Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

Hmm.. 2 maanden vind ik eerlijk gezegd ook niet snel.. En wat zijn ouders betreft.. Het is toch juist top om ze dan op die verjaardag te ontmoeten? Heb je waarschijnlijk ook niet van die awkward silences enzo.. Lijkt mij in ieder geval een stuk relaxter!

En hoezo zou jij hem dan niet uitnodigen op jouw verjaardag? Hij ziet jou wel als zijn vriendinnetje.. Zou knap lullig zijn tegenover hem!

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Haha ik begrijp je wel, maar je kunt het eigenlijk niet maken om niet te gaan. Ik ben precies zo, had ook geen zin in al die familie dingen en ik moest kennis maken met de begrafenis van z'n moeder. Het eerste woord wat ik tegen de vader van m'n vriend moest zeggen was gecondoleerd.

Snap dat het dichtbij komt nu, maar achteraf zal het wel meevallen.. Het is alleen wel vervelend dat iedereen zich zal afvragen wat je van hem bent, maar dat kan je geeoon van tevoren met hem bespreken toch. Dat hij antwoord geeft of daarvoor al uitlegt hoe het zit. Miss kan je iets eerder gaan, dat jij er al bent voordat het bezoek er is. Zie je z'n ouders nog ff apart en je komt niet zo binnenvallen in een grote groep.

Als je nu niet gaat, zullen ze het inderdaad raar vinden en wordt de drempel alleen maar hoger om ooit nog eens te gaan denk ik!

Ja dit lijkt mij chiller, omdat het om zijn verjaardag draait, en niet om het feit dat je langskomt om zijn familie te ontmoeten, dit is denk het minst 'officiële' dat je kan hebben!

Ja idd, het is niet zo'n officieel kom dan ga je mijn ouders ontmoeten etentje ofzo, het is een verjaardag waar alle familie al met elkaar praat. Goed, alle namen ben je na twee minuten vergeten en wie bij wie hoort ook, maar goed, dan ben je er wel meteen vanaf zonder al te veel akelige stiltes. Het voelt voor jou misschien wel te snel, maar ik denk dat dit wel belangrijk voor hem is en dat je het gewoon moet doen. Als het uit gaat, hoef je ze toch niet meer te zien, dus wat dat betreft maakt het weinig uit :)

Ik zit ook altijd lekker veilig bij de bekende en met de rest praat ik amper tot niet. Daarom vraag ik me soms wel eens af wat (binnen onze familie in elk geval) het nut is van verjaardagen, want meestal spreek je degene voor wie je komt niet eens.

Maargoed, dat is wel kut dat je moet werken, dan zou het mij ook noggg meer tegenhouden. Ik denk dat je dr nu echt zo'n kut gevoel bij hebt omdat je niet wil (en durft), maar je weet zelf dat je eigenlijk móet.

Als je eenmaal binnen bent komt t vast wel goed

Ik zou wel gaan als ik jou was BW. Het lijkt mij de minste 'officiële' manier om zijn ouders te ontmoeten. Zet je er overheen, word je alleen maar beter van!

Ik heb volgende week een date :D met de jongen die mijn blind date was tijdens het gala. Heb 'm toen helemaal niet gezoend ofzo, ben een te grote schijterd als ik iemand echt leuk vind :P maar hij wilde graag nog iets gaan doen, dus ben benieuwd!

Kan ik best begrijpen vanuit jou oogpunt BW! Denk gewoon dat je wat hem en jullie 'relatie' betreft gewoon met de flow moet meegaan en, hoe moeilijk het ook is en makkelijk het ook klinkt, gewoon overgeven en genieten als je wel bij hem bent! Ik vind jou alleen echt niet het type die wat dat betreft zo onzeker is!

Vraag gewoon aan hem of hij je aan de mensen voor wilt stellen die voor hem het belangrijkst zijn, dan hoef je niet solo iedereen af te gaan!

Wooow jemig, het is al kwart over 2 hahaha.

Echt supergezellige borrel. Zijn nog maar weinig mensen en we gaan zo miss nog uit als die jongens eindelijk is opstaan.

