Jump to content

Nagellak topic #2

anomiem_30675

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Intouchables

113

• Summer vibes

92

• Shine*

91

• ikke87

71

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb net m’n nagels laten doen en heb er eens aan gedacht op tijd een foto te maken   Echt zo mooi deze kleur!     

Ja vind het ook mooier met bruine handen! Leuk kleurtje.   Ben toch wel trots op me zelf hoe het er een jaar later uitziet 😃

Posted Images

Het makkelijkst vind ik om dezelfde kleur lak mee te nemen als die je op hebt, dan hoef je er alleen maar een laagje overheen te doen.. Droogt snel en je hoeft niet te klooien met netjes doen!

Ik heb gister weer eens mijn nagels gelakt.

Oh my GOSH - pup-up purple

Alleen heb ik nu al een chip in mijn wijsvinger :/

ohmygoshpopuppurple.jpg

Pff ik wou dat ik mijn nagels eens een keer lang kon houden! Ziet er zo gezellig uit altijd, die kleurtjes allemaal. Maar ik bijt mijn nagels altijd af als ik zenuwachtig ben, dus 9 van de 10 keer heb ik hele korte nagels en dan krijg ik het niet goed gelakt :(

Op mijn teennagels heb ik eigenlijk standaard zwarte nagellak, past overal bij :)

Felicity.

Hahaha dat ziet er grappig uit. Mooi kleurtje!

Ik heb er nu 1 van essence op, colour en go. Maar wat een kut kwaliteit zeg. Het bladdert (?) er na 1 dag al aan alle kanten af.

Ik heb dat rechts ook :P Tegenwoordig laat ik mn nagels niet meer zo lang groeien, dus dan valt t niet op.

Had t bij jou alleen nog nooit gezien. Dacht dat je miss scheef had gevijld ofzo haha.

Jaaa hij zag er idd ook wel recht uit. Bij mij is t idd ook het bovenste vingerkootje dat scheef staat als t helemaal gestrekt is. Zo raar haha

jekentmewel

Oh beter! Ga ff rimmel inslaan weer dan.

Deze had ik op vakantie gekocht

22866D3E-BDC0-4A5E-A53E-A68BA40A03E0-3471-000002D3197D94C0.jpg

Vooral die neon groene is fijn. Blijft ook echt goed zitten! Oh tis niet echt neon op deze foto, naja in t echt wel. En glow in the dark met uitgaan!

Edited by jekentmewel