Jump to content
Sign in to follow this  
Chantal..

Ebay/ marktplaats topic

Recommended Posts

Chantal..

Heej,

Ik zit de laatste tijd vaak op ebay of marktplaats te snuffelen en het vall mij op dat er hier genoeg mensen dat ook doen of graag willen doen maar niet weet hoe het werkt :P

Zo kwam ik op het idee om dit topic te maken.

Zodat we elkaar vragen kunnen stellen, tips kunnen geven en leuke verkopers delen.

Als dit topic geen goed idee is gooi er maar een slotje op ;)

Ik heb zelf zojuist mijn eerste aankoop gedaan op ebay :P was €1.60 dus wou het voor dat bedrag wel proberen, via pay-pall gaat dat vet makkelijk!

Dit kettinkje:

6515.jpg

Van deze verkoper:

http://myworld.ebay.nl/madeonline88/?_trksid=p4340.l2559

meelezerNr.2

Ik ben echt een beetje ebay verslaafd :P

Chantal..

Wat koop je allemaal dan? ook kleren enzo? Dat durf ik (tot nu toe) nog niet haha, als het niet past kan je het niet terug brengen.

Leafs

ik ben nog nooit ebay geweest zelfs haha, kun je er nou echt zoveel leuke/goedkope dingen vinden?

Chantal..

die ketting was 1.60 en bij de six ifzo waarschijnlijk 6 euro ofzo.. maar weet er zelf verder ook weinig vanaf verder

Terabithia

IK heb toevallig gisteren mijn oude telefoon verkocht via marktplaats, voor 50 euro nog, lekker :D

ben wel maar naar beneden gelopen (flat), ik vind het dan toch raar om zo iemand binnen te laten :P

meelezerNr.2

Wat koop je allemaal dan? ook kleren enzo? Dat durf ik (tot nu toe) nog niet haha, als het niet past kan je het niet terug brengen.

Ik koop vooral electronica :P. Of ja oortjes voor m'n ipod (3 euro), draadloze muis (5 euro) iets om wlan netwerk te versterken (20 euro) een leuk horloge (12 euro)

Maar ik heb ook al wel eens vans gekocht en nikes ;)

Chantal..

Had goede.feedback van haar gelezen dus probeer het gewoon :P voor dat bedrag kan het nog wel.

Als het nou echt prijzig was ging ik denk ik wel beter opletten met wat ik koop

meelezerNr.2

Moet wel zeggen, ik had een goedkoop horloge, en die was waterressistant stond er op. Nou dat is ie niet :P. Hij ligt nu te drogen op de verwarming, doet het gelukkig nog wel :) Alleen water achter het schermpje... Gewoon kijken naar feedback. En ik koop alleen bij toprelated (?) sellers.

Leafs

maar waterresistant betekent ook wat anders dan waterproof he ;)

Het een betekend waterafstotend het andere dat het tegen water kan :P

misschien binnenkort toch maar eens een kijkje nemen

meelezerNr.2

O :P hahaha wat een domme actie dan om met dat horloge onder de douche te gaan staan :P

• Like 1

#holographic

Ligt eraan hoeveel atm ie is. Vraag me niet wat het exact betekent hoor maar vanaf 10atm kan je er echt mee douchen en zwemmen enzo. 3 of 5 atm is niet waterresistant genoeg :P spatwaterresistant is dat meer.

Appelsap

Ik snap even niet zoveel van ebay. Heb laatst een account aangemaakt en een hoesje voor m'n telefoon besteld het geld was na een week ongeveer van m'n rekening af maar het is nu inmiddels als 3 weken geleden dat ik het besteld heb en het is nog steeds niet binnen.. Kan ik ook ergens zien wanneer het binnenkomt?

Inge.

Hahah met dat horloge, grappig :P

Ik heb ooit vroeger een mobiele telefoon gekocht via marktplaats, geld overgemaakt (50 euro) en telefoon nooit gezien :( achteraf gezien had het nooit echt kunnen zijn want 50 euro voor die telefoon kon gewoon eigenlijk niet :P

Maar verder ben ik altijd echt heel naïef, ik heb wel eens kleren verkocht via marktplaats. En dan wou iemand een broek kopen, en had ik het al op de brievenbus gedaan voordat ze het geld had overgemaakt. Maar dat geld kwam maar niet hahah, toen heb ik haar heel vaak gemaild en gestalkt totdat ze het overgemaakt heeft. Je zou zeggen dat ik er van zou leren maar helaas.

Appelsap

Oh oké ;) Nouja ik wacht gewoon af het was ook maar iets van 1,50 om een keertje te proberen :P

Intouchables

Ik hou echt van ebay en marktplaats, koop er best veel... Ebay vooral zooi uit china enz en marktplaats voor van alles, heb daar destijds mijn hele inrichting voor studentenhuis vandaan gehaald!

Chantal..

Die ketting van mij komt uit australie, heb van de verkoper een mail gehad met daarin een overzicht van verzending..

Bepaalde staten 10 dagen en andere weer 30 bijvoorbeeld.

Staat volgensmij ook vaak wel erbij

meelezerNr.2

Bij ebay ga ik altijd van een maand uit, kan het alleen maar meevallen :)

Marlizz

Ik wil ook kopen op ebay maar eigenlijk ook weer niet want weet zeker dat ik er dan verslaafd aan raak. :P Vooral om dan nagellakjes te halen enz.

Maaar ik moet mij er maar keer in gaan verdiepen denk ik zo...

Crush

Hebben jullie een goede verkoper voor in-ear oordopjes toevallig?

Ik bestel ook wel eens wat via eBay, superhandig! En zo lang het niet te duur is vind ik het ook niet zo eng.

Wilde laatst van die chrest whitestrips bestellen, maar ik vond ze nog vrij prijzig. Heb ze wel eens eerder gehad en ik dacht dat ze toen goedkoper waren. Maar misschien heb ik dat mis.