Jump to content

Wat draag jij vandaag? #13

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

119

• jekentmewel

71

• Marjan*

66

• Nookie

61

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, dat blijkt wel he

Jemig wat denigrerend m dat oehh iemand heeft er verstand van... Mooie top M! Leuk kleurtje

Huh, heb je dat shirtje wel goed aan?

Ik vind het bovenste gedeelte erg leuk gecombineerd, printje met printje! Vooral het jasje zou ik zelf ook kunnen dragen :)

Ik vind het dan wel een beetje jammer van de gekleurde maillot/panty/legging, maar het staat je op zich wel.

Wow charle op die laatste foto lijk je wel een reus haha. Je outfit is niet echt mijn smaak.

@divia: laatste jurkje is mooi. En de onderkant van die rok op de eerste foto!

Edited by Robijn

Oh ik vond die schoenen juist supermooi, vind het ook best een leuke outfit eigenlijk! Lekker opvallend. Al zou ik het met een effen zwarte blouse misschien nog wel mooier vinden.

Divia ik vind je kerstoutfit erg mooi!

onderkoffer_

Oh ik vind ze ook mooi hoor, alleen omdat charly smal is, vind ik ze zo als een blok onder haar lichaam ofzo :P te grof, vind ik haha. Van de zijkant dus haha, van voren vind ik het wel mooi!

Edited by onderkoffer_

Waarom zegt iedereen altijd chique als ze chic bedoelen? :P (Viel me laatst al op en nu zag ik het weer.) Je weet dat je dan 'sjieke' zegt?

Outfit van Divia is super, jammer dat ze fake is.

Ik vind die legging/panty juist mooi maar de rest niet! :P (bij Charly) Iets te netjes voor mij.

Dat jasje heeft een collega van mij, vind ik ook wel leuk. Wilde je niet een hele jas in dat patroon?

Haha, hoe maresa het er ook even doorheen gooit alsof het niks is.

En ik dacht eigenlijk ook altijd het Chique was, maar je schrijft dus Chic?

Oh en charly leuke outfit, maar ik had het denk ik ook mooier gevonden met een gewoon zwart vest ofzo.

Edited by Fantasy

ik vond haar ook altijd al een hoog fake gehalte hebben!

En ik zit lekker hele tijd in joggings/pyama broek! beetje scriptie schrijven en kom de deur toch niet uit!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
    • iCake
      By iCake
      Alweer een nieuwe!
      Wij eten Haricot verts met spek, gebakken aardappelen en een hamburger of tartaar.
    • ikke87
      By ikke87
      Gisteravond lekker uiteten geweest met vriendinnetje, hadden tapas.
      Hier een deel vd hapjes. Kwam in delen. Dus niet alles erop.

• sofie.
      By sofie.
      Naar aanleiding van het topic: Wat ga je vandaag nog doen?, bedacht ik deze.
      Hopelijk bestaat hij nog niet, maar ik heb hem niet gevonden iig! Anders sluit je deze maar.
      Dus: Wat heb je vandaag gedaan?
      Ik heb naar de bakker geweest en voor de rest bijna de hele tijd voor school bezig geweest(binnenkort examens!)
    • Listen.
      By Listen.
      Nummer 8 is alweer vol dus tijd voor een nieuwe!
      De vraag
      Wat ga jij vandaag nog doen?
  • Create New...