Pfff echt zo stom dat ie weggaat. Maar hij heeft me wel samen met vriendin uitgenodigd om lamgs te komen daar hahah. Dusssss we zien wel.

Okee superraar, we ging van de havelaar naar het leidse lopen. En toen gingen er 2 nog een joint roken en ze gingen met de fiets. Maar ze zijn nooit gearriveerd in de bubbels. Dus heb niet afscheid kunnen nemen van mn crush :(

Maar heb wel via een vriendin geregeld dus ga hem nu smsen.

Edited by Basilea

Oh, maar dat heb/had ik ook wel hoor! Ben meer one of the guys en veel vriendinnen heb ik eigenlijk niet! Haha! Wel fijn dat je vriendin er is, heb je altijd iemand om op terug te vallen!

En ik vond mijn man in het begin ook totaaaal niet bij mijn familie passen zeker niet bij mijn vrienden! Mijn 2 beste vriendinnen kent die wel goed, maar mijn beste vrienden is iets totaal anders.. Zitten ook op een totaal andere level!

Maar dat is echt geen ramp, die zie ik dan gewoon zonder mijn man erbij.. Ook prima!

Vind je dat romantisch? Tis eerder een beetje geforceerd ofzo. Van, alles MOET op deze manier.

Terwijl je dat echt niet kunt sturen! Als ze elkaar heel erg mogen vanaf het begin meteen al, tsja, mooi meegenomen. Maar meestal moet zoiets wel groeien.

Mn vriend vind mijn ouders na 2 jaar nog steeds eng ofzo volgens mij haha. Is nog steeds niet echt een band ofzo, maar ook omdat ze hem per jaar denk ik ongeveer 4/5x zien, als hij meekomt naar een verjaardag, aangezien ik 1,5u van mijn ouders af woon. Vind wel jammer want ben al veel vaker bij hem thuis geweest en ik vind zijn moeder echt heel erg lief. Maar mijn ouders zijn ook wel een beetje stijve boeren soms, moet ik wel toegeven. Terwijl zijn moeder heel openminded is en beetje artistiek enzo. Ik hoop dat het nog komt, ooit. Maar anders, tsja, ik heb een relatie met hem, niet mijn ouders, dus al mochten ze elkaar totaal niet, dat zou geen invloed hebben op mij.

Ik zou het denk ik best moeilijk vinden als m'n ouders mijn vriend niet leuk zouden vinden of andersom.

Maar ik ben dan ook de enige thuis en vrij close met m'n ouders, dus dan is het misschien ook wat anders..

ben ik met je eens hoor Crush

sowieso na een bepaalde tijd gaat je vriend gewoon deel uit maken van je familie (iig wij zijn bijna 5 jaar samen en hij hoort er nu gewoon bij) en als dat dan niet klikt, lijkt me dat een enorme belemmering

Hmm ik denk dat best veel meisjes dat hebben hoor, dat je met mannen makkelijker eerste contact legt. Ik weet niet, maar meisjes zijn vaak zooooo bitchy aan het begin, of blijven heel erg in hun eigen kringetje zitten. Terwijl jongens vaak tegen jan en alleman lullen.

Maargoed je hoeft toch ook niet veel te zeggen? Ik zou liever een beetje te verlegen overkomen, dan dat je daar overkomt als iemand die altijd het hoogste woord wil hebben. En waarschijnlijk vind hij het best schattig als je een beetje verlegen daarvan wordt. Ik denk dat weinig mensen zo;n eerste verjaardag leuk vinden. Ik vond het ook verschrikkelijk toen de opa en oma van mn ex daar ineens op de koffie kwamen. Heb niks gezegd de hele dag behalve als ze me iets vroegen haha.

