Jump to content

GEEN - relatietopic #19

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

121

• jekentmewel

116

• Nina!

100

• Crush

81

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op GO mag je niks!! Geen string aan, geen seks in de auto, geen seks voor je relatie

Zo, wat een panische mensen hier?! 3x ondergoed en iemand heropvoeden als hij 's ochtends niet doucht?

nee tis toch een appeltje met iemand schillen en even door de zure banaan bijten? oh god kom ik weer met mn ik heb de klok horen luiden...

zo ik gooi mijn mening er ook nog even in ;-)

Ik ben zelf ook niet zo dat ik sex ga hebben voordat ik een relatie heb.. net zoals D. aangegeven had dat ie twijfelde (tijdje geleden), dan ga ik nu echt niet met hem naar bed hoor. Daar mag ie dan echt wel eerst de zekerheid voor geven voordat ik dat ga doen. ben geen slet voor eenmalig gebruik -_- Plus dat ik vind dat sommige dingen juist in de relatie horen en niet daarvoor. zoenen hoort gewoon drvoor, de rest drna :P en ja als ie dan een micropiem heeft (of het nu extreem mini of gewoon te klein is) kan je hem altijd nog dumpen. tja, lullig maar je weet ook niet voor een relatie of het blijkt te werken, daar kom je ook pas achter tijdens een relatie.

Nja ik heb in mn leven nog maar seks gehad met twee mensen, en beiden was binnen een relatie. Als je ontmaagd wordt lijkt het me logisch dat je dat pas doet nadat je een relatie hebt gekregen, dat was bij mij ook het geval. En bij mn tweede relatie was het niet meer dan logisch voor mijn gevoel. Ik zou het ook nooit doen met iemand waarmee ik geen relatie heb, ik koppel seks daarvoor teveel aan liefde.

Edited by echo

ik heb daar niet echt een vaste tijd voor, zoiets merk je toch vanzelf wel?

met mijn exen heeft het ongeveer 2 maanden geduurd ofzo. de eerste jongen kende ik al veel langer en de 2e moest ik nog wat meer leren kennen.

is verschillend. Mijn ene ex leerde ik op 1 januari kennen en halverwege februari was beetje officieel. Bij D. nu.. ik ken hem al 1,5 jaar en 26 okt hebben we eindelijk gekust. en toen gaf ie meteen zn gevoelens aan maar daarna ging ie toch twijfelen. en we zien elkaar heel weinig dus het is nu nog steeds niet helemaal dat ik denk: ja het is aan ofzo. terwijl mensen hier toen na die eerste kus al zeiden: dus je hebt verkering? :P nou zo snel gaat dat bij mij echt niet hoor.. het moet eerst even goed voelen, ook na een tijdje haha.

Ik vind dat allemaal best snel eigenlijk. Ook al ken je iemand een jr ofzo, je kent hem dan wel van een andere kant. Niet de verliefde, date etc. Kant. Bij mij duurt het echt wel 4/5 mnd ofzo voordat ik denk, hmh nu kan het wel serieus zijn.

naja als je elkaar vanaf dat moment echt 3 keer per week ziet, voelt het denk wel snel goed. en als je dan echt voor elkaar gaat en niet meer voor andere jongens zeg maar vind ik wel dat je een relatie hebt. maar goed, ik ken mezelf, vaak als ik iemand verovert heb vind ik het saai en hoeft het niet meer van mij haha.

Ik ben in het verleden veel te snel in relaties gestapt haha, bij m'n ex was het wel echt heftig en was het daarna Ook meteen goed aan, maar bij die ander was het een beetje te vroeg en bleken we niet bij elkaar te passen haha. Nja we hadden nog niet echt officieel iets maar we gedroegen ons al wel te snel zo terwijl we beter nog even hadden kunnen daten ofz.

Dus met deze wil ik het wel wat rustiger aan doen haha, vooral omdat ik hem al zolang ken en niet kwijt wil.. Wil ook niet elke x bij iemand thuis met hem afspreken maar ook veel weg. Heb al 2 ideeën dus hopen dat hij het er mee eens is haha

Hermelien186

Ik stap nooit zomaar in een relatie, dus dan komt t gewoon voor dat je seksuele dingen doen voor een relatie. En bij mij is t wel zo dat als de seks tegenvalt, mn gevoel onbewust ook wel wat afneemt. Hoe hypocriet dat misschien ook is, heb ik dat al wel vaker meegemaakt.

Hmm ik heb sowieso nog maar 1 relatie gehad waarbinnen ik seks heb gehad haha, tot nu toe verder nooit verdergekomen dan langdurig scharrelen. Dus ik heb eigenlijk bijna alleen maar seks buiten relaties gehad :rolleyes: en ik ben ook niet ontmaagd binnen een relatie (wat Annika 'aanneemt' dat iedereen doet ;)). Ik heb nergens echt spijt van, maar vind het wel jammer dat ik de echte combinatie van 100% lust en liefde zo weinig heb ervaren.

Ja ik zei het op die manier omdat IK dat normaal vind. Ook al is dat misschien niet voor iedereen zo. Is niet zo dat ik mensen die niet ontmaagd zijn binnen een relatie sletten vind ofzo.

jekentmewel

Ik werd gewoon ontmaagd door een jongen die ik 'wel' leuk vond haha. Na paar x seks vond ik t wel best geweest :P Seks zonder gevoel kan gewoon joh haha