Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

Volgens mij zou ik ook best hoog zitten met die pandapunten, weet niet meer hoeveel per wat je krijgt, maar als ik aan de 5 jaar kom dan zal dat best hoog komen XD

Ik heb dipjes ofzo.

Heb hem vrijdag via whatsapp gevraagd of hij wel leuk vond, daar heeft ie op gereageerd met het antwoord: oh nog niet eens aan gedacht eigenlijk.

(Vind beetje rare reactie, want waarom geef je anders je nummer?)

Dus ik heb gezegd dat hij er maar over na moest denken en het me laten weten.

Het hele weekend en gister niks van hem gehoord!

Gisteravond werkte ik niet, maar hij kwam dus wel en heeft met mn collega's gepraat. Hij vroeg hoe oud ik was en toen ze 23 zeiden schrok hij ofzo. Hij was al 30 en dat was zo'n groot verschil. Vind ik beetje onzin, het gaat toch niet om het getal? Maar naar welke leeftijd je je gedraagt, waar je aan toe bent enzo. En z'n langste relatie was maar 9 maanden (bij mij 6, dusss?)

En waarom hij dit weekend niet had gereageerd was omdat hij bij familie was.

Hij had me dit toch ook zelf ff kunnen laten weten? :S

Noujaa, ik ga hem morgen maar eens opzoeken ofzo, dan mag hij fijn zelf verklaren en zal ik mijn woordje klaar hebben :P

Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je 30 bent je wel even na moet denken als je hoort dat iemand 23 is hoor. Maar in principe kent hij je niet toch, jullie hebben helemaal niet gedate, en zo lang werk je er niet, dus een goed beeld van jou kan hij nog niet hebben. Het enige waar hij antwoord op zou kunnen geven is of hij je er leuk uit vindt zien.

Waarom vraag je hem niet een keer iets te gaan doen buiten werk om, of heb je dat al gedaan?

Pfffff ik heb weer een droom over hem gehad, bah. En heb mijn date van morgen maar naar zaterdag verschoven, maar heb er zo geen zin in. Maaaarrrrr ik ga gewoon, afleiding is goed.

Ja daarom, ik had in eerste instantie ook zoiets van.. oei, 30 al?? Maargoed, ik wil niks gaan baseren op een leeftijd. Vind het belangrijker of het met elkaar klikt, dat je geestelijk zeg maar in dezelfde levensfase zit enzo.

Ik heb hem net een berichtje gestuurd of we vanavond even iets kunnen afspreken. Moet dan wel tijdens mijn werk, want tegen de tijd dat ik klaar ben slaapt hij waarschijnlijk al. Maar m'n collega's vinden dat helemaal niet erg gelukkig :P

Zal dan gewoon wat vragen en uitleggen hoe ik erover denk en aan de hand daarvan dan even kijken of er misschien wel iets kan gaan groeien, dat we echt buiten het werk iets kunnen afspreken of dat hij het echt niet wil. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben en kan ik ook door, want zo raak ik alleen maar gefrustreerd :lol:

En heb je geen zin in de date zelf, of in je date? Sowieso is afleiding altijd goed, maar het moet wel leuk worden natuurlijk ;)

Ik ben benieuwd, maarja ik zou me er ook weer niet teveel op blind staren. Je maakt jezelf er ook helemaal gek mee. En voor een jonger iemand is het wel altjd makkelijker zeggen dat het niet om het getal gaat ;) (Ben zelf ook 23 hoor en heb iets gehad met 31 jarige, date nu ook met een 33 jarige, maar snap zeker wel dat het iemand af zou kunnen schrikken).

Nah ik heb gewoon geen zin in de date ofzo? Ik weet het niet, heb sowieso een blegh gevoel. Maar ik ga hier niet in blijven hangen, en aandacht van andere mannen is gewoon leuk en daten hoort er maar even bij. Puur om mijn zinnen te verzetten. Mijn hoofd ergens anders dan die vent.