Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Ezel.

Het grote tattoo topic #3

533 berichten in dit topic

Aangezien nummer 2 alweer over de 100 pagina's had hier nummer 3!

Bedankt nog voor de reacties!

Mijn tattoo is na 1 dag al veel mooier :D

Zo was hij gister vlak na het zetten (Staat ook in het oude topic)

FDAC9158-D6E6-425A-986F-CC017F798FAC-4007-000008113AF68A63.jpg

En zo is hij nu :)

4320A780-F8A3-411C-BAF9-210ABEB3E056-4007-0000093B6E712916.jpg

De foto is niet van heel goede kwaliteit maar je kunt wel de kleuren goed zien.

Ik ben er nog steeds zo blij mee :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is de betekenis van de kolibri met het klokje? ziet er in ieder geval uit als een tattoo met betekenis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat wil je weten? Of het ordinair is? Ja.

Ik zou zoiezo nooit een tattoo nemen die echt zichtbaar is, dus handen, onderarmen, nek, gezicht, en ofcourse de trampstamp.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hangt echt van de instelling af denk ik. In de verslavingszorg zag ik wel veel tattoos bij personeel en zo, maar een andere werkplek wil je niet hebben. Als je op safe wil spelen kun je beter voor een tattoo gaan op een plek waar ie niet zo zichtbaar is.

Ik vind een tattoo trouwens helemaal niet ordinair. Vind het eerder erg dat er anno 2012 nog zo bekrompen over gedaan wordt.. En nee, ik heb er zelf er geen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb verschillende instellingen gehad waar het ook op zichtbare plekken (pols/nek/arm/enkels/voeten/onderbenen) zaten bij (ex)collega's. denk aan vp-huizen, thuiszorg, verstandelijk gehandicaptenzorg.

De helft van mijn collega's nu hebben tatoeages. Zichtbaar en niet zichtbaar.

Denk dat het nu meer toegelaten word dan 10 jaar geleden. Al hou je instellingen die er bekrompen inblijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij mij op mn werk(wel horeca) doen ze ook bij sollicitaties supermoeilijk enzo, maar echt heel veel collega's hebben een sterretje oid op hun arm. Nja als er iets zichtbaar is in de horeca zijn het wel je armen, maar okee. Alleen een meisje dat er eentje in dr nek heeft, heeft een sjaaltje om, mj dat helpt ook voor geen meter.

Maargoed, ik zou zeker op safe spelen en nooit een zichtbare tattoo nemen. Denk eigenlijk helemaal niet dat ik er ooit een gaan zetten, maar mocht het er ooit van komen dan niet zichtbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had er eerst ook een afkeer tegen totdat ik Stef heb leren kennen. Hij had er al 2 waarvan 1 nu flink uitgebreid.

Nu vind ik het wel mooi, oké niet alles maar heb het wel (beter) leren respecteren.

Had eerst ook associaties met asociaal maar die zijn ook verdwenen.

Ik zit er ook al jaren over na te denken maar heb nog steeds niet bij een idee het "wow-gevoel".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, ja dat heb ik ook, ook al hoeft hij/ zij niet ordinair te zijn. Ik wil wel graag een tattoo, maar dat ik al lang twijfel, houdt me tegen + wat anderen er van denken ook ergens wel(:P). En ik wil graag de hulpverlening in en ik zou zelf misschien raar opkijken, als ik voor een therapeut zit, die een tattoo heeft. Want, k zou wss zelf eerst zoiets hebben van huh, jij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind zichtbare tattoos eigenlijk op de werkvloer niet kunnen. Klinkt waarschijnlijk heel bekrompen uit mijn mond. Maar ik vind tattoos te persoonlijk om ze te showen tijdens je werk, want daar moet je professioneel zijn.

Niemand op mijn werk weet iets van mijn tattoos af.

Ik zou er in iedergeval wel een punt van maken bij een sollicitatiegesprek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ja als je ergens carrière wilt maken waar iemand zonder tattoos altijd boven jou gekozen zal worden, lijkt het me niet bepaald verstandig, dat kun je zelf ook wel bedenken :P.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je je met een tattop een soort van in een hokje plaatst. Vooral als hulpverlener 'moet' je toch vaak neutraal zijn en ik denk dat je met een zichtbare tattoo dat niet meer bent en je ieta heel persoonlijks laat zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het gewoon echt niet mooi, er zijn zo weinig mooie tattoos, en eigenlijk alleen de mensen die een beetje verstand hebben van kunst, fotografie, of ook maar iets dat met esthetiek te maken heeft slagen erin om een mooi tijdloos origineel plaatje neer te zetten. De rest blijft gewoon lelijk. In mijn ogen is het gewoon dom om ervoor te kiezen om iets op je huid te zetten voor altijd dat lelijk is, zonder enige kunstzinnige waarde. Maarja ik heb dan ook geen oorbellen of piercings, ik blijf liever gewoon naturel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is de betekenis van de kolibri met het klokje? ziet er in ieder geval uit als een tattoo met betekenis

Sorry, ik had nog niet op jou gereageerd.

Betekenis van de kolibrie:

Kolibrie  (Archilochus colubris) Robijnkeelkolibrie

De kolibrie staat symbool voor onafhankelijkheid, optimisme, vreugdevol leven en verwezenlijken van het onmogelijke.

De betekenis van de kolibrie staat wel echt voor

hoe ik in het leven sta.

De klok staat voor de tijd en hij staat op 5 over 12, omdat het symbool staat voor de tijd die vliegt (er is alweer een dag voorbij). De kolibrie staat ook voor de vliegende tijd.

Time flies dus :)

.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan op zich best voorstellen dat mensen een bepaalde mening hebben over tatoeages, maar ik krijg ook het idee dat die mensen nooit écht hebben gepraat met mensen die flinke tattoo's op hun lichaam hebben. anders zou je niet denken dat het ordinair is of dat er niet over na wordt gedacht.

natuurlijk zijn er genoeg mensen die niet nadenken en gewoon een tattoo laten zetten.

Er zijn ook genoeg mooie tatoeages. Er zijn enorm veel echte artiesten, maar als de persoon kiest voor een ster of tribal, kan die artiest er niet wat anders van maken.

mijn vriendje heeft er drie. en ook best grote. maar hij is echt niet aso of ordinair. ;) zelf heb ik er eentje maar dat weet bijna niemand ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hahahaha sorry hoor maar dat slaat toch helemaal nergens op. Als je al hoort de redenen waarom mensen hier een tattoo nemen, vind ik ronduit dom, met van die quasi achterliggende gedachtes die helemaal nergens op slaan. En dan moet ik ook nog eens met ze in gesprek gaan??? Ik zie het al helemaal voor me, zo'n enorme Sjon a la Michael van Barbie, en dan eens flink een boom op gaan zetten over die enorme tattoo met de naam van zn dochter, en wat die drie sterren betekenen. Hou op hoor hahaha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0