Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

als ik moet werken douche ik nooit sochtends, als ik wat later op de dag iets heb, dan wel..

want alsk werk word ik toch weer vies, en alsk die avond ervoor heb gedoucht..

maar ik heb dus al een paar x een discussie met mn vriends familie gehad over schoon ondergoed.

Mijn vriend die heeft 24uur dezelfde boxershort aan. ook als hij savonds heeft gedoucht, doet hij sochtends geen nieuwe aan, maar pas weer als die gaat douchen savonds.

Hetzelfde de rest van zn familie.

Maar dat is toch vies?

Ik doe zowizo elke ochtend een schone aan, en dan als ik ga douchen smiddags weer, en als ik dan op bed ga weer.

Maar ben ik nou zo overdreven? want dat lijkt me niet meer als normaal toch? is toch vies dat je geen nieuw ondergoed aandoet sochtends,

shizzle

huh trek jij drie keer per dag een andere string aan?

maar als je sochtends doucht, dan een string aan trekt en die ook snachts nog draagt en dan sochtends na het douchen weer een schone aantrekt is dat in principe toch hetzelfde idee als wat je vriend savonds doet.

Ik geloof dat ik er nog nooit bij heb stil gestaan, soms trek ik savonds weer een schone aan, en soms niet. Ligt eraan hoeveel sex ik die dag heb hahaha.

Nou, 3 keer per dag schoon ondergoed vind ik ook wat overdreven hoor. Ik douche elke ochtend dus duuh schoon ondergoed maar voor ik ga slapen doe ik meestal niet weer een nieuwe aan hoor. Dus draag ondergoed meestal zo'n 24u. Haha, ik dacht dat dat redelijk normaal was eigenlijk. :P

Ik doe elke ochtend na het douchen schone onderbroek aan (duuhhh) en soms 's avonds ook nog een schone, vaak wel. En na het sporten maar meer omdat ik dan douche en dan ook maar een schone onderbroek aan doe.

Ja na het douchen altijd een schone, dat vind ik ook logisch. Maar ik douche eigenlijk alleen 2 keer per dag als ik gesport heb of als het warm is. Een seksleven heb ik niet op t moment dus daar hou ik al helemaal geen rekening mee. :P

maar ik vind het niet fris om met een string waar je de hele dag in hebt gelopen ( of in mijn geval de hele avond) om daar mee te gaan slapen. K voel me heerlijk fris als ik een schone aantrek, en als ik dat niet doe voel ik me niet fris ofzo. :P

nou slaap ik meestal in hipsters.. dus dan heb ik 2 strings en 1 hipster per dag..

Edited by Stephanienini

Ja, je immuunsysteem wordt 'lui' en is dan niet zo getraind, waardoor hij misschien niet goed meer reageert. Het meest sprekende voorbeeld: in armere landen komen bijna geen auto-immuunziekten en allergieën voor, terwijl wij hier volop reuma, MS, ziekte van Crohn, en allerlei voedsel allergieën hebben. Nu pleit ik er uiteraard ook niet voor in een hut te wonen en je amper te wassen, maar het is wel een feit. :P Zelfs kinderen hier in Nederland die op een boerderij zijn opgegroeid met wat mindere hygiëne hebben veel minder allergieën.

Maar misschien moeten we ontopic gaan. :P

Edited by Pjotr

Ik zou me er sowieso niet druk om maken of mijn vriend doucht voordat ie bij me weggaat, dan is ie toch niet meer bij mij? Wat hij op z'n werk doet (stinken of niet?) dat is helemaal z'n eigen zaak. Dan zou ik me echt een vette controlfreak voelen (en dat ben ik al een beetje).

Anyway, na douchen een schone onderbroek (1x per dag) en soms na de seks (hangt er vanaf hoe vies die is, haha... en hoeveel ik er nog heb liggen). Omdat m'n haar heel snel lelijk wordt douche ik 1x per dag, maar als het warme water het hier niet doet red ik het ook wel twee, drie dagen met alleen maar wassen (en haar wassen boven de kraan) hoor! Daarna is een douche wel superfijn en gewenst :P

Maargoed, het is maar net waar je jezelf lekker bij voelt toch :) Ik vind het wel wat anders worden als je mensen in je omgeving dwingt om zich erop aan te passen. Mijn verkering is heel mannelijk en kan een half uur na een douche alweer volop zweterig zijn, nou en... Kan best opwindend zijn inderdaad :P (soms ook niet, maarja je kan niet alles hebben).

Ohja ontopic. In ieder geval zei ik iets over mijn vriend/scharrel/vent.

shizzle

mja als je je doos niet wast maar wel een schone string aan trekt, dan ben je toch niet heel veel frisser??

kvind het ook wel een beetje overdreven hoor.

• Like 1

Hahaha zullen we anders een persoonlijke hygiene-topic maken jongens?

Mijn "vriendschappelijke date" zit alweer uitgebreid tegen me aan te lullen op facebook hoor... Hij is iig nog niet klaar met me. R.a.a.r.

Ach ach, 24u moet kunnen.. Als ik bij mijn vriend ben doe ik 's avonds wel een schone aan maar als ik alleen slaap niet, boeiend. Misschien dat jullie daardoor wel allemaal die schimmelinfecties krijgen en zo, ik heb er nooit last van :P

• Like 2