Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

Ja het is zo stom ook. En dat weet ik ook wel, maar als ik bij hem ben voel ik me gewoon heel fijn. Had jij dat ook of was het ook niet echt super als jullie wel samen waren?

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

ja dat was het stomme.

het voelde zoooo goed als we samen waren, maar hij had wel aangegeven dat 't niks werd.

maar ik dacht; hoe kan hij nou niet hetzelfde voelen? betwijfel ik nog steeds trouwens, maar hij had kort erna een vriendin dus het zal wel.

heb ook het idee dat er nog steeds wel een beetje spanning is tussen ons, maar misschien verbeeld ik me dat wel gewoon..

[edit]

ik zei toen ook wel tegen mezelf; geniet er gewoon van zolang het duurt, maar toch was het kut toen het over was. ook al was het bij mij maar een paar weekjes

Edited by Lindy.

Pfff irritant is dat! ik snap dan ook niet als ze snel erna wel een vriendin hebben. Of nja niet snappen, maar idd dat gedeelte van hoe kun je dan niet hetzelfde voelen, terwijl je wel op die momenten bij me wil zijn.

Nja deze heeft het niet toegegeven. Ik heb het al 2x afgekapt, en dan belt hij dat hij me niet kwijt wil, me mist, ik belangrijk ben voor hem en speciaal. Terwijl ik heus wel weet dat het praatjes zijn. Of nja misschien is het wel zo, maar ik ben blijkbaar niet speciaal genoeg, en niet belangrijk genoeg. Anders was het inmiddels wel serieuzer dan dit. Haha als ik dit zo terug lees denk ik echt, stom kind wat doe je jezelf aan, je verdient beter. Dat had ik iig tegen ieder ander gezegd :P

het enige dat ik kan aanraden is ermee kappen.

want gekwetst word je waarschijnlijk toch wel, kun je het beter nu zelf doen dan dat er straks weer iets stoms gebeurd en je denkt: had ik 't nou maar eerder afgekapt..

maar het is makkelijker gezegd dan gedaan haha

Haha klopt. Nou ik sms hem niet meer uit mezelf, en bel hem niet. Als hij belt/ smst is het oke en reageer ik natuurlijk ook. En als hij langs wil komen, of af wil spreken ook prima. Maar uit mezelf niet meer. Ik hoop dat ik een andere jongen tegen kom die ik helemaal geweldig ga vinden en deze makkelijk links kan laten liggen. (Dream on).

Hmm ik zat me net te bedenken dat ik over 4 maanden een 20-jarige maagd ben. Als er niks gebeurt in die tijd in ieder geval. Is toch wel een vrij gek idee :P

ben je niet bang dat je zijn bootycall wordt dan?

als je dat niet erg vindt is 't natuurlijk geen probleem, maar ik zou 't wel moeilijk vinden in zo'n geval.

en die andere jongen ben ik ook nog steeds naar op zoek :lol:

@ Richtje; zit je er mee? of is t gewoon een constatering?

Edited by Lindy.

Vind je het zelf vervelend dat je nog maagd bent? Niets raars aan vind ik! Als je nog niet de jongen bent tegen gekomen waarmee je dat wilt delen..

Jawel daar ben ik wel bang voor. En inmiddels denk ik zelfs dat ik al zijn bootycall ben. Maarja. Sukkel ben ik ook.

Edited by Nina!

Ik schaam me er niet voor, dat sowieso niet. Maar ik vind het wel eens gek dát het nog nooit is gebeurd, dat ik nog nooit iemand leuk genoeg heb gevonden ervoor :P soms ben ik bang dat dat nooit gaat gebeuren (klinkt kinderachtig, maar ik ben soms gewoon bang dat ik straks op mn 30e nog steeds nooit een serieuze relatie heb gehad). Mensen om me heen worden continu verliefd maar bij mij blijft het altijd maar bij een paar dates.

dit heb je vast al vaker gehoord maar; het komt vanzelf wel!

ik was zelf ook 19 en heb er geen spijt van gehad dat ik gewacht heb hoor. en ik heb vriendinnen die hetzelfde hebben en sommigen waren zelfs nog ouder.

en het gevoel dat je nog nooit eerder iemand bent tegengekomen kan ik wel begrijpen, maar het ligt vast niet aan jou haha.

en @ Nina: kappen ermee dan! nu is 't wel heel makkelijk voor hem, hij hoeft je alleen maar te bellen..

