Jump to content

Kledingadviestopic #3

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

142

• _Lins

97

• bigtasty

61

• FruityForest

59

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hmm ben ik het niet mee eens. Ik vind niet dat hakken je hoerig kunnen laten doen lijken. Als ik meiden op hoge hakken zie, worden ze voor mij hoerig door hoe ze zich er op gedragen, en of ze er hoer

Haha wat een kinderachtige reactie. Maar gewoon wat nettere broek met een blazertje? Zoiets lijkt me prima

Ik vind een broek ook duidelijk het leukst maar dat is dan ook meteen het meest 'normale'. Maar ik vind dat we op deze manier nog niet echt een goede combinatie uit kunnen kiezen aangezien je toch zek

#holographic

Wow dat broekje is superlaag zeg. Maar ehh ik vind niks mis met het topje hoor ;) zit prima. En ben jaloers op je figuur, heel mooi.

#holographic

Ja dat geloof ik wel hoor Janita, het staat je ook echt goed hoor, bedoelde er niks mee. Ik zou zelf alleen nooit zo'n laag broekje dragen :P

Edited by #holographic
Vaporize

Haha wooow echt zo'n barbielichaam! Grote borsten en verder onwijs slank, heb je echt geen borstvergroting gehad? Haha nee hoor ze zien er heel natuurlijk uit :P wow zullen we ruilen?

En bikini staat prima hoor! Is het broekje im het echt wel iets hoger?

Edited by Righteous
reendje

Doe mij dat lijf ja :P Maar dat broekje geeft het concept bikinilijn inderdaad wel een nieuwe dimensie. Topje zit wel prima lijkt me, misschien even mee springen/dansen enzo, om te kijken of alles blijft zitten?

Hmm volgens mij leek het broekje ook gewoon lager door de foto. Als je keek naar heupbot enzo, zat ie volgens mij op vrij normale hoogte :P

• Like 1
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
  • Create New...