Jump to content
Sign in to follow this  
sig.*

50% Complete vakopleiding Professionele Nagelstyling NTI

Recommended Posts

sig.*

Hoi meiden,

In maart begon ik met de vakopleiding Professionele Nagelstyling van het NTI. Omdat ik hier zelf te weinig tijd voor heb momenteel wil ik deze graag verkopen.

De opleiding duurt een jaar. De eerste zes maanden zijn al betaald, die krijg je er dus gratis bij. De kosten zijn met korting 55 euro per maand. Normaal zou dit 74 euro zijn. Ik kan de opleiding een half jaar verlengen voor je, zodat je alsnog een jaar hebt.

Omdat de kosten voor annuleren even hoog zouden zijn als doorbetalen dacht ik dat ik iemand anders hier misschien een plezier mee zou kunnen doen. Ik heb al het eerste studieboek, een manicurebowl, een vijl en een oefenvinger. Het tweede studieboek wordt toegezonden in september. Ook heb ik nog geen gebruik gemaakt van de 5 praktijkdagen waar je dus aan deel kunt nemen. Dit alles krijg je er gratis bij. Het is dus alleen 55 euro per maand (of alles in een keer).

De opleiding kan op jouw naam gezet worden.

Het is een erkende opleiding en examens worden gemaakt bij de branchevereniging het Nagelgilde. Hier kun je je branchediploma halen.

De opleiding is erg leuk, vind ik zelf. Er wordt aandacht besteed aan een stukje anatomie van de handen en armen, de verzorging van de nagels van binnen- en buitenuit, nagelziektes, de salon, manicure, acryl, gel, fiberglass en eigenlijk alles wat met professionele nagelstyling te maken heeft. Allround dus.

De opleiding zou normaal ongeveer 700 euro kosten dus het is een koopje! De opleiding is nog helemaal compleet. Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je me een berichtje sturen.

sig.*

Ik heb je tekst even naar een vriendinnetje gestuurd.

Wellicht dat het haar iets lijkt.

Heb je het ook ergens anders op internet staan? Want vind het niet zo chill als zij van dit forum afweet via mij hahah

Ik heb hem ook op Girlscene staan. Verder niet. Ze kan een berichtje sturen naar sigrid_@live.nl als ze geinteresseerd is haha. Maar bedankt voor je moeite!