Jump to content

Show je nieuwe spullen #54

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Loet

78

• _Lins

77

• Marjan*

75

• Nookie

68

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahaha en dat terwijl je vast en zeker jurken in je kast hebt hangen die wíj naar een Halloweenfeest zouden dragen

Omg, die schoenen vind ik al verschrikkelijk voor kinderen, laat staan voor volwassenen

Muts? Dat heet toch capuchon..

Posted Images

Intouchables

Ik heb deze nieuw! Vind hem nu eigenlijk leuker dan mijn Aviator! Ik wil eigenlijk ook nog een bruine (Tortoise), maar daar moet ik misschien maar even een neppe van kopen!

0RB2132__901-01.jpg

Ik vind wit je echt supergoed staan Righteous! Vooral mooi contrast met je donkere haar. En je wordt er niet eens heel bleek van. Mooi!

Cocoverde

Die is ook leuk Jara! Ik vind de bruine persoonlijk wel mooier, want zwart is vaak zo hard in je gezicht. Maar dit model vind ik sws wel de leukste van Rayban denk ik.

En nog thnx meiden uit het vorige topic die m'n zonnebril mooi vinden haha.. Ik ben er ook echt blij mee. Ik kreeg ook 10% korting zomaar haha echt aardig van de verkoper :P

JUSTFUN

@ Shizzle, ik heb daarnaast ook nog een spaarrekening:)

En ik weet niet wie het vroeg,maar deze spaarpot hoef je niet stuk te slaan:)

Nou dan kun je het er dus ook zo weer uit halen :P ?

Ik ben overigens blij dat mijne niet kapot hoeft, want hij is heel mooi en ik denk ook prijzig (pols potten, heb m gekregen voor mn verjaardag) alleen ik vergeet vaak dat er geld in zit, want hij staat gewoon mooi te wezen in een hoekje haha.

Leuk Jara :)

Dit jurkje in het wit (heb even deze foto gepakt omdat die van de witte totaal onzichtbaar is haha), maar ik twijfel er nog over of hij niet te kort is :P

Voor mensen met normale/langere benen zal hij idd wel kort(er) zijn ja haha

Maar ik heb nogal korte beentjes, dus voor mij is hij echt precies goed!

Vind het ook zo vervelend dat als ik een nieuwe broek heb, eerst moet wachten tot hij korter is gemaakt. Nu kan ik hem gewoon gelijk aan, heerlijk! :ph34r: (Ben 1.56 trouwens haha)

Vorige week ook een suuuuperleuke broek besteld, met van die uitlopende pijpen...

Tsjah, dat stuk wat eraf moest, was net het punt waarop hij begon uit te lopen -_-

JUSTFUN

Nou dan kun je het er dus ook zo weer uit halen :P ?

Ik ben overigens blij dat mijne niet kapot hoeft, want hij is heel mooi en ik denk ook prijzig (pols potten, heb m gekregen voor mn verjaardag) alleen ik vergeet vaak dat er geld in zit, want hij staat gewoon mooi te wezen in een hoekje haha.

Leuk Jara :)

Ja maar mijn ervaring is dat ik het juist niet uit de spaarpot haal. Maar ik ben te gemakkelijk in overboeken en pinnen. Ik ben ook blij dat mijne niet kapot hoeft, ding kostte 30 eurie haha.

Leuk @ hierboven!!

Chantal..

Ik heb ook een spaarpot (nouja Cody) Een echte roze big met een hamertje haha.

Wou er zo graag een omdat ik die vroeger ook had maar een die je niet open kan maken want dan zou ik het eruit halen en ook inderdaad overboeken op spaarrekening.l

En eindelijk had mn vriend een gevonden, ik was vet blij maar heb hem gedoneert aan Cody :P

Hij staat hier ook mooi te wezen in de kast maar er dwalen nog wel eens wat muntjes rond in huis :S als we die vinden dan mag Cody dat in zijn spaarpot doen haha, of soms als we teveel 5 centjes in onze portomonee hebben :P

jekentmewel

die broek is een rare lengte hoor ook als je klein bent, want ik ben 153 en vond em raar. Soort van enkel model maar net niet ofzo :S

Cocoverde

Leuke sjaal loet!

Ik quote mezelf ff..

Twee zwarte rokjes besteld bij asos

image1xl.jpg

Bestelling is binnengekomen maar bovenstaande rok is te groot voor mij (UK 12). :( Als iemand hem hier wil voor de gewone aanschafprijs? Anders stuur ik hem terug haha :)

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
    • Kimmetje95
      By Kimmetje95
      Hoi!
      Ik ben de laatste tijd veel bezig met zelf kleren leren maken. Net als Maud van Project Catwalk. Ik vind haar supercool (en hoop dat ze vanavond wint). Nu heb ik een vraagje: weten jullie waar ik naaitips kan vinden en patronen?
      Mijn moeder heeft de Burda en de Knip en die vind ik maar saai. Ik gebruik nu haar oude naaimachine en oefen zelf veel, maar ik vind het nog best wel moeilijk om iets moois te maken. Hebben jullie hier ervaring mee? En vinden jullie dit ook zo leuk?
      groetjes! Kim
  • Create New...