Jump to content

Nagellak topic #2

anomiem_30675

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Intouchables

113

• Summer vibes

92

• Shine*

91

• ikke87

71

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb net m’n nagels laten doen en heb er eens aan gedacht op tijd een foto te maken   Echt zo mooi deze kleur!     

Ja vind het ook mooier met bruine handen! Leuk kleurtje.   Ben toch wel trots op me zelf hoe het er een jaar later uitziet 😃

Posted Images

i love jesper

Dat valt inderdaad wel mee. Maar ik moet dan eerst 8 kilometer heen fietsen, remover kopen van 30 cent en weer 8 kilometer terug fietsen :P

Chantal..

Pff nou ik moet er ook niet aan denken om nu weet op de fiets te gaan veel te warm :P

Dan maar een dag lelijke nagels :P

Reshma

Ik haat nagellak op doen , alleen maar omdat het removen zo irritant is. Hebben jullie dan niet dat die lucht zo lang blijft hangen, zelfs met de ramen wagenwijd open? Echt blegh.

Musicjunk

Ik heb met kokos geur, vind ik ook vies maar beter dan gewone :P. Van essence is die.

Ik hou van dit weer, lekker weer mn teennagels lakken :). Heb nu rood op

Reshma

Haha ja ik heb laatst ook iets van essence gekocht met een geurtje erin. Nog nooit uitgeprobeerd, maar hopelijk is t idd minder erg dan de gewone :/

Ik had remover gehaald zonder aceton, ik dacht nou dan zou dat wel minder ruiken. STINKEN! Pff vies! Die remover pen van essence ruikt wel prima dus misschien die remover ook wel!

Als ik mijn nagellak eraf moet halen, doe ik dat meestal gewoon even buiten. Ja, remover stinkt, maar wat had je dan verwacht. Nagellak stinkt ook. Het zou eerder vreemd zijn als de nagellak wel stinkt, maar de remover niet - dan hadden ze ook wel nagellak zonder stinklucht kunnen maken.

Nou nagellak stinkt niet zo erg hoor, ja als je je neus tegen dat potje aanzet misschien, maar dat is niet zon walm vind ik.

En er zijn wel removers die niet zo'n instant-hoofdpijn lucht hebben :P alleen was het niet die zonder aceton haha.

Ik heb die van de etos, zonder aceton, vind 'm nog wel meevallen. Maar serieus, ik vind nagellak ook behoorlijk stinken, dat doe ik ook niet zonder een raam of iets open te zetten.

Intouchables

Ik vind het allebei niet echt stinken ofzo... Vandaag heb ik goud met mat er over! Past goed bij mn panterprint broek die ik vandaag aan heb haha...

20120526_124810.jpg

Wauw die is mooi! Welke is dat? Ik heb goud van catrice maar die vind ik niet zo mooi alleen met cracknagellak erover.