Jump to content
Sign in to follow this  
Isadore

Samsung Galaxy S2 probleem

Recommended Posts

Isadore

Ik heb sinds kort (1 maand ongeveer) een nieuwe telefoon.

De samsung galaxy s2.

Hiervoor had ik de galaxy 1 en ik heb er verder nooit enige problemen mee ondervonden.

Nu heb ik de S2 en sinds ik mijn wi-fi heb ingesteld doet ie een beetje apart.

Mijn telefoon springt gemiddeld 5 tot 10x per dag op het scherm waar ik de pincode moet ingeven, vervolgens is ie wel snel opgestart maar het lijkt me niet normaal dat ie dat doet?

Weet iemand wat voor probleem dit kan zijn? is het de software, wi-fi of is er meer aan de hand?

Ik heb bewust dit keer geen verzekering genomen aangezien dit normaal weggegooid geld bleek te zijn maar ik knijp 'm nu wel een beetje, zou het zonde vinden als ik een kapotte telefoon heb ontvangen van KPN.

Hopelijk weet iemand van jullie waar dit door zou kunnen komen. Ik baal als een stekker.

sooki

Software update doen, hebben veel mensen last van!

Ik heb daar ook last van gehad en sinds ik de nieuwe android versie erop heb staan heb ik er geen last meer van gehad :)

Edited by Lin.cy

Isadore

Oke weet je ook hoe ik de software kan updaten? Bedankt alvast voor je reactie. Je maakt me al een stuk geruster.Ik dacht serieus dat ie kapot was.

sooki

Moet je even op de site van je provider kijken, misschien hebben ze daar nu een officiële update staan die je kan downloaden. Ik heb het handmatig gedaan, maar weer zo niet meer via welke site ik dat heb gevonden!

Ik had dat trouwens ook idd, dacht echt van... Heb ik een keer een smartphone, doet dat ding het niet meer.. Maar als je het probleem gewoon even googled, dan kom je het overal tegen :P

Edited by Lin.cy

Isadore

Je bent geweldig! Dankjewel X

Leafs

volgens mij kan in mijn galaxy gewoon updaten via Kies!

eliscious

Kan dat ook al voor KPN? Paar weken geleden is hij er uitgehaald voor KPN ivm fouten.... En idd gewoon via kies

Isadore

Ja het werkt! Dankjulliewel voor de hulp.

Ik denk dat het wel tijd werd voor een update. Alles ziet er nu ook beter uit. :)