Het is ook niets om je voor te schamen :) Ik snap je gedachte wel, dat je bang bent alleen te blijven ofzo. Maar dat gebeurt echt niet ;) Dat je niet makkelijk verliefd wordt betekent niet dat er geen jongen voorbij komt waarbij je dat gevoel wel zult krijgen!

Ja ik moet er ook echt mee kappen, dat besef ik heel goed :( Het is alleen zo.. moeilijk. Ergens hoop ik dat die praatjes de waarheid zijn. Dat hij ineens tot het inzicht komt JA haar wil ik. Niet dat dat gaat gebeuren.

Edited by Nina!

Ja ik heb het 2x afgekapt. En de laatste keer was ik echt heel zeker van mijn zaak. Hadden elkaars nummer verwijderd. Nah twee weken erna ga ik naar een vriendin, om daar te stappen. (Hij woont niet in die woonplaats, woont er 20min vandaan). Ik sta in haar woonkamer mijn jurkje te showen, en uit het niets staat er iemand op de stoep naar boven te kijken. Was hij het. Ik was heeelemaal verbaasd, en hij ook. Maargoed hij liep door. Daarna smste hij mijn vriendin of ze enig idee had of ik met hem zou willen praten. Nja ff gebeld, hij later ook naar de stad gekomen om uit te gaan met ons. Ben ik met hem mee naar huis gegaan. Hebben het er even over gehad, wat ik vond van zijn acties. En nja sindsdien niet meer over gehad, elkaar alleen maar gezien. Maar ergens heb ik daarna geaccepteerd dat het niet meer dan dat zal worden van zijn kant. Denk ik. Dus neem ik genoegen met dat beetje van hem, de tijd die hij wel met mij wil doorbrengen. (Mijn god wat klinkt dit triest zeg).

Snap je ook wel hoor Richtje qua dat relatiegedoe. Met mijn ex was het nou niet echt superserieus of iets, kan dat ook niet echt een relatie-relatie noemen. Ben ook wel eens bang dat ik op mn 40ste alleen in een (heel groot) huis zit met wat katten en duffe hobby's.

Nou ik weet iig dat mocht ik een relatie krijgen hij geen ikeapotloodje heeft haha. Hoe hij in bed is moeten we nog maar afwachten :P

Hij is net weg, was supergezellig en fijn maar hij kon niet blijven slapen want hij moet nog 10 deadlines halen ofz :(. Echt naar en hij vond het zelf ook superrot maarja. Aah hij is zo lief

Maar even serieus, zouden jullie het echt uitmaken als je vriend een ikea-potloodje had? Als ie voor de rest echt geweldig lief leuk en alles was?

(Ik ben er wel al eens achtergekomen tijdens het daten, op de een of andere manier waren mijn gevoelens toen ineens minder... maar kan me voorstellen als je al een relatie hebt een tijdje en je ontdekt het dan, tja, dan leg je je er miss eerder bij neer?)

Maar dat zou dus betekenen dat zo iemand misschien wel nooit een partner vindt! Das toch eigenlijk erg. Die date van mij toen ook, zijn relaties liepen allemaal stuk maar het was echt een hele knappe en lieve jongen. Nja later zag ik waarom :P maar het is wel sneu want zo'n gast kan er toch helemaal niks aan doen.

Ik zou het persoonlijk ook niet tof vinden als iemand mij dumpt omdat ie op grotere borsten valt ofzo. Is natuurlijk net iets anders, maar ook daar kun je als vrouw niks aan doen, behalve operatief, oke.

Ligt er echt aan hoe klein. Kijk als ie wat kleiner is dan gemiddeld oke, maar als het echt een micropenis zou zijn, zou ik daar wel moeite mee hebben ja. Kan me gewoon niet voorstellen dat je dan nog zin hebt in seks en een relatie zonder seks lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

en het maar aan laten omdat het anders zo sneu is dat hij nooit een vriendin krijgt lijkt me ook niet goed.

Zie mezelf ook niet met zo iemand eindigen..

Maar als je erover nadenkt is het wel heel sneu ja, hij kan er gewoon echt niks aan doen!