Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

Ja kon ik maar met met je ruilen! :P Die gast van mij verliefd op me in ruil voor een van je aanbidders niet meer verliefd op jou!

Ik zie hem morgen weer op een borrel, ben benieuwd..

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Ik heb straks een afspraak met een jongen.

Maar ik ben echt bang, hij is zo knap, gespierd, mooi lang, leuke kleding enzo... Straks kom ik niet uit m'n woorden hahaha. :rolleyes:

Ja, ik ben ook wel spontaan en ik praat ook wel, dat is no problemo. :P Komt ook wel goed.

Hahaha, drink ik wat moed weg, 1 glaasje wijn en ik lig al vloers. Hahahaha. :P

@Hierboven: Nee, is een andere jongen. Met die jongen heb ik morgen afgesproken met nog 2 vrienden erbij, met z'n 4en gaan we wat doen, maar geen idee wat. :) Ik spreek hem ook bijna niet meer. :ph34r: Het contact moet dan steeds van mij afkomen, en daar heb ik absoluut geen zin in.

Edited by Monyet!

Maar is dat niet gewoon onzekerheid? Grapjes maken doen mannen toch wel en als ze zeggen dat ze het niet menen, dan menen ze het niet. En dat checken of hij niet weggaat lijkt me ook een beetje hetzelfde? Waarom niet gewoon het gezellig hebben samen, blijkbaar vindt hij je leuk. Dan kan het toch alleen maar leuker zijn als je hem wel een kans geeft?

Volgens mij moet je eens gewoon niet zo veel nadenken! Probeer eens om te genieten van de leuke dingen samen, niet overal hoeft iets achter te zitten. En hem testen is gewoon lullig, dat zou ik echt proberen af te leren als ik jou was. Hij vindt je overduidelijk superleuk, dus geniet daar nou lekker van!

Ja idd niet zo onzeker!

Aah ik heb hem gister dus weer gezien en het was opzich wel oké allemaal maar toch voelde ik me af en toe zo rot. En toen met afscheid nemen vroeg hij hoe het nou met me ging aah. Waarom twijfelde die nou zo :(

Goudlokje

Oh pf, lastig altijd als je weet dat je elkaar nog gaat tegenkomen. Maar het is geen eikel toch? Wel netjes dat hij vroeg hoe het met je gaat,

Goudlokje

Oh wat hatelijk. Het is ook altijd zo lastig inschatten of je er dan toch voor moet gaan of niet. Snap je..ik ken genoeg van die verhalen dat aanvankelijk 1 van de 2 geen relatie wilde maar het er toch van is gekomen (zelf ook tot twee keer toe meegemaakt dat ik degene was die eigenlijk niet wilde). Nou ja, lastig dus haha.

Jaa vooral omdat ik weet dat hij twijfelt en een gedeelte van hem het dus wel wil haha. Verdomme. Ik zou zo graag willen dat ik gewoon die twijfels uit zn hoofd kan halen :( Mja, nu ga ik proberen te studeren.. hopeloos :')

Gelukkig zijn m'n vriendinnen wel superlief voor me

Ah moeilijk Babylon :( zeker omdat hij dan zo lief doet én twijfelt, vreselijk...

En Marlou yesss wat leuk voor je :D vertel, hoe ging het? ;)

Nou de mysterieuze jongen heeft gesmst! (mijn telefoon is stukgegaan op NYE dus ik zag het pas dagen later) Haha ik had het echt niet meer verwacht. Maar hij doet echt supervaag, heeft het alleen maar over dat ik hem zo bekend voorkwam en blabla en hij wil zijn naam maar niet zeggen grr. We sms'en een beetje over en weer maar het leidt echt nergens toe :P

Ennn, dit is pas echt onverwacht, ik ga dinsdag eten bij collegedude en met hem naar de film. Iedereen vindt me echt een sukkel dat ik het nog doe maar ja we hebben altijd wel contact gehouden en ineensss stuurde hij gisteren een heel uitgebreid bericht, had ook al een film uitgekozen etc. dus ik kon echt geen nee zeggen :( nu al doodzenuwachtig. En als hij nu weer afzegt gooi ik een bom op Nijmegen :P

Studentikoos

Nee geen bom hier! Bedankt. Maar die collegakerel daar heb je ooit al mee gedate dan ofzo?

Mijn liefdesleven is drama maar aan de andere kant gebeurt er ook weer helemaal niks. Jullie verhalen compenseren mijn dateloos leven gelukkig een beetje:)