Jump to content

Wat draag jij vandaag? #13

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

119

• jekentmewel

71

• Marjan*

66

• Nookie

61

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, dat blijkt wel he

Jemig wat denigrerend m dat oehh iemand heeft er verstand van... Mooie top M! Leuk kleurtje

Huh, heb je dat shirtje wel goed aan?

Maar krijgt ze dan geen IP-ban? Hoe kan ze dan weer op deze site komen?

Wel aandoenlijke dat ze het telkens opnieuw probeert... Net alsof ze er een sport van maakt hoe lang het duurt voor ze ontdekt wordt.

Ik had gisteravond zelf nog ff gegoogled op blogs, om te kijken of foto voor bij kwam.

En ook op de naam, woonplaats en school op fb! Kon al geen match vinden hihi

Maar krijgt ze dan geen IP-ban? Hoe kan ze dan weer op deze site komen?

Wel aandoenlijke dat ze het telkens opnieuw probeert... Net alsof ze er een sport van maakt hoe lang het duurt voor ze ontdekt wordt.

Wij kunnen geen IP ban doen, dat kan alleen Pieter. Plus er zijn meerdere IP's waar ze op actief is/zijn.

Haha ik vind dat zo wonderlijk, dan post je foto's van outfits ofzo en dan zegt iemand wauw leuke outfit, en dan? Dan voel je je toch niet vereerd ofzo? Zo gek :P

Wij kunnen geen IP ban doen, dat kan alleen Pieter. Plus er zijn meerdere IP's waar ze op actief is/zijn.

Oh, wist ik niet. Dacht dat jullie dat ook konden doen.

Toch blijft het verwonderlijk ja... Snap het zelf ook niet.

O ja Lilian had het ontdekt volgens mij, en ik zag dat ze al waarschuwingen had gehad dus ik dacht dat het al ergens was gezegd dat ze fake was. Nou ja, hierbij. ;)

Haha ik vind dat zo wonderlijk, dan post je foto's van outfits ofzo en dan zegt iemand wauw leuke outfit, en dan? Dan voel je je toch niet vereerd ofzo? Zo gek :P

Dan ben je heel blij dat je het zo mooi hebt uitgezocht denk ik? :P

Edit @ Fantasy: ja chic dus, 'dit is chic', 'chic hoor', maar wel 'chique jurk'. Gewoon alleen chique als je sjieke wilt zeggen.

Als mod zie je het waarschuwingsniveau van iemand. Dat staat op 100% (in het rood) als iemand geblokt is en niets meer kan posten.

Ik bedoelde geen waarschuwingen in een topic of zo.

Nou er is bijna niks te zien, want bijna niemand heeft waarschuwingen hoor. Of ze worden geblokt of het zijn newbies die het stom vinden en niet terug komen.

Als jullie weer verdenkingen hebben dan mogen jullie het ook pben. Ik heb nog gekeken naar die boeken maar kon het niet zien :P ze komt iig uit Frankrijk en probeert het regelmatig. Heeft veel ip adressen maar er zit wel een patroon in het posten :)

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
    • iCake
      By iCake
      Alweer een nieuwe!
      Wij eten Haricot verts met spek, gebakken aardappelen en een hamburger of tartaar.
    • ikke87
      By ikke87
      Gisteravond lekker uiteten geweest met vriendinnetje, hadden tapas.
      Hier een deel vd hapjes. Kwam in delen. Dus niet alles erop.

• sofie.
      By sofie.
      Naar aanleiding van het topic: Wat ga je vandaag nog doen?, bedacht ik deze.
      Hopelijk bestaat hij nog niet, maar ik heb hem niet gevonden iig! Anders sluit je deze maar.
      Dus: Wat heb je vandaag gedaan?
      Ik heb naar de bakker geweest en voor de rest bijna de hele tijd voor school bezig geweest(binnenkort examens!)
    • Listen.
      By Listen.
      Nummer 8 is alweer vol dus tijd voor een nieuwe!
      De vraag
      Wat ga jij vandaag nog doen?
  • Create New...