Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

:wub: :wub: :wub:

Nouja de afgelopen weken trokken we steeds meer naar elkaar toe, en hij komt ook super vaak bij mij thuis, en ik bij hem (hij wel meer bij mij, maar komt omdat ik (nog) op kamers zit). En het wordt elke keer leuker. En afgelopen zaterdag wezen stappen apart, maar toch weer bij elkaar uitgekomen en heb ik hem naar huis gebracht en ben ik blijven slapen (niks gebeurt :P) En ik moest zondag vroeg werken, en hij voetballen. Dus toen hebben we samen ontbeten. Daarna ieder een eigen gang gegaan, naar mijn werk belde hij, en vroeg hij of hij langs mocht komen. En toen hebben we maar besloten dat we een stelletje zijn :P. Haha dom verhaal. Maar zooo leuk! En zondag gaan we skiën in Botrop :D. En we gaan allemaal leuke dingen doen. En hij is zoooo leuk :P. Hahah :wub:

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Idd het voelt zooo goed, heb hiervoor 2 vaste relaties gehad. Kan natuurlijk nog niet vergelijken, maar het begin is al zo prettig :) je hebt echt al iets om op te bouwen ofzo ..

shizzle

Leuk voor je! Lijkt me wel gek om zo snel te beslissen dat jullie een stel zijn. Goed jullie zijn al lang goed bevriend, maar een relatie is toch heel anders dan vrienden zijn. Hoe oud zijn jullie? Mja als het goed voelt dan voelt t goed, maar toch kweenie.

Haha snap ik Shizzle, we zijn nu een maand (ofzo) aan het daten he. Ik weet niet of je dat mee hebt gekregen :P.

Ik heb 21 en hij is nog 20. Dat is wel een beetje vreemd maarja.

Edited by Big Tasty.
shizzle

ja ik begrijp het namelijk wel. Maar als je wat ouder bent, en dat ben je toch wel, heb je toch ook te maken met sexuele dingen. Straks heeft die een scheve piemol ofzo? Handje vasthouden is toch niet meer genoeg, en na een tijdje leuke dingen doen lijkt me ook niet. Ik bedoel het écht niet aanvallend maar ik vroeg me af hoe dat dan gaat.

Ja maar een scheve piemel kan iedereen hebben :P (of ja kerels) Hahaha.

Ik snap wel wat je bedoelt, maar het voelt juist heel prettig. :D En het is natuurlijk even omschakelen van vriendschap naar "liefde" ofzo. Maar dat hebben we in de afgelopen weken al wel gedaan denk ik :). Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.

Edited by Big Tasty.

ik begrijp het scheve piemel idee ook niet helemaal..

edit; mm, haha ja ligt er maar net aan hoe je zelf bent denk ik. Sommige mensen trouwens bijv eerst met iemand voordat ze seks hebben en ja als je er dan achterkomt dat je vriend een micropenis heeft is dat wel even balen

Edited by Fantasy

nouja voor mij klinkt het vanuit monieks verhaal alsof ze nog niks hebben gedaan, niet eens zoenen.

en ja nou hoef je niet perse gelijk seks van mij te hebben maar dat lijkt me toch wel minstens een vereiste voordat je een relatie besluit te beginnen haha.

misschien dat A dat ook had ? geen idee though

Oo zoenen :P. Nou dat gebeurt wel hoor. Maar sex voor een relatie vind ik wel raar denk ik. Ik weet niet, maar in mijn omgeving is voor zover ik weet het redelijk normaal om eerst te zoenen, dan daten en die rambam, en dan een relatie en dan pas sex. :P

Ik snap je echt Moniek. Dat van, die omschakeling maken tussen liefde en vriendschap zeg maar. Ik heb echt bijna precies hetzelfde meegemaakt (alleen duurde het bij ons een stuk langer) en het is echt geweldig nu na een jaar nog steeds haha. (ik klink nu voor velen vast weer als zo'n 30 plusser maar i don't care hoor). Ookal snap ik dat van die scheve piemel ook niet helemaal :P.

shizzle

Huh, maar moet je dan seks hebben gehad met iemand voor je een relatie in gaat? Ik snap het niet?

Wel leuk voor je Big Tasty!

naja dat was dus mijn vraag. Kvroeg me gewoon af hoe dat dan werkt, omdat het inderdaad lijkt alsof ze elkaar op dat vlak niet kennen. Maar voor haar is dat geen vereiste dus prima. Mij lijkt het wat gek. Kan me wel voorstellen dat je verliefd op iemand bent zonder seks, maar voordat je een relatie aan gaat dat je ook eerst op dat vlak elkaar leert kennen.

dat is bij wijze van mensen, dat snappen jullie toch wel hoop ik?

dus jullie hebben nu een relatie en hij blijkt een scheve piel te hebben, dat is toch euh ja kut? dat bedoelde shizzle denk ik..

maar ik vind 't leuk voor je Moniek, zat er al wel even aan te komen toch :)

okee nvm ik was te laat :rolleyes:

Edited by Lindy.

Ik vind het ook klinken alsof het heel snel is gegaan, zo van ja we gingen met elkaar naar huis- ontbijten- weer terug bij elkaar en toen hadden we verkering. Zo is het natuurlijk niet gegaan, maar zo lijkt het uit je tekst :P Maaar wel leuk voor je!

Oh en ik zou het raar vinden om relatie in te gaan zonder seks te hebben gehad. Maar dat zullen veel mensen ook wel debiel vinden.