Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

Huh, maar dat vind ik dus raar. Ik ga zoiets intiems als seks niet met iemand delen als ik geen relatie heb hoor. Bovendien, als hij zo'n mircopiel blijkt te hebben, dan maak je het toch weer uit?

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

MademoisellePapillon

Uit ervaring weet ik dat als het zoenen goed zit, en spannend is, dat de seks dan meestal ook wel klopt... zeker met mensen waar je echt verliefd op bent.

(met mijn vriend bijvoorbeeld, jammie hahaha)

hahaha ja hoor, na 2 weken uitmaken om een kleine piemel. Dat vind ik nog stommer. En het is niet zo dat je meteen na minuut 1 seks hebt, maar wel na tijd gedate te hebben. Na een maand of 2 ofzo, of 1, weet ik het. Maar sommigen gaan dan na 3 weken relatie aan ofzo, dat vind ik dan weer raar. Of je al seks hebt gehad of niet.

@hierboven: nouuu ik heb wel gehad dat iemand lekker kon zoenen en de spanning er was, maar de seks bagger.. dus zegt ook weer niets :P

Edited by Nina!
shizzle

Nou lekker veel waarde hecht je er dan aan. Dan kan je toch beter eerst kijken of het ook klikt op dat vlak. @JIL dus

Ik heb weleens een jongen gehad die ik zoooo leuk vond. We konden uren aan de telefoon kletsen, we hadden echt 24/7 contact. En toen was ik een keer met hem in het echt en toen was het ZO'N KNEUS. My god. Echt in alles. Hij straalde gewoon nerdheid uit. Het idee dat ik daar seks mee moest hebben hell no. Dus is het ook nooit iets geworden tussen ons. Ondanks dat we verder een enorme chemie hadden.

Edited by shizzle

haha ik denk dat sommige de term relatie heel beladen vinden en andere niet.

Bedoel denk dat sommige ook zich al een stelletje noemen als ze gewoon niet meer met andere klooien en gewoon elkaar leren kennen ook op seksueel vlak. Terwijl andere dat vanzelfsprekend vinden om niet te doen, elkaar leert kennen en dan als ze er serieus voor gaan het een relatie noemen.

Ik denk dat mijn vriend en ik dat zelfs niet hebben uitgesproken, daar ging het gewoon van zelf.

Hehe, ik zou het ook niet letterlijk doen, maar had geen zin om helemaal op te schrijven wat ik er nou precies van vind, want dan ben ik weer zo'n gereformeerde preutse trut. Want ik hecht er dus wel heel veel waarde aan. Daarom juist. Denk dat Roots het wel goed verwoordt, de lading is anders.

Ach, en als het bij anderen na 3 weken weer uit gaat, dan weet je waar het aan heeft gelegen :P Micropiel.

Edited by JIL.
jekentmewel

Nja k vind seks ook wel erg belangrijk hoor, als het op dat gebied niet klikt lijkt het me goed klote. Dus vind ik dat je dat wel even kan uittesten haha. Maargoed als je eerst een relatie wilt ook prima natuurlijk.\

Lijkt me trouwens zoooo raar iets met je beste vriend hebben. Want met mijn vrienden kan ik me dat gewoon op geen enkele manier voorstellen, en het zijn geen monsters ofzo haha

Edited by jekentmewel

Heb jij dat wel eens gehad dan? Lijkt me wel echt een zware (of lichte) domper.

Met beste vrienden kan ik me ook niet voorstellen, die staan op hetzelfde vlak als m'n broers en ga toch ook geen seks hebben met m'n broers? *walgkotsbah*

Edited by JIL.

hahahahaha ikea potlood hahahahah. Ik heb wel iemand gehad en mijn pink was nog groter dan zijn piemel. Nou dat was heeeel snel klaar. Kom ik liever achter voordat ik relatie met hem heb.

jekentmewel

Ik denk dat mensen die zulke dingen zeggen vooral het niet kunnen begrijpen omdat ze het zelf anders hebben aangepakt. En dat het dan automatisch vreemd is om eerst seks te willen hebben.

Na 3weken uitmaken om die reden vind ik ook achterlijker dan eerst seks hebben en al merken dat het niet klikt.

misschien hebben ze wel 'iets' gedaan waardoor ze weet dat hij geen micropiel heeft?

ze hebben samen geslapen, dus misschien heeft ze wel even stiekem naar zn boxer gegluurd ;)

#holographic

Nja ik begrijp Moniek eigenlijk wel en denk ook niet dat ik seks zou hebben met een gozer zonder dat ik een relatie heb met hem. Ik vind het anders gewoon niet kloppen denk ik.

Ow en heel leuk voor je trouwens Moniek! :)

Edited by #holographic

Zou hij nooit een boner hebben gehad in haar bijzijn dan? Dan kun je het inderdaad niet weten. Maar als ze samen hebben geslapen kun je toch wel raden of het wel of niet zo'n kleine is.

Hmm, en dan zeggen ze: Size doesn't matter. It does.

jekentmewel

Tuurlijk wel, maar een grote piel betekend niet dat de seks goed is haha. Misschien weettie zich er wel geen raad mee, klaarkom problemen u never know till you tryyyyy!!

Verder vind ik t leuk voor dr hoor haha

Edited by jekentmewel
shizzle

maar het gaat er toch niet om hoe groot die of dat die scheef is of wat dan ook. Maar of er passie is, naast dat je het leuk vind om dingen samen te doen.

Ik bedoel de mensen die hier een relatie hebben kunnen toch niet ontkennen dat seks een groot deel en een belangrijk deel van je relatie is. De vraag was dus wil je al voordat je een relatie begint weten of het ook tussen de lakens klikt, of zie je dat achteraf wel.