Maar ja, hij gaat vrijdagochtend weg. Dus hij is vandaag wel in town nog, maar ik weet niet eens waar die woont. Oost is nogal groot hahaha. Mja ze hebben echt een paar keer gezegd dat we lang moeten komen. Niet alleen tegen ons, ook tegen andere goede vrienden, wat wij dus niet echt zijn, maar blijkbaar vinden ze ons gewoon extreem gezellig. Maar zij gaan toch echt puur om te feesten, dus vinden ze het gewoon gezellig als er af en toe mensen langskomen voor een paar dagen volgens mij. Nja ik zie vandaag een studiegenoot die gister al zei dat ie in mei daar langs ging en vroeg of ik meeging, dus ga nog eens even nuchter daarover verder praten misschien. En ik wil niet alleen maar daar langs voor hem eigenlijk, want ik vind Florence echt geweldig. En de vorige keer was ik met mn ouders, dus zie je niks van het uitgaansleven enzo, en dat lijkt me ook gewoon vet om een keer te zien.

En ze vonden het cadeau echt superleuk. Ik hoop dat ze het heel thuis hebben kunnen krijgen haha. Echt ze hebben ons 3x bedankt ofzo met een zoen en een knuffel haha.

Hmmm het klinkt wel leuk dat je zo goed 'aansluiting' hebt met hem Sabine! En als je de kans krijgt om daar langs te gaan... Florence :wub: daar komt mister Italian ook vandaan (en daar is hij nu dus ook nog, hij heeft nog niet gereageerd op mijn berichtje boehoehoe :( maar volgens mij is ie uberhaupt niet op t internet aangesloten daar ofzo). Maarrr, hoe is het precies tussen jullie? Denk je dat hij bij jou iets vermoedt? Is er spanning, aantrekkingskracht?

En M, pff lastig, je onzekerheid en je perfectionisme en je angst dat jij hen/zij jou niet leuk vinden maar zet je er overheen ;) ! Echt!

Goed, dat heeft iedereen al gezegd, maar ik weet nog wel dat ik (juist andersom dan) mijn ex niet uitnodigde voor mijn familieweekend, en dat ik hem sowieso eigenlijk het liefst gescheiden hield van mijn eigen vriendendingen/familie enzo en dat heeft hem echt wel gekwetst. Zulk soort gelegenheden (en dat je dan laat merken dat hij belangrijk voor je is/dat je interesse toont) zijn echt belangrijk.

Oja en ik ga toch maar wat drinken met de vaste gast van mijn werk. Hij pakte het zo leuk en origineel en oprecht aan dat ie wel een biertje met mij verdient haha :D Heb wel echt 0,0 verwachting ervan eigenlijk maar, misschien alleen maar goed.

Edited by bubblegumyears

Haha ach, een drankje doen kan nooit kwaad toch!

Maar ja pff ik weet echt niet zo goed wat ik ermee aanmoet, of van moet denken. Hij is gewoon zo verlegen/onzeker dat ie zichzelf al heeft afgeschreven voordat ie de kroeg binnenstapt. Terwijl ie zich wel realiseert dat ie gewoon een goed lijf heeft. Is toch supertegenstrijdig? Nja, misschien dat ie zich ontpopt daar in Italie haha, we zullen zien.

En ja, of ik echt daarheen ga weet ik natuurlijk nog niet. ZIjn wel vaker van die plannen enzo haha. Sowieso moet het vliegen wel echt goedkoop zijn, want heb geen zin om €100,- te betalen voor het vliegtuig ofzo. En ga ofcourse niet in mn eentje haha. Dus moet echt ff kijken wie er ook echt meewil van mn vriendinnen.

Zoow Bw,wat klinkt jij akelig oppervlakkig soms.

Waarom zou jouw familie goed moeten gaan met zijn familie,dat hoeven toch geen vrienden te worden.Jij hebt een vriend,niet jouw familie.

Mijn moeder en schoonmoeder hebben ook niet zo veel met elkaar,zeggen elkaar netjes gedag en wisselen soms een woordje op verjaardagen en dat was het.Dat is prima toch?

En het zou fijn zijn als jouw ouders jouw vriend zouden accepteren,maar waarom moeten ze hem geweldig vinden? Hecht jij zoveel waarde aan wat jouw ouders vinden?