Jump to content

Wat vinden GO-leden van elkaar? #6

Recommended Posts

Geen bijster originele vragen maar toch:

- Met wie zou jij een dag willen ruilen en waarom?

- Wie heeft het meeste lef?

- Met wie zou je goed op een onbewoond eiland kunnen zitten?

- En met wie juist niet?

- Wie zou er van jou meer mogen posten?

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

58

• Maresa

52

• Monyet!

45

• bigtasty

39

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat was niet de eis

Jaaa ik doe dat ook vaak, maar eigenlijk is t ook wel chill dat er altijd wel stefanie/marjan is, zodat iedereen tenminste wel 1 reactie krijgt haha. Gebeurt echt vaak genoeg dat zij de enigen zijn di

Nee, Stefanie is nog erger

Intouchables

Ik zou wel een dagje met Charelle willen ruilen, omdat zij een compleet ander (maar wel leuk) leven heeft! Dan weet ik gelijk of zwanger zijn leuk is en hoe het is om kleine kinderen te hebben haha!

Weet ik niet

Met Rian, ik denk dat wij niet gek worden van elkaar en gewoon lekker chillen en superflauwe grappen maken de hele tijd.

- En met wie juist niet?

Met Shizzle, Janita, BroodjeWorst, Mientje, Jelita, Marlou. Zij zijn gewoon heel anders dan dat ik ben en ik denk dat dat zou botsen.

Nina en Felicity (die haal ik vaak door elkaar met holographic)

bigtasty

Hmm, misschien Maresa, ik zou ook ooit heel graag een boek uit willen brengen, ik denk niet de categorie (kinderboeken toch?) die zij schrijft maar ooit wil ik wel een boek met mij op de kaft :P. Daarnaast misschien met Lotte, weggegaan uit het Oosten en in A'dam een heel leven opgebouwd, wel benieuwd hoe dat is.

Hmm weet ik niet, ik denk dat Lotte en Annabel wel waaghalzen zijn :P. Geen idee waarom maar denk dat ze veel durven en risico's durven te nemen.

Maaike, Lindy en Kees**, volgens mij alle 3 nuchter en wat ze posten kan ik me vaak in vinden

- En met wie juist niet

Mientje, totaal verschillende persoonlijkheid

Shizzle, BW, Birdy -> totaal verschillende persoonlijkheid, kan ze juist wel waarderen daarom, maar echt op een eiland met ze zitten asjeblieft niet :P

Ik vind Dieke altijd wel een leuke noot toevoegen (zo is die uitdrukking toch?) Daarnaast lees ik graag posts van Holographic

Edited by Big Tasty.

Wow, wat een enorme discussie in het oude topic. Allemachtig!

Maar het tekent wel waarom ik ook niet zoveel meer post, omdat men mij toch als kortzinnige, conservatieve mus ziet geloof ik :) Discussies zijn leuk, maar het geeft ook een verkeerd beeld over mensen. Daarom houd ik mijn mond tegenwoordig maar.

Afgezien van deze post, wat dat moest toch even. 't Is toch maar een forum, maar het is ook weer het forum.

Edit: vraagjes!

Janneke, vanwege haar studie en werk. Ben gewoon benieuwd omdat het heel anders is.

BW en Shizzle

Bubblybears ofzo, die lijkt me wel makkelijk. Die hele familie trouwens wel.

- En met wie juist niet?

Haha, genoeg :P

Eva, BigTasty, Sin

Edited by JIL.

Haha ik heb nog nergens een overkill aan Curacao-nieuws gelezen. Lekker blijven posten, zou ik zeggen! :P

En discussies over dat GO vroeger beter was of nu slechter komen echt elk jaar wel een keer of twee terug.

Ellentjah

Nee maar denk niet dat het direct als irritant beschouwd werd joh haha.

Tenminste ik zei er ook wat van en ik zou het ook zo tegen een vriendin zeggen.

Zo van jaa nu weten we het wel haha. Maar wel met een knipoog. (Dus niet hou er dan ook mee op)

shizzle

Nou het doet me beetje denken aan toen Lotte net met der vriend had. Man je kon toen geen topic openen of het ging over die knul. Ik werd daar toen helemaal gek van haha hebben daar toen ook een discussie over gehad in dit topic.

Vroeger beter en nu slechter komt toch op hetzelfde neer Maresa? ;)

Eliza, om de wereld eens vanaf een iets lager punt te zien :P Of Goudlokje, volgens mij doet die veel interessante dingen!

Mens, die heeft het ineens toch uitgemaakt met haar vriend en is zelf verder gegaan, terwijl ze helemaal niet in een makkelijke situatie zat. Dat vind ik wel lef hebben hoor!

Maresa, die is volgens mij wel lekker praktisch met een slaapplaats inrichten en vuur aansteken en vissen vangen en zo. Met Rian zou het sowieso grappig zijn en met BW zou ik ook zeker wel lol hebben, volgens mij kan die niet zo goed zonder luxe, of zonder spiegel ;) Maar misschien lach ik dan wel meer om haar dan met haar, dat is ook niet erg aardig van me he :P

- En met wie juist niet?

Janita denk ik. In het begin is dat vast ook geen probleem, maar die wordt op een gegeven moment bang dat we er niet meer weg komen en dat is niet goed voor mijn humeur.

