Jump to content

Wat eet je vanavond #16

Chantal..

Recommended Posts

Chantal..

Werd weer tijd voor een nieuwe!

Wij hebben dankzij Janita broodje shoarma gegeten haha lekkere salade erbij.

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

143

• Nookie

128

• ikke87

73

• Loet

72

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahaha klinkt als een tripje naar de burger king ipv uit eten

Haha panga file ja? Over typfoutjes Wij eten vanavond spinazie met boursin, zontomaatjes, tortellini en een gehaktbal. Zouden we eigenlijk van de week al eten, maar toen had mijn vriend geen zin o

Haha heb je dat ergens gehoord? Jij eet toch sowieso altijd heel slecht?

Posted Images

FruityForest

Gevulde kipfilet ( met mosterd, coburger ham, italiaanse kruiden en bosui), pommes duches en boontjes.

Echt zin in!

Ownee verkeerde dag! Dat eten we morgen.

Vandaag spitskoolstamppot met spekjes en daarbij tilapiafilet met een beetje oestersaus.

Ik moet vandaag koolhydratenarm eten, dus dat wordt vanavond sla met een dressing van zongedroogde tomaten en stukjes tonijn.

Risotto met courgette champignons brocolli en scampi's. Denk ik. Wel duur maar weet er verder niks lekkers bii. En de rest zijn restjes die opmoeten

Je kunt toch ook gewoon kip er doorheen doen? Of vegetarisch met noten erdoor, is ook lekker bij risotto :)

Ik eet volkoren spaghetti met gehakt, tomaat, courgette, rode uit, tomatenpuree, pesto, kookroom en nog wat kruiden erdoor. En dan nog sla erbij :)

Yellkje

Een Italiaanse gehaktbal, opgebakken aardappeltjes met Italiaanse kruiden en een salade met kropsla, komkommer, augurk en appel.

Edited by Yellkje
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Maresa
      By Maresa
      We kunnen hier weer verder met alles wat lekker is (en/of wat mislukt is of niet fotogeniek maar wat toch lekker smaakt). 🍕

• Vespertine
      By Vespertine
      Dag!
      Ja vertel, wat eten jullie met Kerst? Doen jullie een big dinner op Kerstavond, of op Kerstdag? Of hou je het simpel? Meeneemchinees of ganzen en kaviaar enzo?
      Offf zoiets:

? (dat is trouwens een 'turducken', een kalkoen gevuld met een eend, gevuld met een kip, jegh )
    • Maresa
      By Maresa
      Hierbij een nieuwe!

Gisteren: spaghetti bolognese met 
      Net als lunch: omelet met tonijn en kaas en tomaat.
      Vanavond weet ik nog niet wat ik ga eten.
      En morgen eten we in Disney. 
    • Maresa
      By Maresa
      Post hier meer fantastisch eten, aan- en afraders. En vooral pizza.

• stefanie.
      By stefanie.
      Nieuwe!
      Ik had Turkse durum van wereldgerecht(met puntjes op de u haha weet niet hoe dat moet )

• Create New...