Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

jekentmewel

Ja verschrikkelijk! Maar ik vind lelijke schoenen sowieso zoooo'n afknapper, dat verpest gewoon alles haha. Dus meld em van te voren ff dattie geen uggs aan mag in jouw bijzijn hoor!

Haha nee true, echt stom was t. Gelukkig was dat alleen het laatste half uurtje en de rest van de avond niet anders was k gelijk weg gegaan haha. Heb ook echt mensen die me versierde een preek gegeven hahaa. "Ja ik ben op zoek naar een serieus iets" HOU JE BEK MANNEN DENKEN MET HUN PIK!! Ultieme mannen hater ben ik :P

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

jekentmewel

Ja is ook zo, maar ik ben momenteel niet in staat om vriendelijk te doen haha. Maar tis ook zo hoor met de meeste mannen, ze willen best vrienden zijn en dat gaat ook prima. Maar zodra je als chick hem de kans ofzo geeft op meer dan hebben ze daar geen problemen mee haha. Ben wel blij dat mn matties altijd alleen opmerkingen zoals "je ziet er echt verrot uit". Zodat ik me nooit ongemakkelijk hoef te voelen whaha. Ze spreken me ook nooit aan met schat ofzo, beste joh.

Check lil wayne zn groene uggs dan;

LELIJK.jpg

Pf wat een loser. Als hij er binnen 10 min niet is, zou ik toch echt wat anders gaan doen. Nja hij heeft iig gebeld! Bestel alleen het duurste en veel drankjes :P heeft hij wel verdient zo'n rekening

zo ik voel me nu eventjes heel goed. .

d. stuurde dat ie bij zijn beslissing blijft en me niet wil spreken morgen. dus ik ben heel boos geworden alle waarheden over hem gezegd. dat ie gewoon bang is voor het moment als het niet gaat werken omdat we te veel mensen kennen en het te veel gedoe is. dus doet ie het maar op het moment dat ze het allemaal beginnen te weten. en dat ie gewoon bang is voor zn gevoel en daarom al niet de moeite heeft gedaan om me te leren kennen en het bij zoensessies na uitgaan houdt.

en nog veeeeeeel meer. en het was waar beaamde hij, maar wist het allemaal niet meer. dus toen heb ik gezegt dat ik veel te leuk voor ben om mn best te doen voor hem en niet weet wat hij mist en da tik niet zn voeten ga kussen. .

toen zei hij ja je bent idd leuk. ik meteen: niet dat weet je niet anders deed je niet zo.

lekker puh. hij zegt dat ie me gaat smsen als ie over deze verwijtingen heeft nagedacht en of ie me misschien toch wel beter wil leren kennen. want jezus, hij denkt na over dingen terwijl hij me niet echt kent. alsof ik weet of ik hem over een maand nog leuk vind. aangezien ik altijd 'bij doel bereikt, afkappen'hanteer ...

maar lekker puh, hij weet niet wat ie mist anders hehe. lekker arrogant gedaan tegen hem. heerlijk gevoel

Edited by ilsjuh89

Goedzo! En ik had nog als antw op hem gesmst dat hij geen moeite verder moet doen en het lekker bij zijn keuze moet houden. Je bent geen speeltje waar hij alle kanten mee op kan! Echt goed dat je zo voor jezelf bent opgekomen!

Kijk, toch een goede avond dus, leuk! Schijt aan dat hij je type niet is, who cares, als ie toch leuk is. Geniet gewoon van de aandacht en de lol joh.

@ilse: Goed gedaan! Wie weet komt hij er nog op terug, en zo niet, zijn verlies.

Hahaha ach, aan je 'type' vasthouden is ook saai. Misschien is je type wel niet wat je dacht haha. Maar leuk dat het goed beviel! Leuk toch als je je zo aangetrokken voelt en hij is ook into you! Lekker van genieten zou ik zeggen.