Jump to content

Het grote tattoo topic #3

Recommended Posts

maar vind je dat niet een beetje bekrompen van jezelf? niet iedereen met tatoeages is als Michael van Barbie ;) je hebt een soort oordeel dat niet helemaal klopt. dat is het enigste wat ik ermee wil zeggen. niet dat je ermee in gesprek móet.

• Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Loet

34

• Leah

23

• *Mientje-Pippelientje*

22

• jekentmewel

21

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Neeeeeeeeee HANDEN AF VAN DE DOLFIJN!!!!! 

Ze gaat liever langs. ;-)

Daar is ie dan Heb er meer last van gehad dat ik met mn hoofd gebogen zat, dan dat het pijn deed

Posted Images

Maar stel he, dan ga ik met zo iemand praten. Dan weet ik wat z'n tattoo's al dan niet betekenen.. Maar nog steeds vind ik ze wss lelijk en zonde van je lichaam. What's the use?

Volgens mij bedoeld ze de Sjonnie als een voorbeeld?

Ik ben het er wel mee eens dat veel mensen met van die quasi gedachten een tattoo maken. Al die sterretjes vind ik ook niks.

Ik moet zeggen dat ik over elke tattoo die ik heb minimaal een half jaar nagedacht heb en dat ze niet van een plaatje zijn. Ze zijn wel voor mij getekend. Bij elke tattoo heb ik ook echt een herinnering. Gelukkig heb ik ze ook op plaatsen waarbij niemand ze ziet. Dat wil ik ook niet.. Ik wil ze laten zien wanneer ik daar zin in heb. Veel mensen gaat het gewoon niks aan.

ik bedoel niet praten over de tatoeages :) juist praten over andere dingen. En ik bedoel vooral als je denkt dat mensen met grote, zichtbare tatoeages allemaal ordinair zijn. dat is een vooroordeel dat alleen is gebaseerd op een plaatje dat op het lichaam staat.

dat je tatoeages ordinair vindt kan, maar dat staat wel los van de persoonlijkheid van iemand.

Ellentjah

Nouja ik kan wel zeggen dat ik een goed voorbeeld ben van een naieve meid die graag een tattoo wilde.

Ohh hij staat voor mijn leven en mijn karakter etc etc.

Nou ik wou dat ik het nooit gedaan had hahahaha. Vind het ook asociaal hahahhaa.

Hahaha Ellen wat mooi!

Maar ik vind mensen met tattoo's niet per definitie ordinair, maar velen stralen het wel uit. En vind ze ook zelden mooi.

Mensen moeten t natuurlijk zelf weten, maar als je als kerel je hele armen en rug/buik vol hebt staan, moet je niet piepen dat mensen je niet serieus nemen vind ik. Je roept er gewoon een bepaald beeld bij op, daar moet je je maar bewust van zijn.

Jij hebt er eentje op je enkel of pols toch Ellen?

Ik vind niet helemaal dat tattoos los staan van je persoonlijkheid. Klinkt misschien heel cliche maar als ik ga uitleggen waar mijn tattoos voor staan laat ik wel een stukje van mijn persoonlijkheid zien.

Ik vind het bijvoorbeeld niet fijn als een random persoon vraagt waar de tattoo op de binnenkant van mn arm voor staat, omdat er voor mij een onwijs persoonlijke herinnering aan hangt.

dat is waar kaniki. maar iemand met een tatoeage is niet per definitie ordinair of asociaal. en dat zijn ook persoonlijkheden die er dus aan gekoppeld worden.

mijn eigen tatoeage heeft alleen mijn vriend gezien. verder niemand. puur omdat het persoonlijk is.

Ellentjah

dat is waar kaniki. maar iemand met een tatoeage is niet per definitie ordinair of asociaal. en dat zijn ook persoonlijkheden die er dus aan gekoppeld worden.

Maar het merendeel wel.