Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Hmm jammer dat je je er kut over voelt! Maar je hoeft er natuurlijk niet meteen een vriendschap mee te verpesten. En als hij het echt niet had gewild had ie het natuurlijk niet toch gedaan. Heb je al wat gesmst onderhand?

Haha ik heb gister mijn nummer gegeven aan een leuke jongen maar volgens iemand die hem kent versiert hij heel veel meisjes. Maar ik kreeg wel meteen een sms vandaag. Toch leuk. En hij is knap! (al wist ik vanmorgen niet meer hoe hij eruit zag hahah, maar heb hem op facebook gevonden)

Edited by Righteous

Oeh spannend Babylon :D en M voor jou ook hahaaa niks mis met een jonkie hoor!

Zo ik heb deze week eens even wat mannen terechtgewezen voor hun achterlijke gedrag (collegedude en nog een rare), gewoon gezegd dat ik het dom vond hoe ze hadden gedaan en dat ze in het vervolg (bij andere meisjes dan) even twee keer na moeten denken :P ik heb er niks aan maar t voelt wel goed en afgesloten nu haha.

En ik zat gister in n kroeg met zo'n knappe perfecte intelligente man te praten.. Die samenwoont met zn vriendin natuurlijk. Grr.

jaa vertel!

ik heb ook nog wel een leuke update. ik was sinterkerst vieren met vriendinnetjes en toen vroeg ie of ik naar zn huis kwam want zn ouders waren niet thuis. maar aangezien ik geen zin heb om op te draven als hij zin heeft en ik eigenlijk gewoon met mijn vriendinnetjes mee uit wilde, ook al vonden ze het totaal niet erg als ik ging, heb ikhem gezegd dat ie maar naar de stad moet komen. Hij dus gekomen met z'n vrienden. Toen stond ik te praten met een goede vriend van mij, kwam ie langs en gaf ie mij meteen een kus.. goede vriend ging meteen naar huis (okee niet helemaal goede vriend alleen, ook beetje exscharrel haha) naja ik verder gewoon met vriendinnetjes de nacht doorgebracht alleen ging ie mij soms stiekem even knijpen. maar om half 3 trok ie me naar hem toe en zei ie dat ie naar huis ging en of ik mee ging. zn ouders waren namelijk niet thuis. naja ik mee. hilariteit alom natuurlijk, bij zijn vrienden maar ook bij die van mij.

zijn fiets stond bij de kerk en ik moest die van mij ergens anders halen, kom ik bij de fietsen, zit fiets van vriendin vast in die van mij. trapper tussen mijn wiel achter. kreeg ik met geen mogelijkheid los. komt er een jongen aan die mij ging helpen en heel verhaal ouwehoeren tegen mij. maar goed fiets was los en ik naar D. toe. naar zijn huis...

naja het was gewoon heel leuk en gezellig. ik ging uiteindelijk om 5 uur weg haha. lekker liggen knuffelen en kussen de hele tijd. er is wel wat meer gebeurd maar niet veel want hij wilde dat niet (ik trouwens ook niet, maar ik vind het echt heel tof dat hij het aangeeft). hij vond niet dat dat de eerste keer mocht gebeuren als het niet daarom ging. het koste hem wel zichtbaar moeite haha!

Een van zn vrienden had ook echt gezegd (lekker mannelijk..) : schuur dr plat als het om 1 keer gaat maar ze is echt heel leuk dus doe maar rustig en lief. hahaha. omg. maar goed,

maar ik had dus (denk ik) bij dat fiets loshalen mijn vinger en hand opengehaald maar niet doorgehad.. dus ik heb mijzelf en hem ongeveer onder het bloed gesmeerd. oeps. en er zit nu echt een megagat in mijn vinger. dat ik dat pas halverwege de nacht door had haha.

haha en nu ben ik brak.

Ja heel goed idd! Wel rot dat hij niet goed zoende :(

En Ilse hij klinkt echt heel lief'

Pff m'n date van vanavond gaat sowieso niet door en morgen en dinsdag wss ook niet want hij heeft belangrijke deadlines :(. Hopen op woensdag dan maar! Hij smst wel steeds superlange berichtjes haha, zo fijn.

Ooh was afgelopen nacht wezen stappen!

Ik geef NOOIT m'n nummer tijdens het stappen en nu wel. Zitten nu steeds te whatsappen haha! Hij vroeg m'n nummer en waren al steeds aan het flirten en beetje dansen haha.

wat een leuke verhalen allemaal hier!

ik maak nog steeds niks mee haha :(

Ilse hij klinkt heel lief!

en M; lekker bezig haha. wel goed dat je niet met 'm gesekst hebt!

Ik heb gewoon vrijdag een date :o.

Ik ga weer daten en ik heb een jurk gekocht.. Het moet niet gekker worden :P

Edit: en lekker boven aan de pagina xD

Edited by kaniki