Sophisticated, volgens mij is ze een heel leuk meisje maar ze komt niet altijd goed uit de verf heb ik het gevoel. Ze zegt meestal best genuanceerde en weloverwogen dingen vind ik, dat kan ik wel waarderen :)

Woooow wat een discussie hahaha. Dat had ik niet verwacht :P . Nou ja goed ik had al (jaja zonder meelopen hoor jongens :P ) na bw m'n reactie geplaatst en voel me dan ook totaaaaal niet aangesproken in die discussie haha, wat een gedoe.

@vragen: ik heb laatst dat lijstje al zo uitgebreid ingevuld dat ik voorlopig geen inspiratie meer heb denk ik haha!

@ Lins: ja, komt het ook, maar het is altijd รฉรฉn van de twee dus wilde ik ze allebei noemen. Slaat nergens op eigenlijk. :P

En ik ben wel praktisch inderdaad!

Ik zou best een dag met charly willen ruilen als ze een modellenshoot heeft, lijkt me toch wel erg gaaf. Verder wel met Eva, komt ze maar een dagje terug naar Nederland ga ik wel op curaรงao zitten haha.

Wie gaat er nou binnenkort naar Chili? Sowieso al die mensen die een half jaar ergens anders gaan studeren ofzo vind ik echt tof en lef hebben!

Mmm zeker wel met lindy, zoals ze hier dingen plaatst/reageert komt wel veel met mij over, met BT ook goed denk ik die is inderdaad ook lekker nuchter. Ook met maresa zou het helemaal goed komen samen denk ik zo haha.

- En met wie juist niet?

Broodjeworst, Shizzle, Birdy, Malibu,.. toch voor mijn gevoel compleet andere mensen, ik denk dat het gewoon slaande ruzie zou worden na een paar dagen omdat het zou gaan botsen qua persoonlijkheden. Maar wie weet zou t reuze gezellig worden

Sophisticated, Dieke, Rian, Richtje, Annabel

Met Charelle. Ben wel benieuwd naar het leventje daar en het hebben van kids en zo'n mooie kledingkast haha.

Hmm weet ik niet zo goed, eerste die in me opkomt is Maresa, misschien doordat ze boeken schrijft enzo.

Ik denk wel met Dieke, Lotte of Paulien. Of Moniek, zolang het niet over Friso of de Elstedentocht hoeft te gaan.

- En met wie juist niet?

Annika, volgens mij zijn wij het nog nooit ergens over eens geweest, dat lijkt me wel lastig op zo'n eiland.

Dieke en leonie!

Nou,doe dan maar Charelle. Ik zou al haar kleren aantrekken en over straat gaan en me heel stoer voelen.

Maresa,volgens mij heeft die een gebrek aan schaamtegevoel. :P

Met Ellen zou ik me wel vermaken,wij zouden de tijd wel doorkomen daar. Totdat ik zo'n honger krijg dat ik haar moet opeten. Met Maresa,Petra,Rian ook wel.

- En met wie juist niet?

Volgens mij heb ik niet persรฉ iemand waar ik echt niet mee zou willen zitten. Ik ben sociaal en kan met iedereen wel overweg. Denk dat er veel mensen het vooral met mij niet zouden zien zitten.

Petra

Edited by Sin
MademoisellePapillon

Met wie zou jij een dag willen ruilen en waarom?

Charelle, de hele kleerkast passen en dan een zonnige middag op de boot! Of een dagje op de stage van Lins bij de 3d printers

Mens. Ik denk dat ze soms dingen doet die ze in eerste instantie misschien niet durft of onbereikbaar lijken, maar dan toch doorzet!

Rian, annabel, dieke, lins. Denk dat het dan wel gezellig en lachen zou zijn.

- En met wie juist niet?

Bw, shizzle, lotte. Ik denk dat er dan te veel meningsverschillen zouden zijn.

MademoisellePapillon

Dubbelpost omdat mn mobiel rqar doet.

Wie mag er meer posten: dieke! Die maakt me aan het lachen. Rian moet ook weer vaker snachts posten, dat is meestal het leukst! Maar dan niet als ze aan het studeren is ;)

( en ik ga naar chiki at rainbow)

Dubbelpost omdat mn mobiel rqar doet.

Wie mag er meer posten: dieke! Die maakt me aan het lachen. Rian moet ook weer vaker snachts posten, dat is meestal het leukst! Maar dan niet als ze aan het studeren is ;)

( en ik ga naar chiki at rainbow)

pandora

Ah leuk dat je mij noemt bij dat eiland, Jelita, volgens mij ben jij inderdaad ook wel lekker chillll.

Loet, haar leven klinkt altijd wel leuk en interessant, en zijzelf is altijd vrolijk!

Charelle, om te ervaren hoe het is om moeder/zwanger te zijn

Ik zou inderdaad ook voor Mens kiezen, ze zegt wat ze denkt, kiest voor zichzelf maar zorgt ook voor anderen, heeft haar relatie beeindigd op een moeilijk moment, wil voor langere tijd (alleen) naar het buitenland...

Ik denk dat ik het wel goed zou kunnen uithouden met bijvoorbeeld Zoe, die heeft wel een beetje dezelfde levensinstelling/interesses als ik.

- En met wie juist niet?

Mmm ik kan wel makkelijk opschieten met mensen, maar denk toch dat bijvoorbeeld Janita, Mientje, maar ook de gewoon heel 'aanwezige' mensen op den duur too much voor me zouden zijn :P

Dieke, Nina, MademoisellePapillon, eh ja wel veel eigenlijk!

Edited by bubblegumyears