Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

Ik vind seks te belangrijk om maar genoegen te nemen met dat dat gedeelte niet echt denderend is. Als er geen passie is in bed dan vind ik de persoon ook ineens minder leuk, of iig op een andere manier. Hoe lullig dat misschien ook klinkt.

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Ik vraag me af hoeveel mensen voornamelijk roepen dat het niet oke is maar het ondertussen net zo goed zelf doen. Het niet zeggen omdat het niet ''oke'' klinkt ofzo.

shizzle

ja over die geen strings verbaas ik me ook nog steeds hahah. GO houdt niet van koude billen.

@Nina bedoel je dat mensen bang zijn dat ze als slet getypeerd worden omdat ze seks voor de relatie hebben??

Edited by shizzle

het heeft wel een hele discussie los gemaakt zeg hahaha, vind 't wel komisch.

volgens mij is het trouwens weer tijd voor een discussietopic, die zouden toch wekelijks komen?

Ik vraag me af hoeveel mensen voornamelijk roepen dat het niet oke is maar het ondertussen net zo goed zelf doen. Het niet zeggen omdat het niet ''oke'' klinkt ofzo.

In mijn geval is t echt niet zo dat ik altijd eerst een relatie had, maar eigenlijk vond ik het alsnog wel horen. Of iig vind het alles behalve raar!

@Reshma: Ohh ik doelde niet zozeer op seks voor relatie, maar omdat Eliza het had over het gedeelte seks in auto en alles, dat het zo afgekeurd werd, vroeg ik het me ineens af :P En nee het is niet per se raar om eerst relatie te hebben en dan pas seks. Maar net zo goed vind ik het absoluut niet raar wel eerst seks te hebben voordat je relatie hebt. Eigenlijk vind ik dat zelfs normaal, en kijk ik er helemaal niet van op.

@Reshma: Ohh ik doelde niet zozeer op seks voor relatie, maar omdat Eliza het had over het gedeelte seks in auto en alles, dat het zo afgekeurd werd, vroeg ik het me ineens af :P En nee het is niet per se raar om eerst relatie te hebben en dan pas seks. Maar net zo goed vind ik het absoluut niet raar wel eerst seks te hebben voordat je relatie hebt. Eigenlijk vind ik dat zelfs normaal, en kijk ik er helemaal niet van op.

Nee, ik ook niet. Maar de manier waarop er op moniek gereageerd werd, was alsof je per se eerst seks gehad moet hebben en dat vind ik wel raar :P

En dat over in een auto...ik snap nog steeds niet waarom iedereen daar zo los over ging xd

hahaha nee ik ook niet. Mja zal wel meer zijn omdat het een bootycall in de auto zou zijn geweest, terwijl ze die jongen al meer dan een jr niet gezien had ofzo. Agh, je zou maar alleen seks hebben in een bed.

Om on topic te blijven; ik ben bezig met een gast (heel stom, de jongen waar ik alles mee afgekapt had), terwijl ik weet dat het verder niet serieus wordt. Tenminste, als ik naar mijn gevoel luister. Maar ik vind hem zo leuk, dat ik maar genoegen neem met dat beetje? Lekker dom, maarja.

Mja, als je er zelf al bewust van bent dat t niet meer wordt dan dat en het ook niet erg vindt, kan het toch geen kwaad?

Zolang je er maar wel voor oppast dat je geen echteee gevoelens voor hem krijgt en hem niet TE leuk vindt, zodat je niet gekwetst wordt als t ophoudt.

Nja punt is dat ik het wel erg vind. Ik vind hem al te leuk en weet dat ik hier gekwetst uit ga komen. Maar dat zal ik hem nooit zeggen. Hij denkt dat het allemaal oke is. Duh natuurlijk denkt hij dat als ik ermee door ga hahaha. Denk dat ik er nog niet ''klaar voor ben'' echt alles definitief af te kappen.