Jump to content

Het grote tattoo topic #3

Recommended Posts

• Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Loet

34

• Leah

23

• *Mientje-Pippelientje*

22

• jekentmewel

21

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Neeeeeeeeee HANDEN AF VAN DE DOLFIJN!!!!! 

Ze gaat liever langs. ;-)

Daar is ie dan Heb er meer last van gehad dat ik met mn hoofd gebogen zat, dan dat het pijn deed

Posted Images

@iCake Ja, ik ben een paar weken terug nog geweest voor de bijwerking. Was amper nodig want bij mij zat t er van de eerste keer nog heel goed op.

Maar was beide keren snel genezen. Binnen 1 week waren de korstjes weg. Was ook echt minimaal.

Ik moet wel bekennen dat ik hoop dat t nog vager wordt want het is vest donker gebleven. Mjaa terug kan niet meer 🤣

Marjan*

Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Ik twijfel nog steeds heel erg. Niet voor de pijn en korstjes ofz maar het soort van definitieve. Tot ik het dus echt zeker weet blijf ik ze eerst maar verven 

Felicity.

Oooo ben benieuwd! Wil je voor en na foto posten?

Ik wil dat ook al heel lang maar toch durf ik op de een of andere manier niet. En daarnaast ken ik bijna niemand uit mn persoonlijke kring die dat heeft gedaan, dus zou ook niet weten waar ik het zou moeten laten doen (iemand goede ervaringen id buurt van Rotterdam??). Toch vrij belangrijk dat je zeker weet dat het goed gedaan wordt haha.

Maar het lijkt me echt ideaal om gewoon elke ochtend wakker te worden met mooie wenkbrauwen en daarnaast zou ik dan een kwartier langer kunnen slapen 😂.

pandora

Mijn nichtje laat het al jaren doen in Rdam weet ik, ik kan haar eens vragen?

Wat een geluk dat ik van mezelf prima wenkbrauwen heb :P (vind ik dan haha)

• 2 months later...

Ik ben erg blij met m’n wenkbrauwen. Mijn eigen wenkbrauwen waren ongelijk (daar had ik zelf ook altijd last van met bijtekenen) en helaas zijn ze nu nog niet exact hetzelfde, maar dat hoort ook niet lees ik vaak 😬. 

Ik teken ze wel soms bij, omdat er bij één een streepje vergeten is, maar dat durfde ik bij de nabehandeling niet te zeggen, bang dat het dan weer teveel werd en het met een potloodstreepje weg is, maar de vorm bepalen hoeft niet meer en dat scheelt veel tijd. 

Ik ben er echt blij mee, al zou ik volgende keer wel naar een ander persoon gaan denk ik. Heb alleen niet zo’n goede foto, want heb altijd m’n zonnebril op zie ik, alleen deze:

2BFF62FE-6A00-40BE-84B9-4EA4AAD07C04.jpeg.032011c093e3b2da8f736fca2f773392.jpeg

• Like 2
Felicity.

Oooo mooi!! Voor hoever ik kan zien. Was dit net na de behandeling?

Deed het pijn? En hoeveel was je uiteindelijk kwijt als ik vragen mag?

Ja dit was gelijk erna. Is wel wat lichter geworden. 

Ja het deed echt heel erg pijn 😬. Ik zou het wel opnieuw doen, maar de pijn is niet grappig. 

Ik was €225,- kwijt incl. Nabehandeling

Assepoes

Ik vind je wenkbrauwen echt mooi!!

ik ga 24 juli weer een tattoo erbij nemen. Heb toen vorig jaar die oude laten coveren en een beetje richting mijn schouder laten zetten en ga nu een stuk van die bovenarm erbij doen 😃 een boogschutter (vrouw) wordt het 

Marjan*

Mooi geworden @iCake!

Ik heb het nog steeds niet gedaan... Vind het toch wel een hele stap. Bang dat ze het toch te donker maken of niet een goeie vorm. 

En Jan vind het echt niet mooi... Tuurlijk bepaal ik zelf of ik het doe maar is ook lastig. Het is wel in je gezicht en je ziet het zelf niet behalve in de spiegel..