Jump to content
Sign in to follow this  
Chantal..

Ebay/ marktplaats topic

Recommended Posts

Chantal..

Ja net gedaan haha zag net pas dat dat ook kon :P

Stephanie.

Haha, volgens mij zeggen ze meestal dat je nog even moet wachten, maar sowieso zijn ze natuurlijk erg gevoelig voor het dreigement voor slechte feedback dus dat moet wel goedkomen :P

Anders kan je geloof ik ook nog een geschil indienen bij ebay/paypal maar dat weet ik allemaal niet precies :P

Blijhoofd

Ik ben op ebay aan het kijken en bij sommige producten staat free shipping.

Betekend dit dat er geen verzendkosten bij komen?

Stephanie.

Jep

Zou 't wel altijd nog even checken, beetje lullig als ze er later nog wel bij blijken te komen :)

Raspberry

Stephanie jij had een tijdje terug een hele mooie ring, die engelen vleugels, weet je die verkoper nog?

sorry ik lees het nu pas!

maar het was deze verkoper:

http://www.ebay.nl/itm/Little-Elegant-Silver-Angel-FLY-Wing-Quality-Alloy-Finger-Ring-Fashion-Lady-/280783866083?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&hash=item416005c8e3

maar ik zou als ik jou was opzoek gaan naar een van echt zilver, want deze was plastic en na een halve dag dragen was die kapot gegaan :(

dan zou ik eerder voor deze gaan

http://www.ebay.com/itm/Angel-Wing-Ring-use-Swarovski-Crystal-Size-8-SR066-/150768741507?pt=Gemstone_Rings&hash=item231a846c83#ht_3323wt_1037

Musicjunk

sorry ik lees het nu pas!

maar het was deze verkoper:

http://www.ebay.nl/itm/Little-Elegant-Silver-Angel-FLY-Wing-Quality-Alloy-Finger-Ring-Fashion-Lady-/280783866083?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&hash=item416005c8e3

maar ik zou als ik jou was opzoek gaan naar een van echt zilver, want deze was plastic en na een halve dag dragen was die kapot gegaan :(

dan zou ik eerder voor deze gaan

http://www.ebay.com/itm/Angel-Wing-Ring-use-Swarovski-Crystal-Size-8-SR066-/150768741507?pt=Gemstone_Rings&hash=item231a846c83#ht_3323wt_1037

Ah okee, dankjewel!

Das ook wel zonde :(

Blijhoofd

Moet je invoerrechten betalen over producten die je besteld bij eBay?

Zo ja, hoeveel is dit dan ongeveer?

Cocoverde

Dat hang er vanaf of je pakketje bij de douane eruit wordt geplukt.. Is alleen met hoge bedragen hoor en de kans is niet ech groot maar wel voor eigen risico.. Maar iig is het in beginsel niet zo :)

Chantal..

Hem de ketting van de begin post binnen!

Alleen is hij lang niet zo mooi als op het plaatje en veel groter dan ik dacht :(

Hij is al een aantal week binnen maar gek gtenoeg op mijn ouderlijk adres binnen gekomen :S Terwijl ik toen nog gechecked heb of mijn adres erin staat.. En mijn pa zei ook niet even dat er post voor mij was :P Voor niets een mail gestuurd haha.

Maarja niet zo heel tevreden over de ketting maar hij was maar 1.60 dus het proberen waard :P Nu durf ik het ook aan om meerdere dingen te kopen

Appelsap

Jammer dat de ketting niet zo mooi was als op de foto! had ik ook met een telefoonhoesje, dat is wel jammer maar gelukkig niet zo duur :P

Ik probeerde het eerst ook met 1 ding en nu heb ik al een aantal telefoonhoesjes besteld en een nieuwe batterij voor m'n telefoon en zo'n externe telefoonbatterij oplader. Alleen die moeten nog binnenkomen, ben benieuwd!

Chantal..

Haha ja daarom heb ik ook maar met een klein bedrag getest als eerst :P

Wat voor telefoonhoesjes dan? van die cases voor eromheen of zon hoesje waar je hem uit moet halen.

Ik wou er ook een bestellen voor mijn telefoon maar ben nog even aan het kijken haha

Appelsap

Gewoon zo'n case voor er omheen, staan zoveel mooie op voor maar 2 euro per stuk ofzo terwijl ze in de winkel wel 20 euro zijn :P

Je moet alleen oppassen met van die siliconen dingen met van die bloemen erop (zijn veel verschillende van) maar daar heb ik er 1 van gehad en een vriendin ook maar dat plaatje gaat er heel snel af er wordt lelijk :P

Chantal..

oh dat is jammer want zo een wou ik haha, nouja ga gewoon nog even verder kijken :P

Appelsap

Haha nouja je kan het proberen, misschien was het wel gewoon toevallig ken nog wel iemand anders die er ook zo'n een heeft maar die heeft daar geen last van. Zij heeft een Samsung Galaxy. Weet niet wat voor telefoon jij hebt? :P

Chantal..

Galaxy s2 :P

Appelsap

Haha nou proberen dan maar, voor die 2 euro ofzo... :P

meelezerNr.2

Ik heb 9 maart schoenen gekocht op ebay, deze zijn dezelfde dag betaald met paypal. Ik heb nog steeds geen mailtje gehad dat de schoenen zijn verstuurd o.i.d. Hoe zit dat met ebay, kan ik contact opnemen of is het wel vaker dat het zo lang duurt? Want normaal heb ik met 2 dagen wel dat het wordt verstuurd.

Stephanie.

En staat er bij je status ook niet dat 'ie al verzonden is BT?