beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor, jij bent heus wel een leuke meid. Jammer alleen dat hij dat niet ziet, maar ehm, zijn verlies!

wat een kneus zeg, klinkt gewoon alsof hij stoer wil doen tegenover zn collega's maar ondertussen gewoon een botte hork is?

trek het je alsjeblieft niet teveel aan, dat is hij echt niet waard.

shizzle

@Lincy klinkt alsof hij een vriendin heeft

@Paulien, ik snap niet zo goed waarom weinig vrienden een afknapper is? Alsof iedereen een enorme vrienden groep heeft. Dat wordt hoe ouder je wordt minder hoor. Mijn vriend heeft 3 goede vrienden en dan nog wat collega's en thats it. Kvind het overigens ook wel ergens een pluspunt want dat betekent dat hij meer tijd heeft voor jou en niet altijd met zn matties loopt te chillen. kn Kvind het ergens ook wel beetje lullig voor hem, je vond hem eerst via internet zo leuk en dan zie je hem in het echt en dan opeens niet meer. Terwijl je hem wel hoopt hebt gegeven. Misschien voelt hij zich geïntimideerd door jou omdat je maar blijft lullen.

Ik denk eigelijk dat je op een gegeven moment moet stoppen met opnieuw proberen. Het is sneu voor hem maar je houdt dan ook jezelf voor de gek. Klinkt alsof je hem niet heel leuk vind, iig veel negatieve dingen.

En niet iedereen is even sociaal. Ik heb ook niet superveel vrienden, mijn vriend ook niet, maar is wel supersociaal. Naarmate je ouder word, worden je vrienden minder hoor. Sommigen krijgen kinderen, sommigen gaan samenwonen en dan word het contact alleen maar minder en minder.

onderkoffer_

Hij heeft 1 vriend, en die ziet ie eigenlijk nooit. Hij heeft ook geen collega's. Dus zo raar vind ik dat niet hoor. Dat wil zeggen, hij doet nooit iets met vrienden, +collega's komt ie ook niet mee in gesprek ofzo. En ik geef hem helemaal geen valse hoop, ik heb heel duidelijk verteld hoe ik er over denk en voel. Ik heb hem ook gevraagd, of hij dan nog verder wil, omdat dat gevoel erbij mij nog niet is. En dat ik hem ook niet kan beloven dat ik dat gevoel nog krijg. Maar dat ik het wel wil proberen, omdat het de 2e keer wel al beter ging..

en idd wat M zegt, hij was hartstikke leuk via msn/whatsapp/sms, en in het echt viel ie stil..

ja, euh die zag ik niet aan komen.

Edited by onderkoffer_

Misschien kwam het wel door mijn succesverhaal ,ik heb je teveel hoop gegeven! Sorry daarvoor :P bij ons moest het ook wel groeien hoor, 1e date was wel erg gezellig maar vlinders, nee. Inmiddels kennen we elkaar een stuk beter en gaat het perfect.

Ik denk dat je niet moet kijken naar hoe hij is of hoe jij bent, maar echt naar het gevoel dat je hebt als je bij hem bent, of als je vlak naast hem zit ofzo in de bios of whatever. Als dat eigenlijk niks met je doet, ga dan aub gewoon "verder zoeken".

Ik ben benieuwd of hij nog los komt Paulien, ik krijg meer het idee dat dit is wat hij te bieden heeft en jij het ermee moet doen (geen idee waarom dat is hoor haha )

Ik heb het gisteren verteld aan mijn leidinggevende. Vond het dood en dood eng dat ik van spanning zelfs gehuild heb, maargoed. Ze schrok er erg van, wilde hem eigenlijk er meteen op aan gaan spreken maar ik heb echt zowat gesmeekt dat nu niet te doen. We hebben afgesproken dat als het nog eens gebeurt ik zelfs aangifte bij de politie doe en nja hij zal iig op non actief gezet worden ofzo. Ik ben wel van zijn projecten gehaald! Ben blij dat ik wel geloofd werd en dat ze achter me staat.

Ja ik voel me ook echt opgelucht en ben nu heel rustig over de hele situatie :)

Yes, vandaag op kantoor.. hij doet gewoon normaal, alsof er nooit wat gebeurd is. Of nja hij lacht wel wat meer naar me merkte ik.. maar misschien beeld ik me dat ook in hoor.

Edited by Nina!

Ik had het niet verwacht, had verwacht dat ze zou twijfelen ofzo, of me zelfs zou ontslaan? Ik was echt bang. Stom wat zoiets ineens met je eigenwaarde kan doen.. Je gaat ontzettend aan jezelf twijfelen.

Oh fijn dat ze zo goed reageerde en jullie nu zelfs uit elkaar houdt! :) Wordt hij nu al op non-actief gesteld of pas als het nog een x gebeurt?

Woeeii ik ben lekker aan het flirten met mijn gast haha jee