Jump to content
Sign in to follow this  
anomiem_30675

Nagellak topic #2

Recommended Posts

Nina!

Mij ook nog nooit gebeurd maar heb wel een vriendin die dat ook heeft, heeft alleen ook nog geen oplossing. Mooie ring heb je om! 

shizzle

Is toch raar? Bij de nagelchinees heb ik er nooit last van. Maar goed heb die ene vanmorgen bijgewerkt en sindsdien zit alles er nog op *knockin on wood*

Intouchables

Chippen is meer scheuren (dus hoekjes aan de bovenkant zeg maar). Hier laat gewoon de hele laag los in 1x. Echt zonde, maar ik weet ook niet hoe je het kunt oplossen haha.

Terabithia

Ben je ongesteld toevallig? Hormonen kunnen zoiets ook veroorzaken. 

iCake

Ja ik had dat ook. Gewoon hele stukken eraf of de hele nagel. Mijn zelf-doe-hype is alweer afgelopen, ik heb 3 maanden op een grote bestelling gewacht, uiteindelijk een dispute geopend en m’n geld terug. Toen heb ik een nieuwe nagelstyliste gezocht en nu weer helemaal happy. 

Overigens kwam die grote bestelling eergisteren wel binnen, ff kijken wat ik ermee doe, want ik heb een hele collectie lakjes nu, terwijl ik ze niet meer gebruik (nouja misschien een keer bijwerken ofzo als m’n nagels lelijk worden)

Malibu

Zo dit topic ff uit de archiefkast gehaald haha

Ik dacht een beetje hysterisch moet kunnen met dit weer

20200424_190018.thumb.jpg.911ac517e93924c1f17e168cf4f080ef.jpg

• Like 1

Yellkje

Oh brrr ik zou niet tegen die textuur kunnen. Maar fijn kleurtje, dat wel!

shizzle

Ik heb dus voor mijn verjaardag een super goede lamp gekregen voor m’n gellak, beste Kado ooit!! Ding was maar 30 euro maar hijs zo goed, en zo snel klaar. Echt een aanrader om in te investeren. 

Sueno.

Ja relaxed is dat om zelf te kunnen he! Welk merk gellak gebruik jij? Ik blijf het eraf halen wel mega irritant vinden.

shizzle

Ik koop vanalles via AliExpress haha. En eBay. Had ik eentje van 6 plus 6 gratis ofzo voor 6euro. Dus heb nu ook heel veel kleurtjes en ook paar met glitters die zijn echt intens. Maar ik heb van die pull off dus die trek je er zo af. Doe het tegenwoordig ook op m’n tenen ziet er ook mooi uit vind ik. Oh ik heb een matte top coat daar ben ik ook heeeel blij mee! 

Nina!

@shizzle welke lamp heb jij? Ik wil er 1 aanschaffen maar geen idee waar nou op te letten. 

shizzle

@Nina! ik heb hem even opgezocht, hij is inmiddels wat duurder maar dit is hem:

https://www.bol.com/nl/p/meanail-sunshine-uv-led-lamp-48w-nageldroger-gel-nagellak/9200000098447097/?bltgh=hsDBmTXs7k0nTKM9Z3FA2A.1_4.8.ProductPageUrl

enige minpunt is dat het snoer wat kort is. Maar verder is die echt top. Droogt super snel, heeft 3 standen qua tijd en je ziet de tijd ook aflopen. Je handen passen er tegelijkertijd in en je kan ook je voeten doen. Superchill. 

Nina!

Super, dank je wel! Volgens mij heb ik deze ook bij nagelsalons gezien, of ik denk dat alleen maar vanwege de timer. 

sooki

Ik heb deze lamp bij ali besteld op aanraden van een collega. Heb hem nu bijna een jaar en ben er wel blij mee! Alleen ben ik wel van de ali lakjes afgestapt, die bleven nooit lang /mooi zitten. Nu heb ik andere die er gewoon op blijft zitten tot je er zelf afhaalt😎

A5D41410-270D-4466-9B0E-33A182D0355C.png

Crush

Ik ben nog steeds wel tevreden met de lakjes van Ali. Gebruik wel maar een paar merken en daar blijf ik ook bij. 

En ik heb een lamp van Medisana, ook heel tevreden over. Die was €12 bij de Action ooit een keer. 

sooki
Op 28-4-2020 om 07:51, Sueno. zei:

@sooki

Welk merk gebruik je nu?

Ik gebruik nu het merk soakz. Vond ze wel duur (vooral tegenover ali haha) maar m'n collega's waren er elke keer zo enthousiast over dat ik wel wilde kijken of het idd waard was. En tot nu toe echt blij mee! M'n nagels zijn nu van zichzelf ook weer echt zo lang gegroeid dat ik ze af moet knippen omdat ze soms TE lang worden 😂 terwijl ze eerst heel snel scheuren of afbraken.