Jump to content
Sign in to follow this  
Tamara90

Cadeautips

Recommended Posts

Tamara90

Ik ben op zoek naar een cadeau voor mijn vriendje, maar zou echt niet weten wat ik voor hem moet kopen, hij wordt 20 jaar.. heeft iemand misschien mooie cadeautips:)? xxx

iCake

Een nieuw horloge, een dagje racen, weekendje weg, parfum, bierpakket, bierproeverij.

Geen idee of hij dit leuk vindt, misschien kun je vertellen waar hij van houdt en wat je budget is?

Cocorouge

Je hebt volgens mij deze week van die fletcherbonnen bij de Kruidvat. Dan kun je samen naar een hotel voor 10 euro per persoon per nacht :)

Redactie

Je kan ook even op 'Zoeken' klikken en dan op topics waar 'cadeau' in de titel voorkomt. Dan vind je heel veel tips! :)

HAHA.wait what?

Ik heb toen we een jaar verkering hadden een boek gemaakt met allemaal foto's, gedichtjes en 100 redenen waarom ik van hem hou. Misschien is zoiets (of iets anders creatiefs) leuk? Dan steek je er wel echt veel tijd en energie in, dat is altijd leuk om te krijgen vind ik als er veel moeite voor je is gedaan.

ikke87

Horloge, ring, armband, geurtje, fiets, kleding/schoenen, dvdbox, tijdschrift abo, voetbalkaartjes, nachtje weg, bungeejumpen

Maar ti's idd nogal afhankelijk vd interesses van je vriend en het budget natuurlijk!

Tamara90

Bedankt voor jullie reacties! Het is een tegoedbon geworden van yourgift zodat hij een dagje kan gaan karten met wat vrienden!

Poolaapje

Mijn ouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd en ik wil ze graag een weekend weg naar een kasteel cadeau doen, het liefst inclusief diner. 
Aangezien ik het best lastig vind iets leuks te vinden: iemand tips?! Liefst in de natuur en een beetje kleinschalig, niet té chique.
Ohja: bij voorkeur niet in (Zuid-)Limburg, want dat is in de buurt 🙂 

Crush
15 uren geleden, Poolaapje zei:

Mijn ouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd en ik wil ze graag een weekend weg naar een kasteel cadeau doen, het liefst inclusief diner. 
Aangezien ik het best lastig vind iets leuks te vinden: iemand tips?! Liefst in de natuur en een beetje kleinschalig, niet té chique.
Ohja: bij voorkeur niet in (Zuid-)Limburg, want dat is in de buurt 🙂 

In Duitsland bij de eifel /moezel zitten meerdere kastelen! Mijn collega is er afgelopen zomer geweest en heeft daar ook overnacht.  Ik weet zo niet welke maar ik kwam er op Google al meer tegen. 

• Like 1